|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Motory >> Výpis:
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
Dej si do hadice téčko a budík, jednak ti to začne kravit až po chvíli chodu, to znamená po částečném ohřátí ajednak motor tím že neotevírá vstřik po zapnutí klíčku může na začátku mít plný tlak, za druhé, pálí ti to 25ampérovou pojistku, to znamená že po chvíli chodu čerpadla se může vlivem změny teploty začít něco dít. Sundat hadici a vidět že teče, neznamená, že je to v pořádku. Ve vstřikovací liště, podle nastavení reduktoru by mělo být vůči sání 3,5 Atm. Rozdíl změříš jednoduše, prostě necháš odpojenou podtlakovou hadičku mezi reduktorem a sáním.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.71.45.xxx Vloženo:04.01.2010 22:11:27 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefajčí jak má |
NJN jestli bude blbnout dál i když bude teplo, tak jde do světa... Nemám trpělivost na to něco opravit a hned dělat další...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.102.209.xxx Vloženo:23.01.2010 13:01:11 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.228.xxx Vloženo:05.01.2010 15:40:27 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: 16V nefajčí jak má |
Zkus prostříkat rozvodku za pojistkama kontaktolem, přeci jenom ty konektory tam jsou už nějaký pátek a bez údržby, takže by teoreticky měly nárok na oxidaci (A prakticky se už asi stalo). Někde jsem četl, že Bxku dávali životnost při běžném provozu cca do desíti let, a kolik že?? Je tomu tvému??? No tak vidíš, holt je už postarší pán
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.71.45.xxx Vloženo:23.01.2010 13:14:15 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
generator impulzov na prevodovke ma mat 900ohm, u mna to boli zle kontakty, iskru mas? pravidelnu? meraj od rozdelovaca,potom od cievky..+zmeraj ci mas na rele v podbehu stabilny +
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.228.xxx Vloženo:05.01.2010 15:45:08 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefajčí jak má |
To už je pořádnej dědek Zkusím to... Nebo zkusím ještě prostříknout čidla...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.102.209.xxx Vloženo:23.01.2010 13:18:51 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefachčí jak má |
Kontrolka motoru nesvítí a žádnou chybu po vyblikání nemá. Jiskru dává. Relé v podběhu musím zmáčknout ručně, aby mi šel benzín (i po výměně relátek)... Přivezl jsem od čerta (díky )před chvílí new startér, takže zejtra ráno dávačka a pokračování ve zkoušení...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.136.137.xxx Vloženo:05.01.2010 21:03:23 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefajčí jak má |
10 rokov ? nieje to malo? len produkcia trvala 12 .takze prakticky bx prekonalo samo seba :) ale napr vo francuzskych forach som videl kusky co mali par km..najlepsi ma tusim 4 900 km ! a planuju ho predat muzeu
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.243.xxx Vloženo:23.01.2010 15:38:44 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
hh takze RJ nespina..zmeraj ci ti ide na rele +12 musis mat na dvoch kontaktoch, jeden tenky kabel a druhy hruby ! po otoceni kluca,
tu kontrolku si oprav, bud ziarovka alebo vpravo pod palubnou doskou je 1pin šedý konektor, ten zapojit.. ak ti nebude svietit tak mas problem najskor s privodom na RJ, to je pin 18 tam musis mat + (hruby zlty kabel)
mne sa to prejavovalo obcasnym hodenim iskry, (uhnity kabel v konektore rj) a ked som meral tak som meral ze je ok, no po vymene kabla to az zacalo ist a startovat ako hodinky..
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.228.xxx Vloženo:05.01.2010 23:27:59 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: 16V nefajčí jak má |
No když to vemeš že favoritu plánovali soudruzi životnost dvacet let, a 99% jich už dávno okupuje kovošroty
citroen byl plánován tak, že vyrobit, pojezditgaranci, prodat, někdo dojezdí a do šrotu s ním, jenže to nikdo nevěděl o tom, že se češi zblázní, vykopou klíče a začnou s nima na náměstích cinkat, a jak to dopadlo, to víte sami, uvolnění hranic, rychlá eufórie zbohatnutí, tam, venku ojeté Bx za hubana a v čechách za něj balík a potom halda fanatiků sdružených na wwwbxclub...... a spol co je drží při životě jak jen nejlíp umí
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.136.139.xxx Vloženo:24.01.2010 00:02:52 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
moj problem :: na prvej foto vidiet uvolneny kabel z rele na ktory mal ist +, pripojil som ho k hrubsiemu + na tom istom rele
problem 2: RJ nemala prud vid tu zelenu hatlaninu v kruzku to je zoxidovana med a kabel proste uhnil..to je pin 18 hlavny privod, ked tam mas + tak musi svietit aj kontrolka motora
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.228.xxx Vloženo:05.01.2010 23:38:06 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefajčí jak má |
favorit?? 20 rokov??? :D po 10tich sme museli robit plecharinu a komplet prelakovat :D
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.243.xxx Vloženo:24.01.2010 12:17:02 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefachčí jak má |
Takže. V hnědé svorkovnici co je na P podběhu je červenej a zelenej kabel + ještě jeden kterej mám bez obalu a je celej zoxidovanej. Zjistil jsem, že tyhle tři kabele vedou k tzv. Detonačnímu čidlu (zjistil jsem na netu):
Detonační čidlo (16) umístěné na bloku motoru, které slouží k vyhodnocení detonací motoru (střílení do výfuku) a úpravě předstihu zapalování v závislosti na kvalitě benzínu. Snímač odhalí abnormální chvění a je tudíž schopný zjistit klepání, které se vyskytuje, když motor začne "střílet do výfuku" (předstih). Pošle elektricky signál do ECU, což umožní ECU zvolit optimální předstih zapalování pro běžné pracovní podmínky bez rizika poškození motoru.
V tom čidlu jsou dva štekry (zelenej a červenej kabel), ale ten třetí co je zoxidovanej je u nich upadlej a nevím ke ktrerému kabelu ho mám napojit?
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.136.140.xxx Vloženo:06.01.2010 11:30:14 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefajčí jak má |
A proč?
Protože je to airodynamicky zmršené auto A když jsi porovnáme v tý době fáčko s bx tak bx vítězí jasně na plné čáře...
Zkrátka made in Czechšmejd..
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.102.209.xxx Vloženo:24.01.2010 13:41:54 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
hmm..k cidlu klepania idu iba dva kable..je mozne ze ten treti bol tieniaci..lebo ten kabel vyzera tieneny...a odkial idu? v podbehu mam asi 5 svorkovnic :)
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.228.xxx Vloženo:06.01.2010 11:43:17 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefajčí jak má |
no..bx by sa mal porovnavat s š 120 :D ale tusim sa da porovnavat az s koktaviou....ale aj nad nou vyhrava v mnohych ohladoch :D
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.243.xxx Vloženo:24.01.2010 14:19:55 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
jeden kabel by mal ist na pin 11 ECU, druhy paralelne na pin 30 aj s relatkami..
Cidlo klepania
Cidlo klepania
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.228.xxx Vloženo:06.01.2010 11:48:43 |
bxman
Příspěvků: 289
Zaregistrován:
..
| Re: 16V nefachčí jak má |
Sakra. Mě nejde nahrát fotka že bych ukázal. Jdou od ECU do hnědé svorkovnice a od ní k čidlu. V té svorkovnici je ještě třeba kabel k čidlu chl. kapaliny...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.136.140.xxx Vloženo:06.01.2010 12:26:14 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
tak tam je jeden neizolovany..to je ok..+cerveny a zeleny
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.228.xxx Vloženo:06.01.2010 14:36:30 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: 16V nefachčí jak má |
toto je konektor na RJ, na pine 18 musis ma +, je to privod od baterky
19-Crankshaft position sensor -zem
17-Vstrekovace 3 a 4-osciloskop
16-vstrekovace 1 a 2
15-ecm, kontrolka motora
14-zem
13-ecm,diag zasuvka
12-vaha vzduchu (pri zapnutom zapalovani +5V)
11- prazdny
10-heated oxygen sensor
9,8- nič
7-vaha vzduchu
6-tachometer (niektore modely) u BX asi nič
5-evaporative emission canister purge valve (ta blbost na zachycovanie benzinovych par)
4-nič
3-relé
2-nič
1-zapalovaci modul
druha rada
37-relé + pri zapnutom zapalovani
36-relé + pri vypnutom zapalovani
35,34,33,32,31- neobsadene
30-spinac skrtiacej klapky
29-nič
28-heated oxygen sensor (asi lambda)
27-spinac zapalovania, pri zaonutom zapalovani +
26-vaha vzduchu
25-nič
24-zem
23-klimatizacia-teda nič
22,21,20-nič
spodny rad
55-diag zasuvka
54-nič
53-spinac na skrtiacej klapke - maximalne otvorenie
52-spinac skrtiacej klapky - uzavrete
51.50,49- nič
48-crankshaft position sensor (asi generator impulzov na prevodovke)
47-crankshaft position sensor
46-octane coding plug - osciloskop..
45-senzor teploty motora (podla teploty + 20stupnov=2,2V 80stupnov =1V)
44-teplota nasavaneho vzduchu-vaha vzduchu
43-nič
42-starter motor inhibitor rele
41-klima -nič
40-klima- nič
39,38-nič
hadam pomoze..spolu so schemou M1.3 by to malo byt asi vsetko co potrebujes :)
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.98.228.xxx Vloženo:06.01.2010 14:58:30 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 12102
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|