www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Kubanec
  Zajda
  tomin1987@

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne



     
    Fórum >> Motory >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    milanzx14

    nováček

    Příspěvků: 14

    Zaregistrován:
    ..
    Hlava motoru ZX 14   
    Zdravím - potřebuji poradit dobrého motoráře, který dělá na BX a ZX. Po prasklém těsnění pod hlavou, kdy mi tekl olej do vody a vznikla hustá kaše - byl jsem nucen odstavit auto na Kladně, kde jsem byl na montáži. Hledal jsem servis, našel jsem - udělali mi těsnění pod hlavou + vyčištění komplet chlazení. Předem jsem říkal pokud nebude hlava dobrá ( prasklá nebo křivá) ať mi dají vědět a bude se řešit zarovnáním nebo vařením. Ubezpečil mne, že hlava je OK včetně ventilů a vyměnil těsnění. Po opravě jsem dojel do Prahy a při kontrole jak se jeví motor po výměně jsem zjistil, že kape voda z hadice( pod termostatem přívod k topení) originál jsem neřešil - vrakoviště - nová část hadice napojená do zdravé části OK. Po ohřátí motoru kdy už vznikl tlak - začala voda kapat z příruby chladiče ( zřejmě čištěním po olejové kaše se něco nepovedlo a při úniku vody z hadice se tento nedostatek neprojevil. Vrakoviště - výměnil jsem chladič a už žádné kapání při ohřátém motoru. Jezdil jsem cca 4 dny ( vždy před jízdou jsem kontroloval stav vody a musel jsem dolít cca půl litru - každý den.) a dále při plynulé jízdě vše OK, ale při popojíždění po Praze vždy při stání na volnoběh jsem vnímal částečné kolísání pravidelných otáček, jakoby běh motoru na 3,5 válce - při rozjezdu už zase normální a na dobrý tah. Vyměnil jsem svíčky a kabely ( nové) projevuje se stále - po důkladném pozorování motoru od studeného  až do zahřátí na provozní teplotu, kdy se začal projevovat nepravidelný běh, jsem objevil kapaní vody z příruby sání u hlavy - záhada - kdy motor nasává směs a přitom se tlačí voda po kapkách v intervalu cca 5 vteřin. Zřejmě uník z hlavy nebo zase těsnění. Hledám doporučení na někoho z Prahy a okolí, ale kdo to udělá důkladně a kompletně. Díky Milan
    Dolů  ||  NahoruIP:80.243.98.xxx  Vloženo:16.04.2011 22:41:30  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Hlava motoru ZX 14   
    A není tam náhodou sání vyhřívaný vodou ??? Bývá to napojený u hlavy na vodní okruh a tam ti to asi teče , asi nějaké těsnění pod parohy by to vyřešilo  .
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:16.04.2011 23:33:31  


    milanzx14

    nováček

    Příspěvků: 14

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Hlava motoru ZX 14   
    je to možné, protože dle typu těsnění je tam otvor, který to může být na vodní kanálek viz foto A
    naopak foto B je jenom kroužek. Najde se někdo, kdo by to mohl potvrdit Díky
    Dolů  ||  NahoruIP:80.243.98.xxx  Vloženo:18.04.2011 01:07:06  


    hubi

    BXfan

    Příspěvků: 248

    Zaregistrován:
    21.01. 2006
    Re: Hlava motoru ZX 14   
    Jestli je to jednobod, zřejmě bude i vyhřívané sání.  Pokud není dosedací plocha úplně rovná může to téct i s novým těsněním.   Kolísání volnoběhu může být způsobeno odpojením ŘJ při opravě a znovu načítáním provozních údajů.  To by se mohlo usadit po 50km?
    Dolů  ||  NahoruIP:217.197.150.xxx  Vloženo:18.04.2011 08:20:31  


    milanzx14

    nováček

    Příspěvků: 14

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Hlava motoru ZX 14   
    Ahoj - byl jsem na diagnostice a vše se resetovalo, auto po snížení otaček ( studený motor) jede a táhne dobře - to škubání se projeví až při plném ohřátí na provozní teplotu a při pozorování motoru - v momentě začátku nepravidelného běhu začíná kapat voda z příruby sání. Chtěl jsem vyloučit zda není někde průnik u nového těsnění pod hlavou.
    Dolů  ||  NahoruIP:80.243.98.xxx  Vloženo:18.04.2011 09:00:19  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3572 hl.)
     
    Zadni (2628 hl.)
     
    Ctyrkolku (2776 hl.)
     
    Je mi to jedno (2966 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 11942

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS