www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Kubanec
  Zajda
  tomin1987@

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne
    dveře BX  (jiné) pro změnu pohled zevnitř
    dveře BX (jiné) pro změnu pohled zevnitř

     
    Fórum >> Motory >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    PavelMTB

    uživatel

    Příspěvků: 58

    Zaregistrován:
    ..
    motor - škubne   
    Ahojky. Už je to dýl, co jsem zde psal o záhadném problému u mého BX. Jde o to, že tu a tam motor škubne. Jakoby najednou nešel. Stačí rychle šlápnout na spojku, dát nohu s plynu a hned zase na plyn a spojku pustit a nic se neděje a jedeto. Pokud nohu nechám na plynu, tak má autí snahu se udusit, ale cca za 2 vteřiny to zase jede. Není pravidlo, kdy se to děje. Někdy se to stane 3x za den, jindy to třeba měsíc neudělá vůbec. Radili jste mi tu různý věci, jako špatný benzín, špatný palivový čerpadlo atd atd. Včera jsem se bavil s kamarádem co měl Renaulta a prý mu to dělalo taky a prý to bylo lamba sondou. Tak páni, a teď - je to možné? Čerpadlo jsem dal tenkrát jiný, dokonce se čistila nádrž, dávala se nová vstřikovací rampa. Děje se to to zase. Teď v zimě víc, než v létě.
    Dolů  ||  NahoruIP:62.209.196.xxx  Vloženo:23.03.2006 08:24:34  


    PavelMTB

    uživatel

    Příspěvků: 58

    Zaregistrován:
    ..
    Re: motor - škubne   
    Jo a mám 19 TRi
    Dolů  ||  NahoruIP:62.209.196.xxx  Vloženo:23.03.2006 08:25:11  


    marty

    administrátor

    Příspěvků: 806

    Zaregistrován:
    27.01. 2005
    Re: motor - škubne   
    Asi takhle:

    1,9 TRi je ten nejhloupejsi system na bxkach, (jak vis mel jsem jej taky, tak vim o cem mluvim smile-) ), a lambdou to jiste nebude.

    Rikas: motor na chvilicku prestane jet... logicky je to tim, ze tam nastane zkrat (nebo kratkodobe preruseni), a to muze byt zpusobeno cimkoli: kabelazi, rozdelovacem a nebo taky i altikem. (mohl by byt i studenak na RJ, ale to je tak na 0,5%)..

    Opravovat takove poruchy, ktere se objevuji pouze nekdy a jeste samy od sebe, bez jakykolich priznaku je strasne tezke..
    Dolů  ||  NahoruIP:85.160.185.xxx  Vloženo:23.03.2006 08:47:24  


    Robin II

    nováček

    Příspěvků: 3

    Zaregistrován:
    ..
    Re: motor - škubne   
    já měl vadný kabel mezi rozdělovačem a tím zasilovačem pulzů u cívky, navíc na něm byl uprostřed spoj, ale stačilo pohnout s tímto kabelem a jelo to zase normálně, ale u mně to byly výpadky daleko většího rázu.
    Dolů  ||  NahoruIP:80.78.146.xxx  Vloženo:23.03.2006 18:15:56  


    asdfg

    nováček

    Příspěvků: 24

    Zaregistrován:
    ..
    Re: motor - škubne   
    Nakopnul bych to a tahal za všechny dráty co tam uvidím, hýbal s konektorama a třeba se to projeví.
    Dolů  ||  NahoruIP:84.242.95.xxx  Vloženo:30.03.2006 00:41:59  


