www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Kubanec
  Zajda
  tomin1987@

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne
    kontrola meho byvaleho BX v hranicich po martyho poplasne hlasce
    kontrola meho byvaleho BX v hranicich po martyho poplasne hlasce

     
    Fórum >> Motory >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    16v

    bxman

    Příspěvků: 203

    Zaregistrován:
    01.02. 2009
    Problém motor 19D 47kw   
    Zdravim bx fandové,mám problém s jedním ze svých bx,jedná se o 47kw atmosferický motor,Za studena ho natočím bez problému,ujedu cca 20-40km,zastavim vypnu ho,nažhavim a znova ho opět natočim.Nechám ho tak 5 minut vychladnout a už ho nenatočim,nechám stát hodinu a už opět jede.Dal jsem si čerpadlo na stolici,při teplotě neztrácí tlak,žhavičky jsem taky vyzkoušel na baterce,na žhavení a na čerpadlo jsem natvrdo natáhl 12V,kdyby byl ve svorkovnící pod baterkou přechoďák a je to furt stejné.Prosím poraďte.Díky
    Dolů  ||  NahoruIP:90.178.175.xxx  Vloženo:01.02.2009 20:55:31  


    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 620

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    Re: Problém motor 19D 47kw   
    Nevím jakje to na těchto motorech,ale ibiza měla čidlo,které dle teploty motoru vyřazovalo (snižovalo čas?)žhavení.Při zapojeném mi ,když byl motor na prov.teplotu nechytl,odpojil jsem ho a motor chytal.(šlo o 1,7D typ 022A5000,1714ccm)
    Dolů  ||  NahoruIP:86.49.16.xxx  Vloženo:01.02.2009 21:53:41  


    16v

    bxman

    Příspěvků: 203

    Zaregistrován:
    01.02. 2009
    Re: Problém motor 19D 47kw   
    To by asi bylo i možné,ale když vemu 12V a natáhnu je natvrdo na žhavení a nechám žhavim jakoby manuálně,tak i kdyby tam bylo to čidlo,tak mi to nemůže ovlivnit,nebo se pletu??
    Dolů  ||  NahoruIP:90.178.175.xxx  Vloženo:01.02.2009 22:57:44  


    DVZ

    bxman

    Příspěvků: 986

    Zaregistrován:
    18.12. 2008
    Re: Problém motor 19D 47kw   
    A nemuze za to nahodou palivo? Myslim netesnici pumpu na filtru, ztyrele hadicky vedeni nafty apod. Pokud je elektrina na ventilu a zhavicky zhavi, neni jediny duvod, proc by nemel motor nastartovat, pokud ovsem ma cerpadlo co sat a co tlacit do trysek...
    Dolů  ||  NahoruIP:213.192.2.xxx  Vloženo:01.02.2009 23:23:02  


    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 620

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    Re: Problém motor 19D 47kw   
    To 16v-to že jsi napojil čerpadlo a žhavky natvrdo jsem přehlédl,tak toto nechápu.

    To DVZ-pokud by to bylo jak píšeš,netěsností pal.soust.,tak o zlobí pořád
    Dolů  ||  NahoruIP:86.49.16.xxx  Vloženo:02.02.2009 17:10:58  


    16v

    bxman

    Příspěvků: 203

    Zaregistrován:
    01.02. 2009
    Re: Problém motor 19D 47kw   
    Ještě mě napadá,jestli jak je na naftovém čerpadlo ten elektromagnetickej ventil,kde se připojí 12v a který pouští naftu,tak jestli při určitý teplotě nezůstává zavřený.nevíte někdo,jak to přesně chodí??Díky
    Dolů  ||  NahoruIP:90.178.175.xxx  Vloženo:02.02.2009 19:06:38  


    16v

    bxman

    Příspěvků: 203

    Zaregistrován:
    01.02. 2009
    Re: Problém motor 19D 47kw   
    Nebo popřipadě jestli je možná záměnu ventilu.Vzít z čerpadla Lucas a dát na Bosch,nebo jestli nejdou zaměnit.
    Dolů  ||  NahoruIP:90.178.175.xxx  Vloženo:02.02.2009 19:08:48  


    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 620

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    Re: Problém motor 19D 47kw   
    Ten ventil by na to neměl mít vliv.Ten jen zastavuje dodávku paliva do čerpadla,tam by zrada neměla být.
    Dolů  ||  NahoruIP:86.49.16.xxx  Vloženo:02.02.2009 19:29:51  


    16v

    bxman

    Příspěvků: 203

    Zaregistrován:
    01.02. 2009
    Re: Problém motor 19D 47kw   
    To asi ne,ale kdyby ten ventil při určitý teplotě zavřel naftu,tak bych sice mohl žhavit,ale žádná nafta by se do válců nedostala,Já se ještě mrknu,jestli když to nejde natočit,jestli teče nafta do vstřiků.
    Dolů  ||  NahoruIP:90.178.175.xxx  Vloženo:02.02.2009 20:27:45  


    Luboš.H

    bxman

    Příspěvků: 246

    Zaregistrován:
    22.11. 2008
    Re: Problém motor 19D 47kw   
    Já bych sázel na netěsnost v palivovém systému, není pravda že by to dělalo pořád. Měl jsem uvolněné trubičky na předehřevu nafty a zlobilo to jen když bylo tak 1/4 nádrže a jen při teplém motoru. Nalepil jsem je Loctitem 601 a od té doby pokoj. Je tam ale gynekologický přístup.
    Dolů  ||  NahoruIP:83.208.80.xxx  Vloženo:02.02.2009 23:33:46  


    16v

    bxman

    Příspěvků: 203

    Zaregistrován:
    01.02. 2009
    Re: Problém motor 19D 47kw   
    Netěsnost neni možná,protože jsem celou nádrž vyřadil.Dopředu před chladič jsem dal pětilitrový kanystr nafty,obsah jsem ještě raději přefiltroval a z kanystru jsem natáhl hadici přímo do čerpadla,takže ani kdyby filtr bral vzduch,tak to nemůže vadit.
    Dolů  ||  NahoruIP:90.178.175.xxx  Vloženo:03.02.2009 10:43:46  


    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 620

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    Re: Problém motor 19D 47kw   
    To 16v-vyzkoušej kusem drátu ten elmg.ventil.-připojit na +AKB a druhý konec o ventil-cvakne,měl by být OK.Ještě lepší,zkus toto až ti nebude chtít nastartovat.
    Dolů  ||  NahoruIP:86.49.16.xxx  Vloženo:03.02.2009 17:09:02  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: Problém motor 19D 47kw   
    Sice tu děláte hezkou rozborku problému, ale naprd, v první řadě by to chtělo zjistit, či při startování, když nechytá je z výfuku cítit naftové páry, jestliže ano či ne. žhavení na bx neovládá žádné teplotní čidlo!!!! Je natvrdo nastavené relátkem, shodí jej pouze startování motoru a čas. Špatný start může mít 3 hlavní příčiny, není palivo, není žhavení, není komprese.
    Dolů  ||  NahoruIP:78.136.179.xxx  Vloženo:03.02.2009 19:16:06  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3595 hl.)
     
    Zadni (2657 hl.)
     
    Ctyrkolku (2802 hl.)
     
    Je mi to jedno (2989 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 12043

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS