www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Kubanec
  Zajda
  tomin1987@

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne
    XM break 2,1 TD 12V - Martinův miláček
    XM break 2,1 TD 12V - Martinův miláček

     
    Fórum >> Motory >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    jendula

    nováček

    Příspěvků: 4

    Zaregistrován:
    ..
    Difenecial   
    Ahoj, mam v planu predelat bx 16V na zavody do vrchu, neexperimentoval jste nekdo s diferencialem? Zamenit za jinej samosvornej nebo z jinyho auta?
    Dolů  ||  NahoruIP:88.151.27.xxx  Vloženo:14.03.2010 00:15:00  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: Diferencial   
    Myslím že nevíš smile-? co s penězi smile-m , to co zde naznačuješ, je snaha vyhodit minimálně sto a více tisíc za něco co nemá dlouhého trvání. Proč smile-? smile-? smile-? Protože přestavba Bx, byť 16ventila, to znamená nejpevnější karoserie (z výroby) by musela proběhnout hezky od podlahy, to znamená - kompletní GO karoserie, odstranění a nahrazení všech zkorodovaných částí, vyztužení samonosného rámu vozu, vyztužení přední nápravy, úpravy deformačních zón. Dále kompletní GO motoru, dnes již má většina 16V místo šál jen plechy, vyběhané vložky, vodítka a ventily. O stavu akčních členů a vůbec řídící kabeláže na motoru už nemluvě. To už nemluvím o tom, že na závodění do vrchu by bylo lepší ji dostavět jako čtyřkolku, to znamená výměnu převodovky za převodovku s výstupem pro kardan a zadohrab. Pak bys mohl použít diferák od Quaife Peugeot 405 Mi16 BE3 nebo Quaife Citroen ZX BE3 oba za stejnou cenu, nějakých 21420 Kč.

    Prodejce tvrdí o nich že:

    Samosvorný diferenciál Quaife Citroen ZX BE3

    Samosvorný diferenciál Quaife ATB (Automatic Torque Biasing) je snadno vyměnitelný za původní sériový otevřený diferenciál. Zajišťuje maximální trakci všech poháněných kol v zatáčkách i na rovině, minimální ztráty výkonu. Je ideální jak pro silniční provoz, tak pro závodní účely. Je vhodný jak pro vozy s předním náhonem, tak i pro vozy se zadním náhonem nebo 4x4. Zejména u vozů s poháněnou přední nápravou se výrazně projeví hladký chod a na rozdíl od lamelových samosvorných diferenciálů se neprojevuje nepříjemné škubání volantem. Diferenciál se uzavírá progresivně podle vzrůstajícího kroutícího momentu. Neobsahuje žádné spojkové lamely, které by se mohly opotřebovat, jako je tomu v případě konkurenčních lamelových samosvorných diferenciálů. Je extrémně silný a odolný a vzhledem k použití šnekového mechanismu místo lamel nepotřebuje žádnou údržbu. ATB diferenciály jsou velmi účinné především u vozů s předním náhonem v boji s nedotáčivostí a také samovolným stáčením při prudké akceleraci. ATB diferenciály Quaife vám umožní rychlejší akceleraci a průjezd zatáčkou díky trvalému přenosu síly na všechna poháněná kola. Běžný diferenciál pohání vždy to kolo, které má menší odpor (a tedy menší adhezi). ATB diferenciál dělá pravý opak a přenáší vždy co nejvíce síly na kolo s lepší adhezí, zároveň ale přenáší odpovídající výkon i na druhé kolo. Při akceleraci ze zatáčky přenáší diferenciál Quaife větší sílu na vnější kolo, eliminuje prokluz vnitřního kola a umožňuje tak začít akcelerovat dříve a opustit zatáčku ve vyšší rychlosti. Při jízdě na kluzkém povrchu (bláto, sníh, led) se zase diferenciál Quaife postará o trvalé otáčení obou poháněných kol. Jízda s ATB diferenciálem Quaife je však stejně komfortní jako s běžným diferenciálem. ATB diferenciál Quaife nabízí maximální trakci, zlepšuje ovladatelnost a přenáší výkon tam, kde je nejvíc potřeba.

    prodej :http://www.highperformanceparts.cz

    tak a máš to, já bych se na to bodnul smile-n smile-n

    Dolů  ||  NahoruIP:78.136.172.xxx  Vloženo:14.03.2010 01:43:39  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3581 hl.)
     
    Zadni (2637 hl.)
     
    Ctyrkolku (2782 hl.)
     
    Je mi to jedno (2972 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 11972

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS