|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Motory >> Výpis:
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefachčí jak má |
jeden neizolovaný.. OK. Už jsem myslel že jsem našel ten problém Nemůžu pokračovat.. Ten startér nešlape, tak musím k čertovy pro jinej a pak můžu zkoušet dál...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.241.73.xxx Vloženo:06.01.2010 20:16:52 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefachčí jak má |
Ještě jedna pitomá otázka mimo téma. Co je takovej ten válec co vypadá jak palivovej filtr v PP podběhu schovanej pod plastovým podběhem mezi blatníkem a kastlí?
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.241.73.xxx Vloženo:06.01.2010 21:44:37 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
to je něco na výpary bnzínu ... benzínáři budou vědět víc
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.225.xxx Vloženo:06.01.2010 22:17:03 |
BXfan
Příspěvků: 248
Zaregistrován:
21.01. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
EVA kanister (evaporative , vypařovací) přes něj je odvzdušněná nádrž, výpary se zachytávají v uhlí a občas řj sepne ventil a propojí to do sání aby se ten válec proluftoval a benzín využil.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.188.220.xxx Vloženo:06.01.2010 22:27:08 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
V tom válci je aktivní uhlí, né brikety, to do sebe absorbuje silnější hadičkou vedené benzínové páry z nádrže, ty co jsou nad hladinou a ř.j. přes elektromagnetický ventil (selenoid) pak to uhlí pročistí tím, že sepne podtlak ze sání do toho válce a následně až do prostoru nad benzínem v nádrži. Samozřejmě na nádrži jsou takové ty zavzdušňovací ventilky, a přes ty to nad hladinu nasaje čistý vzduch, proto ti v létě, pokud neteče nádrž nesmrdí kolem auta benzín. Do tohodle válce se nesmí dostat voda, či benzín, jinak je po něm. Zabetonuje se a je pak nefunkční.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.71.45.xxx Vloženo:06.01.2010 23:12:22 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
(EVAP) je na zachycovanie benzinovych par, aby neunikaly do vzduchu z nadrze, bud sa benzin vracia spat do nadrze (nadrzka v kufri) alebo sa pouzije na obohatenie vzduchu pri startovani (pri klapke ten ventil)
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.8.xxx Vloženo:07.01.2010 07:57:52 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
No, dyk je to přesně jak sem řikal
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.225.xxx Vloženo:07.01.2010 08:39:40 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefachčí jak má |
Dneska jsem prošel kabely co vedou k ECU. Jeden žlutý silnější kabel co vede od relé palivového čerpadla byl v popdběhu uhnilej. Byl napojenej s druhým silnějším žlutým kabelem a jedním zeleným slabším do jednoho žlutýho kabelu... Tak jsem ho přiletoval jak měl být...
Jinak jsou všechny až do ECU a i samotná ECU v pořádku. Všechny kontakty jsem ještě pro jistotu i prostříkal
Po kontrole pravé části jsem se pustil do levé.
Tam jsem našel jeden úplně vypalénej žlutej kabel který vede od pojistkovky (žlutá svorkovnice, druhá z leva ve spodní řadě) přes bílou svorkovnici pod baterkou dál a končí ve startéru...
Takže ten mě čeká ještě udělat
Jinak jsou všechny OK
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.136.166.xxx Vloženo:07.01.2010 19:28:47 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefachčí jak má |
Takže:
Za 1; Díky Čerte Tenhle startér funguje a je vidět že je opravdu po repasy.. Tichý a hned nadlábne... Takže po třetí k tobě už nemusím
2; Startuje. Ale, po vyblikání hlásí chyhu č. 52 (Poměr vzduchu a paliva mimo toleranci) Jak odstranit? A co toje?
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.136.167.xxx Vloženo:12.01.2010 00:10:55 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
cokoliv, co má něco společného s tabulkou směsi v řídící jednotce, to znamená, obě čidla teploty, tlak v palivové liště, čistota a dovírání vstřiků, netěsnost sacího potrubí, nastavení základní polohy klapky, lambda sonda, volný odchod spalin(přicpanej výfuk), možná voda v palivu, a je taky možné že nefachčí náhřev lambdy tož hledej tajtrlíku
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.71.45.xxx Vloženo:12.01.2010 02:19:10 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
52 air fuel ratio out of range /mixture problem
u teba to vyzera na bohatu zmes kedze striela do vyfuku a je citit benzin..
pod skrt klapkou je ventil ten by mal mat 40-60ohm po pripojeni baterie by mal "kliknut"
alebo ine vadne cidlo alebo kabelaz.. fakt nechces tie moje odskusane kable? :D
hmm..vstrekovace premerat (1,2-1,6ohm) vycistit alebo vymenit, tiez moze byt vadna lambda a udava nespravny A/F pomer,cidlo teploty vymenene?
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.179.xxx Vloženo:12.01.2010 10:17:05 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefachčí jak má |
Hmmm... Asi začnu tím, že tam vrátím zpátky katalizátor, kterej tam dávám už 4 měsíce...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.136.155.xxx Vloženo:12.01.2010 11:07:43 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
katalyzator tam nemusi byt, ak si ho nahradil trubkou a nechal lambdu.. ja to mam uz pripravene :)
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.179.xxx Vloženo:12.01.2010 15:22:21 |
bxman
Příspěvků: 400
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefachčí jak má |
kat na to vliv nema, projdi to co psal cert, me kdyz odchazelo teplotni cidlo, tak jsem taky vsechno prochazel... vyblikal jsem kody 31, 32, 52... nezapomen po kazdym zasahu do ty elektroniky resetovat r.j.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:84.42.157.xxx Vloženo:12.01.2010 16:06:50 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefachčí jak má |
Katr jsem nahradil trubkou, lambda zůstala na svém místě a tu také vylučuji...
Tlak v palivové liště je jak má být (už jsem ho zkontroloval jak jsi mi říkal čerte)
Netěsnost sacího potrubí vylučuji, páč je všude new těsnění...
Přicpaný výfuk také vylučuji, je totiž čistě průchozí...
Takže shrnuto. Zbývá proměřit čidla. Takže hurá jdu na to
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.136.165.xxx Vloženo:12.01.2010 18:10:30 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
:) jedno z pravidiel mechanikov je nespoliehat sa na nove a vymenene diely :) kazdopadne to mas tazsie kedze nemas suciastkovu zakladnu na porovnavanie..ja by som hned skusal cidlo klepania,senzor na prevodovke,teplotu..
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.179.xxx Vloženo:12.01.2010 18:25:49 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefachčí jak má |
1; čidla proměřený. Mají hodnoty, které mají mít.
2; už jediný co mě napadá je to, že když mám místo klasického vzduchového filtru sportovní otevřenej, kterej dává hodně vzduchu do sání, tak dávaj střiky pořád stejně benzínu jako když je tam klasickej filtr... Z toho plyne, že bych potřeboval na ŘJ přeprogramovat střikování benzínu, aby střiky dávali tolik, kolik dává ten filtr vzduchu do sání... Prostě to sladit...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.136.187.xxx Vloženo:13.01.2010 16:01:56 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
ne e ...vstriky davaju podla vahy vzduchu...btw tu mas ok?
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.179.xxx Vloženo:13.01.2010 17:21:12 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefachčí jak má |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.136.139.xxx Vloženo:13.01.2010 22:23:58 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
eee.....
2; už jediný co mě napadá je to, že když mám místo klasického vzduchového filtru sportovní otevřenej, kterej dává hodně vzduchu do sání, tak dávaj střiky pořád stejně benzínu jako když je tam klasickej filtr... Z toho plyne, že bych potřeboval na ŘJ přeprogramovat střikování benzínu, aby střiky dávali tolik, kolik dává ten filtr vzduchu do sání... Prostě to sladit...
bélbost, hustota filtru nemá vůbec na tohle vliv, tam by mělo vliv jedině kdybys to měl přicpaný, normální filtr je navržen tak, aby byla co největší životnost motoru, to že si ji zkracuješ takovým tím sajrajtem co se mu říká sportovní, to nemá na tohle vliv. Sportovní filtr jen pustí do sání prach a daleko větší nečistoty, což ničí stěny válců, písty, pístní kroužky, sedla ventilů a jejich vodítka. Ale jestli je sportovní či nornální to ř.j. nepozná a nijak ji to neovlivní. Takže si prostě od někoho půjč ještě váhu vzduchu, vyresetuj a zkus to s půjčenou váhou, pokud možno, udělej to tak, že někdo přijede a na chvíli si ji vypůjčíš na odzkoušení.
p.s. Já nemám, ale Loser asi ano
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.71.45.xxx Vloženo:13.01.2010 23:46:34 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 12098
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|