    PavelMTB

    uživatel

    Příspěvků: 58

    Zaregistrován:
    ..
    Re: motor - škubne   
    Taky jsem si nejdřív myslel, že se to děje jen když chci auto dostat do otáček, ale pak jsem si všimnul, že se to stane i když jedu konstantní rychlostí. A taky se to neděje na volnoběhu. I když auto nechám bublat 15 minut, tak nic. Zpravidla teď v zimě škubne tak po 1. minutě jízdy.
    Dolů  ||  NahoruIP:62.209.196.xxx  Vloženo:23.03.2006 08:51:46  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: motor - škubne   
    Na jedný 1.9 Tri jsme kdysi toto řešili taky.Diagnostika tehdy tvrdila že lambda,tak se dala nová a ono nic,pak čidla teplot,zase nic a ve finále se přišlo na vadné izolace pod akumulátorem,páč kdysi někomu tekla baterka. Ztoho plyne stará pravda kontroluj si kabeláže,jsou to prevíti a franckové je neuměj udělat pořádně. smile-) smile-) smile-)
    Dolů  ||  NahoruIP:195.39.25.xxx  Vloženo:23.03.2006 21:31:04  


    pedro2

    bxman

    Příspěvků: 132

    Zaregistrován:
    ..
    Re: motor - škubne   
    nerad to říkám ale ČERT má asi pravdu já mám sice diesel a vždy měl. Benzíny mně neberou (mooooc starostí) ale přijel za mnou kolega dělalo mu to stejný na Peguotu.Už nevěděl co má ještě vyměnit, prostě jak když vypneš klíček za jízdy.Vyškubli jsme celou kabeláž a dali novou a celou zimu měl klid dokonce mu prý klesla spotřeba ale to negarantuji já ji neměřil
    Dolů  ||  NahoruIP:88.101.106.xxx  Vloženo:23.03.2006 23:17:59  


    fatalboy

    uživatel

    Příspěvků: 49

    Zaregistrován:
    ..
    Re: motor - škubne   
    nevím, já si taky myslím, že tady bude problém spíš v el. soustavě než v benzínový(pokud jsi teda vyměnil čerpadlo a máš změřeno, že dává kolik má), a to nejspíš v zapalování (cívka,rozdělovač atd...),takže bych se soustředil na tohle....
    Dolů  ||  NahoruIP:85.160.56.xxx  Vloženo:24.03.2006 11:25:43  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: motor - škubne   
    Já nekecám,játo myslím vážně. smile-) smile-)
    Dolů  ||  NahoruIP:88.100.96.xxx  Vloženo:24.03.2006 12:15:30  


    PavelMTB

    uživatel

    Příspěvků: 58

    Zaregistrován:
    ..
    Re: motor - škubne   
    Nikdo neříká, že kecáš smile-) Beru Tvá slova pekelně vážně. smile
    Dolů  ||  NahoruIP:62.209.196.xxx  Vloženo:24.03.2006 14:58:09  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: motor - škubne   
    Budliky budliky,páč si byl celej rok hodnej a nezlobil si? ů-) smile-)
    Dolů  ||  NahoruIP:88.100.57.xxx  Vloženo:24.03.2006 15:54:41  


    pedro2

    bxman

    Příspěvků: 132

    Zaregistrován:
    ..
    Re: motor - škubne   
    neznám čerta kterej něco myslí vážně pokud se neupíšete svojí kvý
    Dolů  ||  NahoruIP:88.101.106.xxx  Vloženo:24.03.2006 18:12:19  


    bartali

    bxman

    Příspěvků: 236

    Zaregistrován:
    ..
    Re: motor - škubne   
    zkontroluj svíčky, pak zapalovací kabely, ty zkontroluješ tak (pokud nemáš kardiostimulátro :)) že chytneš za kabely jednou rukou a druhou se dotkneš kostry pokud te to kopne jsou kabely nebo nekterý špatný probíjej, to stejný s centrálním k cívce. pokud jsou ok, zkontroluj víčko rozdělovače a palec, taky je dost duležity aby uprostřed palce již nebyl vyvěhaný velký dulek a unavená pružinka pod uhlíkem ve víčku.

    Také zkontroluj ten malý konektorek co vede z rozdělovače je to snímač polohy zapalení válce, je dobrý když někdo skusí startovat nebo otáčet motorem za horní řemenici na vačcce a jinej měří napětí na tom konektoru v rozdělovači ten konektor samo odpoj, mělo by to vždy dávat napěští při průchodu zapalovacím bodem. Také zkontroluj ten kabílek co vede od toho rozdělovače rádo to bejvá obnažený z izolace a zkratované nebo se to občas spojí vlivem otřesu ale toto si myslím to nebude.

    Pokud je toto ok, tak tipuju toto: bud regulátor tlaku paliva v palivové soustavě, nebo čerpadlo nebo filter ale to si psal že je ok, ještě si zkus vyrobit přípravek z teček a redukcí a hadiček a trubiček a manometr měřák zapoj ho na přívod má to dávat cca 2 až 2,2 kPa, ale pozor měř to při spuštěným motoru. Pokud je i toto ok tak už jen snad zasraná sítka na vstřikách poznáš tak že když sundáš zapal lištu a vyndáš z ní vstřiky tak není vidět na dno těch sítek zasraná.
    Dolů  ||  NahoruIP:85.70.169.xxx  Vloženo:24.03.2006 20:47:53  


    PavelMTB

    uživatel

    Příspěvků: 58

    Zaregistrován:
    ..
    Re: motor - škubne   
    Čéče Bartali neblázni. Já nejsu atomový vědec. smile-)) To co jsi mi tu popsal, nemůžu zvládnout. smile Ani automechanik. Budu to muset k někomu asi dát. Kabely a svíčky zkontroluju, ale ty tlaky v palivový soustavě asi ne. Nemám to ani čím měřit. Každopádně díky za radu. Všechno vyzkouším.
    Dolů  ||  NahoruIP:62.209.196.xxx  Vloženo:27.03.2006 08:15:54  


    bartali

    bxman

    Příspěvků: 236

    Zaregistrován:
    ..
    Re: motor - škubne   
    neboj to je v pohodě talk změříš že palivovou hadici odpojíš a vřadíš tam manometr s rozsahem do 3kpa. A nejednoduší je si sezhnat kousek hadičky stejné jak je palivová a jedoš do obchodu a řekneš že chceš manometr a tečko na nej a redukce na připojení k hadičkám, prostě aby ti to tak nějak sestavili, vezmeš si i teflonovou pásku a doma si to hezky stáhneš a nachytáš, samo koupíš i pár šroubovacích sponek a v pohodě to tam vřadíš a porstě nastartuješ a podíváš se na tlak no. Mě to vyšlo na cca 250 Kč.

    A to pronměření toho čidla v rozdělovači je taky v pohodě normlně multimetrem z obchoda za 99kč a nastavíš na měření napětí a nějak připojíš a otáčíš motorem (za ozubené kolo při vymontovaných svíčkách aby ti to nekladlo odpor)
    Dolů  ||  NahoruIP:81.19.2.xxx  Vloženo:27.03.2006 15:24:24  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: motor - škubne   
    Si zapomněl,že jsme v czech republic,co si zmákneš sám,to neplatíš,a když jsi hloupatej tak z tebe takzv. AUTORIZOVANÝ SERVIS stáhne kůži za živa.Největší prča je že v těch servisech dělá kur***y málo machrů,kteří tomu opravdu rozumí,spíše narazíš na zlatokopy.TAK NEREPTEJ A KOUKEJ ZAČÍT MAKAT,Budlikyyyyy
    Dolů  ||  NahoruIP:195.39.25.xxx  Vloženo:27.03.2006 21:21:16  


    onin

    bxman

    Příspěvků: 60

    Zaregistrován:
    ..
    Re: motor - škubne   
    Sáhnul jsem do knih z fyziky z MatFyzu a řekl bych, že je problém v elektrice. Někde tam vzniká zkrat ve drátech ovládajících motor. Pokud se to děje v zimě více než v létě,jsou asi 2 možnosti:

    1) Je to na místě blízko u motoru, protože dojde k velké změně teploty a tím pádem se místo kde vzniká zkrat více rozpíná a vzdálenost ke vzniku zkratu je kratší...

    2) Na kabel kape tekutina, nebo se při běhu motoru orosí a vzniká zkrat...

    Kontroloval jsi veškeré kabely u motoru? Nevím, jestli ti to pomohlo, ale to jsou vodítka k řešení, která mě napadla.
    Dolů  ||  NahoruIP:194.228.23.xxx  Vloženo:28.03.2006 20:29:34  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3602 hl.)
     
    Zadni (2666 hl.)
     
    Ctyrkolku (2808 hl.)
     
    Je mi to jedno (2997 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 12073

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS