www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Bob
  Cwocik
  kubanecbxUivatel kubanecbx  m ve svm profilu vloeny fotografie

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne



     
    Fórum >> BXclub.com >> Výpis:


     (1)   2   3  | >>


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    Toto téma bylo zamčeno !!



    marty

    administrátor

    Příspěvků: 797

    Zaregistrován:
    27.01. 2005
    Já, a mé BX   
    Mám tady na vás všechny jedno témátko, kde si můžete zavzpomínat jak a kdy a proč jste se dostali právě k Citroenu BX smile-)

    Takže se dejte s chutí do psaní, bo něco mi říká, že zde budou zajímavé příběhy.

    Dolů  ||  NahoruIP:85.160.163.xxx  Vloženo:17.08.2006 09:41:33  


    marty

    administrátor

    Příspěvků: 797

    Zaregistrován:
    27.01. 2005
    Re: Já, a mé BX   
    Tak a hned začnu já se svým povídáním....

    Bylo - nebylo, psal se rok 2001, a ja mel wartburga. Co k tomu dodat? jezdeni bylo za hubicku (sak mozna znate tech. benzin) Jenze pak cena technicaku sla rapidne nahoru, a navic zacali strasit nasi politici ze dvoutakti budou rusit nebo budou mit vyssi pojistku.. tak jsem zacal uvazovat o zmene meho vozoveho parku.. nejake penizky byly a tak jsem wartaka prodal... verte neverte za 15 tisic smile-) dalsich 15 jsem pridal a premyslel co za auto koupit... Jelikoz jsem porad nevedel co chci, tak jsem pozadal o radu dalika. Ten s radosti, ze uz mu pod jeho oknem nebude chrochtat dvoutakt slibil svou pomoc.. On v te dobe uz vlastnil XMko 3,0 V6 v plne palbe, a mi se to zvedani auta moc libilo. Na XM nebylo ale tolik penizku, tak dalik mi doporucil BXko... Ja aniz bych vedel jak BX vypada tak jsem to odkyvl ze jo smile-)

    Zacali jsme tedyobjizdet bazary, a jedno slusne BX sme nasli v Ostrave... A tak jsem se stal majitelem BXka 1,9 TRi, aniz bych vedel co vse to obnasi... Abych toto vse zjistil, tak jsem zapracoval a pak jsem dostal darem BXclub, tery tenkráte byl v útlumu... Pokracujme dale: S BX jsem byl velku spokojen, ale me zdravotni duvody me nutily uvazovat o jinem aute.. A to se taky tak stalo, a po roce a neco jsem presel do druheho BXka uuuplne stejneho , avsak s jednim rozdilem: Mel jsem tam automatickou prevodovku, ktera byla podminkou. Do nej jsem pak dal jeste LPG, a byl jsem spokojen jak "zelva". Sice mi jednou klekla prevodovka, ale mou vinou, o jsem nevedel kolik oleje se tam spravne leje smile-) Toto BX sem mel dva roky a za tu dobu jsem musel 3x menit motor(pokazde zacal klepat)... a jelikoz uz to bylo neunosne, tak po posledni vymene slo do sveta, a ted mame druhy rok Renaulta 21 Nevadu 2,1 turboDX a jsem spokojen (teda az na rez, ta na BX nebyla)....

    Tolik asi vse co se mne a mych citroenu BX tyka smile-)
    Dolů  ||  NahoruIP:85.160.163.xxx  Vloženo:17.08.2006 09:42:31  


    KANYZA

    bxman

    Příspěvků: 393

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    Já se musel po přestěhování z "nížiny" do Českého Středohoří a vzhledem k poměrně častým návštěvám hor začít dívat po něčem, čím bych se ke své jeskyni doškrábal i v blátě a sněhu. Sierra byla sice můj miláček, ale v těchto podmínkách (kopec, mokrá tráva, příp. sníh) dost obtížně použitelná. Těžký předek, lehký hnaný zadek... Tak šla do světa (pomalu jsem jí obrečel) a první, co se naskytlo, byl Oltcit Club R 11, "rumunský trabant", malé autíčko, velká světlá výška, úzké, i ve sněhu jsem se poměrně často vydrápal od jeskyně i bez řetězů. Za 3 tisíce, TK na 2 roky, slušný stav...tak jsem ho tenkrát vzal. Sloužil poctivě dva roky, teď by potřeboval nové oba rozvoďáky a to už se mi nechce investovat. Ale stejně jsem pořád pokukoval po nějaké vyšší čtyřkolce, ve 20-30 cm sněhu jen pohon 4x4 bez větší světlé výšky nic neřeší. Mezitím začal soucítek trochu stávkovat, tak jsem nahonem přivezl z Prahy Escorta 1,6 v automatu (kdysi jsem říkal, že hranatý escort + jakýkoli automat mi nesmí do baráku) a obrovská spokojenost ( vůbec s Fordy - 2 sierry a escort - cca 15 let-jako takovými - což nějak nemohli někteří lidé na jiných klubech vydýchat). Ale stejně jsem sem tam proháněl Internet a hledal, za co se tak dá nějaké slušné 4WD pořídit. A najednou ejhle - BX 4WD Kombi 1,9 benz., hned jsem tam zavolal, skočil na Červenou Karkulku a vyrazil směr Praha- Radotín. Auto zachovalé, slušné pneu, na rampu s ním... A bylo po radosti. BX už měl jen normální "dlouhou" převodovku, přídavná nikde a tudíž vývod na zadek také nikde. Zadní náprava sice původní s diferenciálem, ale na nic, v tunelu výfuk... Zklamání a cesta zpět. A asi měsíc po tom pan Patera volá, že jestli mám ještě zájem, jeden funkční vzorek by tam za slušnou cenu byl. Jak to dopadlo ? No stal jsem se členem BX klubu a začal sbírat rozumy.

