|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Motory >> Výpis:
bxman
Příspěvků: 400
Zaregistrován:
..
| Re: skube, vynechava a chcipa |
taky mi to hlasilo chyby 52 a 32, kdyz odchazelo teplotni cidlo... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.102.89.xxx Vloženo:21.04.2011 20:40:14 |
bxman
Příspěvků: 898
Zaregistrován:
22.03. 2009
| Re: skube, vynechava a chcipa |
DOBRA TEDY TAK REKNETE KTERY TOA KDE JSOU ABYCH SE NESSRAL DIO NECEHO JINYHOJSLO TAM DVE TAK KTERY MAM ZMERIT A CCA KOLIK MA MIT ODPOR | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.96.xxx Vloženo:21.04.2011 20:57:58 |
bxman
Příspěvků: 898
Zaregistrován:
22.03. 2009
| Re: skube, vynechava a chcipa |
tak dnes jsem konecne zmeril ty teplotni cidla. mam tam dve. teplota motoru cca 50st/C. prvni cidlo jakoby ze predu ma cernej stekr, tam jsem nameril 3,84 a druhy cidlo je z boku a ma modrej stekr a to udava 4,77. mereno multimetrem nastavenym na 20 kilo ohmu. dal jsem zkusil odpojit ŘJ ale byl teplej motor tak jsem zvedavej jak se to bude chovat zejtra rano. dam vedet. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:81.201.60.xxx Vloženo:23.04.2011 21:10:36 |
bxman
Příspěvků: 898
Zaregistrován:
22.03. 2009
| Re: skube, vynechava a chcipa |
sem hledal jak tady tak i na socialu u sousedu a charakteristiku teplotnich cidel jsem jaksi nenasel. bud neumim hledat bo to nikde opravdu neni. mate nekdo nekde??? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:81.201.60.xxx Vloženo:23.04.2011 22:30:37 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: skube, vynechava a chcipa |
Pro tebe je důležitý ten s modrým štekrem. Je základní a určuje bohatost směsi pro chod motoru. Druhý, který koriguje bohatost v závislosti na teplotě nasávaného vzduchu je uložen ve váze vzduchu, uvidíš ho když se budeš koukat od motoru ke klapce váhy, je to ten výstupek s takovou jakoby ochrannou klecí. Teď jsme to tu řešili na peugeotu.Fungl nové čidlo, to s modrým štekrem stálo celých 75Kč. Už během první jízdy po výměnně byl znát citelný nárůst zpět do výkonu a hlavně zlepšil se start motoru, šla dolů i spotřeba. Ne že to u Járina mělo mít vliv, stejně to bude žrát, bo jezdí jak pra....se. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:212.71.129.xxx Vloženo:24.04.2011 08:29:54 |
bxman
Příspěvků: 898
Zaregistrován:
22.03. 2009
| Re: skube, vynechava a chcipa |
jEJE MOZNY ZE K TOMU CIDLU JSEM NAMERIL JEN 6VOLTU? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:217.77.165.xxx Vloženo:24.04.2011 11:28:53 |
Fusionista :-)
Příspěvků: 1028
Zaregistrován:
22.06. 2005
| Re: skube, vynechava a chcipa |
Cosik jsem ve zbytcích dokumentace k BXkům našel a přikládám. Hledal jsem podle registrační karty - r.v. 1991 a motor DKZ. Na kartě máš typ BXka 19 TZi, podle mých zbytků dokumentace je to spíš 19 GTi...
A podle připnutého obrázku je v Údajích vidno, že při odpojeném konektoru čidla máš naměřit napětí cca 5 V.
Průběh odporu na teplotě je v grafu.
z dokumentace k motoru DKZ a čidlu teploty chladící kapaliny
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:87.249.143.xxx Vloženo:25.04.2011 07:41:58 |
bxman
Příspěvků: 898
Zaregistrován:
22.03. 2009
| Re: skube, vynechava a chcipa |
TAK VEC SE MA TAK ZE JSEM SE DOPRACIOVAL K TOMU ZE JSEM SI PUJCIL RJ OD HONZY ALE ALE CHOVANI JE PORAD STEJNE NEVIM SICE JAK JE TO MOZNY ALE AT TAM JE PUVODNI JEDNOTKA BO MIOJE TAK UZ NEHLASI ZADNOU CHYBU ALE CHCIPA PORAD A TAKY START JE HRUZA TED UZ ME NAPADA SNAD JEN ROZVODAK MUZE TO BEJ ?I CERT SE O TOM ZMINOVAL | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.93.xxx Vloženo:27.04.2011 19:53:30 |
bxman
Příspěvků: 400
Zaregistrován:
..
| Re: skube, vynechava a chcipa |
tak jednotka si třeba ještě nestihla načíst všechny chyby, nevim jak jste to zkoušeli... a co ten snímač teploty chl. kapaliny? ten jste nezkoušeli prohodit? hlavně nezapomenout resetovat řj a trochu to projet, aby si to srovnalo všechny hodnoty... | Upraveno v0jna v 27.04.2011 21:40:40 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.102.89.xxx Vloženo:27.04.2011 21:23:49 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: skube, vynechava a chcipa |
To že jsi naměřil cosi kolem pěti voltů je správné, ten voltík plus se dá naměřit takzvaně naprázdno, bez zátěže čidlem. Zkus fungl nové čidlo teploty, stojí pár kaček.
p.s. prosímtě, vypni si už ten Capslock | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:212.71.129.xxx Vloženo:28.04.2011 08:29:41 |
bxman
Příspěvků: 898
Zaregistrován:
22.03. 2009
| Re: skube, vynechava a chcipa |
oki to zkusim a ten caps lock neres, to je psany z telefonu a navic se me tam nevim proc nezobrazuje text tak proto jsou tam nekdy pismenka navic. jinak jsem uz koupil jinyho pracanta, je to megane scenic 1,9 dTi z 98 najeto 180000 tak mam cim litat. jede super ale nevim jakej olej do nej kdyz to je turbo. s tim zkusenosti nemam. toz Zdendo porad ty jsi prece scenicomil..... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.102.129.xxx Vloženo:29.04.2011 19:45:40 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: skube, vynechava a chcipa |
Dej mi pokoj se scénikem a podobnejma be*stiema. Renolty jsou už od začátku systematicky zabíjený autorizovanejma prodejcema a servisama. Problém je v jejich systému ,,LONG,, kdy místo po 15tisících mění olej po 30tisících. Pak skončí garančka, značkovej servis je drahej, tak lidi jdou k nám do malejch servisů a ono se to na, nebo okolo 200 tisíc pos*ere. Odchází vačky, turba, hydra, koníky. jenže právě, ty jejich výměny long mají na svědomí poškození vrchní cementace na pracovních plochách v motoru a následné škody. Jakmile se jednou poškodí cementace, tak se to pořád odírá i při sebelepším oleji a jednou to musí začít zlobit. Olej do motoru použij kvalitní 10W40 a měň poctivě maximálně po 15tisících. Pokud se ti podaří nakouknout pod nějaké víko v motoru a uvidíš nábaly karbonu, nebo nebudou peníze na kvalitní olej, použij šitku z kauflandu, ale i s filtrem a vyměń ho třeba už po 7 tisících za kvalitní. Pokud zjistíš, že ti motor papinká olej přejdi na 15W40 a zůstaň u něho nastálo. Neposlouchej ale rady typu dej tam 5W30 nebo 0W 30. Okamžitě bys tím ten motor zabil. Ty oleje jsou tak řídké, že při vůlích co to už má by ti ten olej protekl a shořel jako palivo, a často se stává že to proteče právě turbínou a motor si sjede svůj vlastní olej a pak se drbne. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:212.71.129.xxx Vloženo:29.04.2011 21:39:38 |
bxman
Příspěvků: 898
Zaregistrován:
22.03. 2009
| Re: skube, vynechava a chcipa |
ja menim zasadne po 10ti tisicich at je to 10 bo 15W40. jsem ale zvyklej na mogul. muze bejt ten? a je rozdil mezi olejem pro ropu, turboropu bo pro benzin? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:89.102.129.xxx Vloženo:30.04.2011 19:33:51 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 12043
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|