|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Motory >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
bxman
Příspěvků: 203
Zaregistrován:
01.02. 2009
| Problém motor 19D 47kw |
Zdravim bx fandové,mám problém s jedním ze svých bx,jedná se o 47kw atmosferický motor,Za studena ho natočím bez problému,ujedu cca 20-40km,zastavim vypnu ho,nažhavim a znova ho opět natočim.Nechám ho tak 5 minut vychladnout a už ho nenatočim,nechám stát hodinu a už opět jede.Dal jsem si čerpadlo na stolici,při teplotě neztrácí tlak,žhavičky jsem taky vyzkoušel na baterce,na žhavení a na čerpadlo jsem natvrdo natáhl 12V,kdyby byl ve svorkovnící pod baterkou přechoďák a je to furt stejné.Prosím poraďte.Díky | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.178.175.xxx Vloženo:01.02.2009 20:55:31 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: Problém motor 19D 47kw |
Nevím jakje to na těchto motorech,ale ibiza měla čidlo,které dle teploty motoru vyřazovalo (snižovalo čas?)žhavení.Při zapojeném mi ,když byl motor na prov.teplotu nechytl,odpojil jsem ho a motor chytal.(šlo o 1,7D typ 022A5000,1714ccm) | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:86.49.16.xxx Vloženo:01.02.2009 21:53:41 |
bxman
Příspěvků: 203
Zaregistrován:
01.02. 2009
| Re: Problém motor 19D 47kw |
To by asi bylo i možné,ale když vemu 12V a natáhnu je natvrdo na žhavení a nechám žhavim jakoby manuálně,tak i kdyby tam bylo to čidlo,tak mi to nemůže ovlivnit,nebo se pletu?? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.178.175.xxx Vloženo:01.02.2009 22:57:44 |
bxman
Příspěvků: 986
Zaregistrován:
18.12. 2008
| Re: Problém motor 19D 47kw |
A nemuze za to nahodou palivo? Myslim netesnici pumpu na filtru, ztyrele hadicky vedeni nafty apod. Pokud je elektrina na ventilu a zhavicky zhavi, neni jediny duvod, proc by nemel motor nastartovat, pokud ovsem ma cerpadlo co sat a co tlacit do trysek... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.192.2.xxx Vloženo:01.02.2009 23:23:02 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: Problém motor 19D 47kw |
To 16v-to že jsi napojil čerpadlo a žhavky natvrdo jsem přehlédl,tak toto nechápu.
To DVZ-pokud by to bylo jak píšeš,netěsností pal.soust.,tak o zlobí pořád | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:86.49.16.xxx Vloženo:02.02.2009 17:10:58 |
bxman
Příspěvků: 203
Zaregistrován:
01.02. 2009
| Re: Problém motor 19D 47kw |
Ještě mě napadá,jestli jak je na naftovém čerpadlo ten elektromagnetickej ventil,kde se připojí 12v a který pouští naftu,tak jestli při určitý teplotě nezůstává zavřený.nevíte někdo,jak to přesně chodí??Díky | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.178.175.xxx Vloženo:02.02.2009 19:06:38 |
bxman
Příspěvků: 203
Zaregistrován:
01.02. 2009
| Re: Problém motor 19D 47kw |
Nebo popřipadě jestli je možná záměnu ventilu.Vzít z čerpadla Lucas a dát na Bosch,nebo jestli nejdou zaměnit. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.178.175.xxx Vloženo:02.02.2009 19:08:48 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: Problém motor 19D 47kw |
Ten ventil by na to neměl mít vliv.Ten jen zastavuje dodávku paliva do čerpadla,tam by zrada neměla být. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:86.49.16.xxx Vloženo:02.02.2009 19:29:51 |
bxman
Příspěvků: 203
Zaregistrován:
01.02. 2009
| Re: Problém motor 19D 47kw |
To asi ne,ale kdyby ten ventil při určitý teplotě zavřel naftu,tak bych sice mohl žhavit,ale žádná nafta by se do válců nedostala,Já se ještě mrknu,jestli když to nejde natočit,jestli teče nafta do vstřiků. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.178.175.xxx Vloženo:02.02.2009 20:27:45 |
bxman
Příspěvků: 246
Zaregistrován:
22.11. 2008
| Re: Problém motor 19D 47kw |
Já bych sázel na netěsnost v palivovém systému, není pravda že by to dělalo pořád. Měl jsem uvolněné trubičky na předehřevu nafty a zlobilo to jen když bylo tak 1/4 nádrže a jen při teplém motoru. Nalepil jsem je Loctitem 601 a od té doby pokoj. Je tam ale gynekologický přístup. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:83.208.80.xxx Vloženo:02.02.2009 23:33:46 |
bxman
Příspěvků: 203
Zaregistrován:
01.02. 2009
| Re: Problém motor 19D 47kw |
Netěsnost neni možná,protože jsem celou nádrž vyřadil.Dopředu před chladič jsem dal pětilitrový kanystr nafty,obsah jsem ještě raději přefiltroval a z kanystru jsem natáhl hadici přímo do čerpadla,takže ani kdyby filtr bral vzduch,tak to nemůže vadit. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.178.175.xxx Vloženo:03.02.2009 10:43:46 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: Problém motor 19D 47kw |
To 16v-vyzkoušej kusem drátu ten elmg.ventil.-připojit na +AKB a druhý konec o ventil-cvakne,měl by být OK.Ještě lepší,zkus toto až ti nebude chtít nastartovat. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:86.49.16.xxx Vloženo:03.02.2009 17:09:02 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: Problém motor 19D 47kw |
Sice tu děláte hezkou rozborku problému, ale naprd, v první řadě by to chtělo zjistit, či při startování, když nechytá je z výfuku cítit naftové páry, jestliže ano či ne. žhavení na bx neovládá žádné teplotní čidlo!!!! Je natvrdo nastavené relátkem, shodí jej pouze startování motoru a čas. Špatný start může mít 3 hlavní příčiny, není palivo, není žhavení, není komprese. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.136.179.xxx Vloženo:03.02.2009 19:16:06 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13334
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|