    Je fakt, že je to auto, kolem kterého je potřeba stále se motat přesně podle hesla "čím víc je toho tam nacpaného, tím víc je zdrojů poruch" - což tady platí úplně doslova - sierry jsem tohle neznal), ale v zimě k nezaplacení. A protože kdo chce "žrát", musí si to zasloužit a pracovat, natahal ještě pěkných pár metráků dřeva, žádný jiný kombík by v tom terénu neměl šanci.Ale to jsem ještě neměl traktůrek a frézu, teď už jsem na něj hodný) Tenkrát jsem ocenil hydrauliku a stálou světlou výšku i se čtyřmi metráky v "kufru". Jinak jsem zapomněl podotknout, že dovážím i pitnou vodu a než byl citrón, tak jsem si docela slušně zavzpíral, než jsem to v kanystrech přenosil. Tvar toho kombíku se mi líbil vždycky, ale nikdy dříve mne ani nenapadlo, že tohle přibližovadlo jednou bude moje. A motoricky ??? 350 tis. a zatím naprosto bezproblémové, jen ta hydraulika se občas přihlásí. Takže ač při práci na něm nadávám, "kterej idiot to tam mohl takhle nacpat bez rozebrání půlky auta", tak vcelku spokojenost. Počítám tak ještě jednu TK a pak nevím, buď větší investice ( vč. laku), anebo šup do světa, a v tom případě mne láká nějaký klasický hranatý off road do 2,5 L, bez nášlapů a všech těch blbostí.

    Jinak u toho mého BX by se asi dalo říct " za málo peněz hodně muziky"

    Stav slušný, dostupnost díky změnám sv. výšky a pohonu 4 x 4 výborná i v horším terénu, spotřeba kolem osmičky, pohodlné silné rodinné auto, co dodat...
    Dolů  ||  NahoruIP:85.193.13.xxx  Vloženo:17.08.2006 12:37:50  


    Marv

    bxman

    Příspěvků: 477

    Zaregistrován:
    17.10. 2005
    Re: Já, a mé BX   
    me prvni BX??? roku 1997 jsme dostali s bratrem nabidku na vuz citroen BX r.v. 83 za tehdy jeste 50.000 tak jsme do toho spolecne sli byl v peknem stavu a byl cely zlaty tak dostal prezdivku zlaťouš a najezdili jsme s nim spoustu km a zdolali i italske dolomity proste super auto ktere papalo jeste SUPER ale mnozstvi bylo od 6litru do 12 dle stylu jizdy. vetsinou tak 7-7,5 coz bylo na pohodu. Dokonce jsem s nim vozil lidi i na bratrove svatbe po Praze coz byl pro mne hruzny zazitek prvne autem v praze proste uzasny pocit. Bohuzel v roce 2000 mi na jedne benzinove pumpe v Breclavi praskla v zadu trubka hydrauliky a auticko bylo ani ne za pul minuty na zemi a pod nim velka louze a nejlepsi na tom bylo ze jsem si jel na tu benzinku koupit hydraulicky olej abych mel do zasoby. a pak si bratr koupil 1,9 4X4 a ja posleze 1,4 monoblok ktery jsem mel neco pres rok a pul a pak jsem mel meho byvaleho krasavce 1,6 TOP ktery byl uplne super nez jsem ho chudaka ucil letat salto vzad. a ted mam 1,9 Gti bohuzel v automatu. Tak to je muj autopark a z toho mam doma nahradni dily ze vsech techto vozu ale asi pribyde na ND i to Gti jelikoz na muj vkus moc papa.
    Dolů  ||  NahoruIP:83.208.177.xxx  Vloženo:18.08.2006 11:56:39  


    janvilem

    nováček

    Příspěvků: 4

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    ahoj ja zacal citronit na mem prvnim DS-21 to bylo auto z velkymC jak jizdou tak dilenskym provedenim pak jsem přešel na CX ty jsem mněl dva ten druhy byla dlouhy limousine a pak přišli na řadu BX 16 a pak dva BX 18 TD no a co s toho všeho mohu říci .každé auto ma sve mouchy ale mezi všemi auty jsou Citroeny pro mně auta mého stdce pro svoji zvlaštnost.pa všichni co maji v krvi ---L H M ...
    Dolů  ||  NahoruIP:62.40.90.xxx  Vloženo:30.08.2006 21:42:11  


    vuv

    bxman

    Příspěvků: 18

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    Naše první auto byl Citroen XM 2.0i s klimou. Velmi pěkný a velmi zachovalý kousek. Po roce však byly potřeba penízky na barák, tak se slzou v očích musel pryč. Pak jsme taťkovi koupili BX místo Lady 1300 a s tou jsme vydrželi rok. I když byla po generálce, tak nás všude stavěli policajti jen tak z principu. Penízek moc nebylo, tak padla opět volba na BX. V roce 2000 jsme si pořídili BX 1,9TRI r.87, klima, automat. V pohodě nás odvezl 2x do Chorvatska a všude kolem domu. Pak začal trochu zlobit automat a pokusy s jeho opravou nevedly k očekávanému výsledku. Dalo se s ním jezdit, ale nechtělo se mu podřazovat z 4 na 3 - leda s domluvou. Zcela náhodou se naskytl upgrade na r.91 GTI a jinak úplně stejný. Po drobných opravách jezdí dodnes, ale už jen jako druhé auto, protože jsem nafasoval Fabii 1,9TDI a ta jezdí za 4,5l nafty, ale je to koza skákavá. Kdybych do ní naložil ve stavebninách tolik co do BX, tak by se rozlomila napůl.... BX asi zůstane dokud to půjde - co bych taky za něj dnes dostal, ale za 20 let to bude krásný veterán....

    Radek
    Dolů  ||  NahoruIP:85.160.136.xxx  Vloženo:31.08.2006 06:36:40  


    jozef_i

    zakladatel BXclubu

    Příspěvků: 3

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    Moje prvé auto bola už pekne stará Š 100. Ako je to u prvého auta, bol som s ním spokojný, lebo som dovtedy nič iného nemal. Teraz so spätným pohľadom môžem len konštatovať, že to bola typická socialistická škodovka - po každej jazde bolo treba čosi dotiahnuť, namazať, pohladkať. V zime v nej sedeli deti vzadu s čiapkami na hlavách a s rukavicami na rukách, v lete som jazdil s otvorenou zadnou kapotou a rýchlosť jazdy somneregoloval nejakým otáčkomerom, ale teplomerom chladiacej zmesi. Ale boli to romantické časy. Nikdy ma nikde nenechalo, nikdy sa počas jezdy nevyskytla porucha, ktorá by sa nedala odtrániť pobúchaním papekom alebo kusom drôtu, ktorý som nosil vždy v kufri.

    Keď nám hrdza začala prežierať nosné časti karosérie, škodovky som sa zbavil a vymenil som ju za hodne ojazdený východoeurópsky mercedes značky Lada 1600. Oproti škodovke obrovský skok, najmä vďaka veľkému kufru, silne dimenzovanému kúreniu a priestoru v kabíne. Po niekoľkých rokoch auto dospelo do štádia, že som behom 12 mesiacov investoval do auta na rôzne opravy viac peňazí, než za čo som si auto kúpil. Vyššie to už ktori spomínal - všimol som si, že ma veľmi často zastavovali policajti, časom som si uvedomil, že je to zrejme kvôli tomu, že auto bolo získalo obľubu obzvlášť u jedného etnika, tak som sa rozhodol to auto tomu etniku rýchlo a lacno postúpiť.

    Ďalším autom bolo práve BX-ko. Poznal som ho, lebo ho predtým mal môj priateľ, a od začiatku sa mi potvrdzovalo, prečo si ho obľúbil - skvelé jazdné vlastnosti, nízka spotreba, a hlavne vnútorné vybavenie predbehlo dobu a ešte aj dnes obstojí súčasnej konkurencii - teda pokiaľ hovoríme o BX Serie II. Keď nastali problémy s hydraulikou, začal som sa zháňať po internete po informáciách. Našiel som americké stránky, kde to bolo veľmi zrozumiteľne popísané a uvedomil som si (ako absolvent aplikovanej fyziky na MFF), že ten princíp je vlastne strašne jednoduchý a že kto ho pochopí, dokáže rýchlo a ľahko diagnostikovať zdroj problémov a odstrániť ho. Často majitelia BX ani nevedia, že majú problém, až keď príde k nejakej ťažkej poruche. Koľkokrát vidíte na križovatke BX-ko, ktorému začne pri voľnobežných otáčkach padať zadok, čerpadlo spína v podsekundových intervaloch a majiteľ si myslí, že je to v pohode. Tak som stránky preložil, strčil na internet a poslal som link niekoľkým známym majiteľom BX. No aj to už bol vlastne krôčik k tomu, že som tie stránky neskôr nazvla BX club. Postupne som si všimol, že návštavníkov stránky pribúdalo, tak som začal dopĺňať rôzne ďalšie články, preložené z anglických a nemeckých stránok. Nakoľko obidva jazyky slušne ovládam a pracoval som vo firme, ktorá "padala na hubu", bolo to pre mňa príjemné rozptýlenie. Tie časy si už niektorí návštevníci týchto stránok hádam pamätajú. Jediné, čomu som sa bránil, boli požiadavky nejakým spôsobom klub aj "inštitucionalizovať", nebodaj organizovať zraz - na to som si netrúfal.

    Všetko to nabralo pomalý koniec v čase, keď som začal pracovať v zahraničí na týždňovkách a ako na potvoru mi auto aj ukradli (o tom som už kdesi čosi popísal, tiež si to viacerí pamätáte). To všetko ma viedlo k tomu, že som stratil motiváciu na ďalšie organizovanie BXclubu. Až sa ozval jeden netrpezlivý pravidelný návštevník stránok, ktorému sa to nepozdávalo. Po asi mesačnom váhaní sme sa dohodli, že mu odovzdám svoje neregistrované "autorské práva" na BX klub, odovzdal som mu všetky podklady a prístupové heslá a zriekol som sa ďalších aktivít BX clubu. Asi ste si už domysleli, že tým "nespokojným" návštevníkov bol Marty, ktorého týmto pozdravujem.

    Zvyšok už všetci poznáte. Napriek tomu, že sa situácia skončila tak, ako sa skončila, naše ukradnuté BX-ko zostane pre mňa tým najlepším autom, aké som kedy mal. Môj najstarší syn stihol na ňom tiež jazdiť a tiež na neho nedá dopustiť.

    Priznám sa, že som sa snažil dlhší čas zohnať nejaké slušné BX-ko. Hľadal som auto, ktoré by som postavil na papiere toho pôvodného, po rôznych autobazároch nielen v Čechách a na Slovensku, ale aj v Rakúsku - ale nič slušné som nenašiel. Všetko rozbité herky, do ktorých by bolo treba investovať a aj tak by človek trnul, kedy čo zase rupne. Nakoľko som auto súrne potreboval, po 6 mesiacoch som rezignoval a zobral som si na leasing nové auto kórejskej výroby. Už aj kvôli tomu, že v hitparáde kradnutých vozidiel sa ocitajú trvale na spodných priečkach.

    Nakoľko som starostilvý majiteľ auta (hoci to nepreháňam, pre mňa je auto sluhom a nie pánom), o každé som sa vždy riadne staral, tak som aj s týmto spokojným. Ale na každej jame (a tých je na našich cestách požehnane) mi moja bránica pripomenie časy, kedy sme sa na podobných miestach pohupovali.
    Dolů  ||  NahoruIP:193.110.186.xxx  Vloženo:09.09.2006 13:51:35  


    jíva

    Fusionista :-)

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    22.06. 2005
    Re: Já, a mé BX   
    BX story, sorry?

    aneb

    Jak jsem vyměnil favorita za BXko



    V roce 1992 jsem vlastnil Š105, na které jsem nechal generálkovat motor a dráždil občas aj favority. Než naše firma zkrachovala, docela se jí dařilo a tak jsem za mou a synovu celoroční odměnu (prémie) poprvé v životě zakoupil nové auto - zakázkového favouše. Víckrát bych si nové auto nekoupil, ale všechno je v životě poprvé a zkušenost je zkušenost. Kolega z práce mne následoval, ale dopadl hůř, favorit ho zlobil, něco párkrát reklamoval a pak se ho zbavil. Můj dopadl lépe - vyměnil jsem ho za BXko. Ale to story...



    Vyrazili jsme jednoho dne roku 1999 služebně šéfovou zakázkovou feldou z Kolína do Děčína. Na dlouhé rovince jsme pomalu dojížděli náklaďák a s Mípou (tehdy vlastníkem BXka 19) jsme Boba hecovali. "Tak - vypni klimatizaci, podřaď, dej plný a hoď blinkr, do pěti minut ho předjedeš" - smile-D

    Bobo a felda se zapotili, ale předjel. A Mípa mi tehdy řekl: "Ty kdybys prodal favouše, tak za ty peníze seženeš BXko v plné výbavě!". A já, aby mi sehnal stříbrnou devatenáctku s klimatizací a že do toho půjdu.



    To bylo v době, kdy jsem do Kolína na firmu dojížděl favoritem, přesedal do Mípova BXka a jezdili jsme tak celý týden do Prahy vystavovat na Ampéru. Protože nepiju alkahól, zpátky jsem BXko řídil já. A když jsem pak v Kolíně přesedl do favorita a jel domů, připadal jsem si jak čáp. To šlapání na spojku, brzdu a plyn bylo jak cvičení smile-D dnes bych řekl, že rehabilitace nejen LDK (levá dolní končetina) smile-D ...



    Mípa se pochlapil a cca za 14 dnů volal, že v Kolíně v bazaru mají BXko s klimatizací, sice né stříbrné, ale v pěkné světlé modrošedé metle. Přijel ke mně svým a učunili jsme poslední důležitý pokus. Zda svým sjede do mé garáže, aniž by zůstal na břiše, trefil se do futer i se zrcátkama. Povedlo se.

    Tak mne naložil a jeli jsme pro BXko do bazaru.



    Favorita jsem prodal, koupil BXko a ještě mi pár tisíc zůstalo. Sice jsme o den odložili dovolenou, ale hned druhý den po koupi BXka jsme s manželkou jeli na Moravu na dovolenou. A s klimatizací smile-D

    Z průduchů se valila bílá mlha smile-D Angínu jsme nedostali, napadlo mne ji zeslabit a přitápět smile-D Tak nějak jsem porozuměl německému manuálu smile-P



    Po dovolené jsem pak začal shánět o BXku informace, dostal se tak na stránky pana Izakoviče, pak poznal Martyho, naučil se chatovat :-O a od té doby jsem Jíva smile-D

    Dolů  ||  NahoruIP:87.249.141.xxx  Vloženo:16.04.2009 20:54:42  


    dalik

    simply clever

    Příspěvků: 194

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    Jojo, to byla jedna z mala rad, za kterou bych se s odstupem casu lisknul smile-D
    Dolů  ||  NahoruIP:62.240.190.xxx  Vloženo:17.08.2006 10:01:19  


    venda

    bxman

    Příspěvků: 205

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    Proč bx ?? no měl jsem řadu aut až jednou jsem si udělal papíry a koupil si mazdu 626d sice jezdila ale začal odcházet motor tak jsem ho bouchl za 12000 litrů a na netu hledal jiné auto ,Jelikož jsem člověk co má rád výbavu a všechny auta v mojí cenové relaci

    byla bez výbavy ale narazil jsem na citroen bx za 6000 s elitrickýma oknama centrálním zamykáním atd vždit ty blbosti znáte. No a mněl jsem bx to se začalo taky srandit až moc tak jsem ho prodal a koupil jsem jiné auto nic moc až jsem po čase usoudil že bx je bx a mám ho znova sice spojka byla v háji koule to chce dofučet ale výbavu kromně klima a kůže o kterou nestojím to má všechno smile-D
    Dolů  ||  NahoruIP:88.101.103.xxx  Vloženo:17.08.2006 20:21:47  


    čenda

    nováček

    Příspěvků: 14

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    Před BX jsem měl dlouhá léta Fiat Uno 45 (1987, z Tuzexu!). Koupil jsem ho od příbuzného, který ho měl asi 5 let a za tu dobu v něm ani nevyměnil olej (!). Že to motor FIRE přežil a bez problémů jezdil za 5 l/100 km při stavu tachometru 250 t. km svědčí, myslím, dostatečně o jeho kvalitách. Nebýt toho, že mi to auto ukradli a rozsekali nějací puberťáci, možná s ním jezdím dodnes.

    V té době se začínal rýsovat přírůstek do rodiny, a proto jsme usoudili, že bude lepší pořídit něco většího. Tehdy jsem ještě měl k Citroenům jakýsi podvědomý obdiv, asi kvůli filmům s Fantomasem. Volil jsem mezi XM a BX, po obšírném pátrání v různých diskusních fórech vyhrálo BX s ohledem na snazší servis a dostupnost dílů.

    BX nesplnilo žádné z mých očekávání - není spolehlivé, nedá se ani snadno opravovat, protože všechno je za dvěma rohy, ale především není uvnitř ani zdaleka tak prostorné, jak se na první pohled zdálo zvenku - pokud se do kufru složí kočárek, nic dalšího už se tam nevejde.

    Přesně si pamatuju moment, kdy mě BX otrávilo natolik, že jsem nad ním zlomil hůl - jel jsem sestře na promoci, cestou tam už to chrchlalo a já po promoci musel v obleku a bílé košili rozebírat karburátor, protože se zanesl kvůli idiotsky navržené nádrži s prolisem uprostřed, ze které se kaly nedají odčerpat, aniž by ji člověk předtím nedemontoval.

    Tehdy jsem zvolal ta památná slova: "Od této chvíle vyhlašuju embargo na všechny francouzské strojírenské výrobky!" Nedlouho poté letěl do popelnice mixér Severin a mikrovlnka Moulinex, což mě v tom názoru jen utvrdilo a já se teď všemu francouzskému vyhýbám obloukem.

    BX mi už rok stojí před domem a nepoužívám ho ani na to, k čemu jsem ho původně pořizoval, tj. na občasné cesty s miminem ke svým rodičům na druhý konec republiky. Už mu prostě nevěřím.

    Sehnal jsem za pár šupů další Uno 45. Za ten rok mě, stejně jako to první, ani jednou nenechalo ve štychu.

    Teď se nemůžu dočkat, až bude na cestě druhý potomek, abych měl záminku, proč koupit Tempru SW, Mareu nebo Multiplu.
    Dolů  ||  NahoruIP:89.102.236.xxx  Vloženo:18.08.2006 15:39:52  


    Šepleta

    bxman

    Příspěvků: 100

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    Moje prvé auto bolo Škoda 120M:kúpil som ju v roku 2004 za 18000tis sk a nacpal do nej dalších 40000 ale možem povedať že vyzerala k svetu.

    Avšak od mojich osmich rokov bol BX moj sen.

    Ako mi však zobrali vodičák,musel som sa nejak zakamuflovať,lebo v meste ma na škodovke s poriadnym výfukom dobre poznali.

    Tak mi kamarát nabidnul BX 19 TZD za 55000sk vo fajnej výbave i ked malo už naj.330000tis km,ale zjednal som ho na 47000sk + jeden kus TRD havarovaný.Dovtedy som sa do BX vobec nevyznal a tak som kúpil BX v nie dobrom stave.

    Po výmene gulí,piestnic, poloosí,čapov atd. to už potom bolo ok.Velmi mi pomohol ešte spoločný bxclub pri opravách.Vydržalo hore určite viacej ako dva dni, ale nemohol som vyskúšať ako dlho vydrží,lebo som potreboval jazdiť. Neskor si ho samovolne požičal kamarát a pod vyplyvom alkoholu mi ho rozbil.Neskor ho opravil,striekalo sa rovno celé.

    V novembri 2005 som ho požičal inému kamrátovi a ten mi ho rozbil úplne na totálku,naštastie sa mu nič nestalo.Ja som akurát rozmýšlal o predaji, lebo somm chcel kúpiť XM.V podstate mi to prišlo vhod.Vypaltil mi 55000sk za BX. A už som mal vo výhlade XM v plnej palbe za 65000 ktoré som zjednal na 53000sk smile-) .Ked som ho kupoval malo nalietané 364000km.Ako prvé mi odišlo naftové čerpadlo.A potom ďalšie a ďalšie veci až nakoniec je v aute investované 40000sk len za diely.Skoro všetko servis si robím sám,a keby som mal platiť robotu servisu tak ho asi rozpílim a hodím tam kde končia všetky autá...
    Dolů  ||  NahoruIP:87.197.218.xxx  Vloženo:09.09.2006 18:12:24  


    marty

    administrátor

    Příspěvků: 797

    Zaregistrován:
    27.01. 2005
    Re: Já, a mé BX   
    pokracovani po necelych trech letech:

    V roce 2006 jsem psal ze vlastnim Renaulta 21 Nevadu 2,1 turboDX, dnes je rok 2009 a muj vozovy park opet prosel vymenou smile-) , a to dost podstatnou.

    K Nevade jsem si poridil skodu 100MB, kterou jsem ale po jednom roce jezdeni zavrhl, bo jak bylo min nez -5°C, tak nenastartovala ani omylem smile-D , tak gigac(jak jsem ji prezdival) sla do sveta (viz : http://s1000mb.wz.cz/ ), pak jsem si tedy jako druhe auto k nevade poridil Renault Clio 1,2 RN.

    s nim jsem byl max. spokojeny, bylo to prakticky bezudrzbove auto, tri roky jsem jej mel ale kdyz nastavala era kdy za prepis by se platilo 10.000,- tak zavcas jsem jej prodal smile-)

    mno a nevada zacala taky povazlive uhnivat a to snad skoro vsude, tak sla taky na prodej.. smile-)

    Misto nevady jsem resil dilema jestli renault Scenic nebo Citroen Picasso (samozrejme naftaky)..

    A vysledek?

    Skoncil jsem cirou nahodou u Volkswagen Sharan 1,9 TDi v plne vybave mimo kuze a hlavne opet s automatem....

    muzu rict ze jsem s nim spokojeny i kdyz jsem jednou tolik presvihl castku kterou jsem chtel do auta investovat smile-)



    tolik asi vse co se zmen v mem vozovem parku tyka.



    A co vy?



    Doprejte si chvilku casu a neco malo taktez sepiste smile
    Dolů  ||  NahoruIP:217.197.150.xxx  Vloženo:12.04.2009 22:55:01  


    DVZ

    bxman

    Příspěvků: 986

    Zaregistrován:
    18.12. 2008
    Re: Já, a mé BX   
    Jak já přišel k citroušům? Dávno za mého mládí..



    Můj otec jednou koupil s kolegou CX I 25D Break do firmy a to mi bylo hádám 10. A od té doby se to vezlo jak se mnou, tak s mým otcem.

    Po nějaké době tohoto CXa (kterému kapaly trysky a v zimě nešel bez složité procedůry nastartovat) se jeho kolegovi a CXu stala silně nepříjemná věc a to sražení na křižovatce naložeou Tatrou 815. Pětimetrový kombík byl rázem o metr kratší a kolega skončil v bezvědomí v nemocnici (ale vyšel z toho dobře)

    Otci se ale CX líbilo a tak ho sháněl pro sebe. Našel krasavce, dnes velmi ceněného: CX I 2.5 Prestige v kávové metalíze s černou koženkovou střechou. Bohužel - zrezivěl durch na durch a musel být po pár letech rozebrán. Poté přišel další skvost: CX II 25TD2 Limousine v červené barvě. Toho můj otec vlastnil nejdéle ze všch svých aut a odtahal s ním na vozíku mraky aut a odjezdil kupu dovolených (a měnil jednou motor: upadlé sedlo ventilu rozbilo válec, hlavu i píst ale s upadlým sedlem jsme ujeli ještě 100km domů!!!!! za řádného rachotu) Poté skončil v mých rukou a během týdne jsem dostal pokutu za rychlost a upek hlavu a chladič (při 190km/h se neseply ventilátory a já přehlédl teplotu - kontrolka teploty nesvítila). Pak jsem jej vlastnil ještě asi tři roky. Dnes už je historie (malinko horši koroze a nedostatek času a peňez si vybrali svou daň)

    Mezitím jsem vystřídal několik XM, BX, jednoho CX a Opel Astru F. Poslední BX jsem rozbil, když mi upadl svyslý čep.... (fotky dodám)

    nynější BX jsem vyženil (manželčina rodina je taky čistě citroeňácká počínaje GSA..) ... :D ale původní už není (místo 16 je tam 19D, jiné sedačky, spoiler, jiný interiér, světla, elektrika...)
    Dolů  ||  NahoruIP:213.192.2.xxx  Vloženo:16.04.2009 22:12:21  


    marty

    administrátor

    Příspěvků: 797

    Zaregistrován:
    27.01. 2005
    Re: Já, a mé BX   
    Jeste neco mne napadlo po precteni dalikova prispevku:

    Prosim vsechny, kdo by se chtel jakkoliv vyjadrit k jakemukoliv prispevku, tak prosim zalozte nove tema.

    Je to proto, at zde jsou pouze vzpominky a historky. Jejimi komentářemi bychom si to zde tezce zneprehlednili...

    dekuji predem za pochopeni.
    Dolů  ||  NahoruIP:85.160.163.xxx  Vloženo:17.08.2006 10:26:53  


    Doktor

    bxman

    Příspěvků: 63

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    Já měl 18 let škodovku 120M,jenže už nám byla malá a na dovču jezdit s obrovskym vozejkem nás nebavilo.tak jsem začal shánět jiný vůz,byl mi nabídnut BX 1,9D najeto 40 tis. Km za 65 000kč.tak jsem se svezl a neváhal jsem s koupí.jeho cena se už několikanásobně vrátila a jak je to asi všude,tak postupně s cestovního vozu a miláčka se stal pracovním tahounem a tahá dál.
    Dolů  ||  NahoruIP:62.77.70.xxx  Vloženo:17.08.2006 23:35:32  


    Boban

    moderátor

    Příspěvků: 462

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    Já jsem se k BX dostal oklikou přes CX,který byl mým prvním Citroenem po Škodě 120 v r.1990-byl to 2,5D,zelená metalíza a byl jsem z něj hotový.Pak šly v řadě za sebou další CX a až někdy ve druhé půlce 90. let jsem dovezl BX GTI s klimatizací,černý automat, kterého jsem si nechal protože jsem zrovna dal pryč CX break a vlastně jsem auto neměl.Měl jsem ho asi 3 roky k plné spokojenosti,ale pak se naskytla možnost jít zase CX DT v plné výbavě se závěsem a nebylo o čem přemýšlet.svůj současný BX Top mám necelý rok a k němu má další BX dcera a ještě jeden se staví od základu nový a asi už u BX zůstanu,alespoň do doby kdy se budou dat ještě sehnat díly.Musím konstatovat že mě nikdy žádný z Citroenů nenechal nikde stát,nebo jsem si vždy nějak poradil abych dojel,což je proti některým kolegům asi nefér(hlavně těm,co mají neustálé problémy a víc spravují než jezdí),ale je to tak.Mimo to je ještě v rodině jeden CX TD Limousine(ten si dělá pro sebe s mou pomocí Zuzu),DS19 před renovací a jedna DS 20 mého kamaráda kterou mu budu taky renovovat po proběhlé renovaci jeho CX GTI Turbo II (čímž jsem si na pár let dopředu zajistil využití volného času),takže Citroeny asi už zůstanou se mnou než to doklepu.....
    Dolů  ||  NahoruIP:80.251.248.xxx  Vloženo:18.08.2006 20:44:34  


    reichd

    bxman

    Příspěvků: 75

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    Jakmile jsem dostal papíry, tak jsem osedlal naše druhé auto v rodině - Ford Ka, na kterém jsem se naučil trošku jezdit. Pak byly nějaké rozepře v rodině, tak jsem se odstěhoval a koupil si Lancii Themu 2.0 turbo benzín. Měla načerno plyn a byla v plné výbavě. Super kára, ale špatnej technickej stav a žrala 16-20 l plynu/100 km. Tak jsem ji prodal a přemýšlel o nějakým velkým, krásným kočáru se slušnou spotřebou. Vybral jsem si CX 2.5 TD z roku 1988. Opět v plné výbavě. Po 3 měsících se potkaly ventily a místo abych auto zahodil, tak jsem do něj investoval 30.000 a koupil mu novej motor 2.5 TD II. S autem jsem byl spokojen, ale tady na Olomoucku na něj nebyly naprosto žádné díly, takže jsem ho prodal. V tu dobu (01/2002) jsem chtěl zůstat u citroenu kvůli hydraulice za každou cenu. Chtěl jsem auto do 130.000,-. Chtěl jsem XM, ale za ty peníze byly tehdy v naftě jen ročníky 89-91 s hromadou kilometrů, takže jsem se zaměřil na BX už kvůli rozšířenosti a dostupnosti náhradních dílů. Motorizace byla předem jasná - 17 TD, s co možná nejlepší výbavou. Tak jsem kupoval každé 2 dny novou annonci a hledal jsem vhodného kandidáta. Našel jsem 17 TD v kombíku z roku 93 za 120.000,-, najeto 147.000. Než jsem zajistil peníze, tak byl prodanej. Tak jsem hledal ještě asi týden a našel jsem 17 TD Pallas za 130.000,-, najeto 77.000 km. Jel jsem si pro něj do Prahy i s odborníkem, kterej prohlásil, že auto je jak nový, že je klidně možný, že to má fakt najeto tak málo. a Od té doby je mi auto věrný, nic zásadního se na něm nepodělalo a doufám , že ještě dlouho bude. Chci totiž C5 v kombíku po faceliftu s 2,2 Hdi 125 kw, kterej se vyrábí zatím asi jen 1 měsíc, takže to vidím s BX ješt¨ě tak na 5 let.
    Dolů  ||  NahoruIP:195.47.65.xxx  Vloženo:14.09.2006 10:30:51  


    gob

    bxman

    Příspěvků: 181

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    U me to bylo tak, ze sem po skole potreboval "levne postudentske" auto. Hledal cokoliv a jednou mi volal kamarad a rikal.. a co treba BX? Rikam ze ne, ze to ma ty blinkry na palubce... a on me opravil ze to maj CX. Mno tak sem se zacal zajimat a nakonec poridil 14TGE (ikdyz asi ukvapene - ted si rikam ze 19 by byla lepsi :) )
    Dolů  ||  NahoruIP:88.101.62.xxx  Vloženo:13.04.2009 00:20:23  


    safin

    bxman

    Příspěvků: 108

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Já, a mé BX   
    Já a múj Peřiňák?

    Jako čerstvý držitel ŘP jsem koupil FIAT 600D. totální nezmar toto auto a co blbostí se sním zažilo no láska No.1. Pak pokračovaly Škoda 110L - 120M. A v tém čase otec dotahl z rajchu první BX 1.9 D asi v 88 roce. dal za něj tenkrát 120 tis KČ Byl to krasavec a na ulici mezi paneláky se nedal prehlednout,kdyz tam stálo jediné auto zahraniční značky. Když nepočítám vozidla bývalých sovětských bratrů. A tak začala má pouť v oblasti CITROËN.Dnes je už v autíčkářském nebíčku, do roku 05 sloužilo jak mělo.No a to já už měl rok koupený svůj první BX 1.9 D za 30 tis KČ, který jsem nechal rodičům, jako náhradu za první již zmiňovaný a už sešrotovaný BX. Samozřejmě že sem obratem kupoval od kamaráda další BX a zase 1.9 D ale už v kobíkovém provedení. Toho mám do dnes a za nic na světě nedám na tuto znacku dopustit. A abych to ztvrdil. 2/07 sme s ninější manželkou koupily C4 1.4i. C4 slouží,ale utvrdila mě v tom,že kupovat fungl nové auto je blbost. Lepší je koupit max 2roky staré a za ty peníze máte plnou výbavu. Už mám zabroušeno na novou C5 TOURER v kombíku. Jako rodinný vůz. A Peřiňák? No jako mazel na srazy a letní krásné projižtky. Tak at to všem frčí.

    Safin
    Dolů  ||  NahoruIP:88.146.242.xxx  Vloženo:17.04.2009 00:39:18  


     (1)   2   3  | >>


    Toto téma bylo zamčeno !!






     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (2420 hl.)
     
    Zadni (1739 hl.)
     
    Ctyrkolku (1951 hl.)
     
    Je mi to jedno (1859 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 7969

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    včera (19:17), myšut
    Re: Stehovani web... >>
    včera (19:15), myšut
    Sraz Citroën ATC... >>
    1.6.20, ladakh
    Re: Stehovani web... >>
    21.5.20, marty
    Re: Stehovani web... >>
    21.5.20, marty
    Stehovani webu >>
    3.1.20, myšut
    Re: Pf 2020 >>
    1.1.20, ladakh
    Re: Pf 2020 >>
    1.1.20, hubi
    Re: Pf 2020 >>
    31.12.19, ČERT
    Re: Pf 2020 >>
    31.12.19, ČERT
    Pf 2020 >>
    7.11.19, loeb
    Re: váha vzduchu >>
    13.10.19, myšut
    Re: váha vzduchu >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    4.1.20, Jean
    Inzerce nabídka auta
    BX 1,9 GTI AUTOMAT >>
    18.12.19, kubanecbx
    Inzerce poptávka díly
    Citroen Bx combi >>
    3.12.19, Jean
    Inzerce poptávka díly
    Re: Originální alu disky Citroen B... >>
    11.9.19, freeman
    Inzerce nabídka díly
    Re: kola BX 16v >>
    3.9.19, TycoonX
    Inzerce nabídka auta
    Re: BX 1,9 GTi 16 V >>
    2.9.19, freeman
    Inzerce nabídka díly
    kola BX 16v >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    2.6.20, Joseph
    Bottega Veneta
    (k článku: )
    30.5.20, William
    Longchamp Handbags
    (k článku: )
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS