www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Kubanec
  Zajda
  tomin1987@

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne
    Takhle vypadá hotové vodítko skrutky pro korektor výšky
    Takhle vypadá hotové vodítko skrutky pro korektor výšky

     
    Fórum >> Elektrika >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    majk

    bxman

    Příspěvků: 230

    Zaregistrován:
    10.03. 2007
    1.4 chcípá   
    Zdravím, po delší době spolehlivosti se moje BX rozhodlo, že potřebuje zase nějakou péči. Začalo bez výstrahy úplně chcípat za jízdy v různých režimech, přitom se rozsvítí kontrolka zapalování/směsi. Za nějakou dobu lze zase nastartovat. Když jsem v garáži zkoumal, zjistil jsem, že za studena startuje okamžitě a běží dobře na volnoběh, až do té chvíle, než se sepne ventilátor chladiče. V ten okamžik nebo chvíli po spuštění ventilátoru chcípne motor tak, že vypadne jedno z těch relátek na pravém podběhu, i při chcípnutém motoru je dál slyšet cvakání vstřiku. Záměnou za 100% funkční díly jsem už vyloučil čerpadlo, čidlo teploty vody, samotná relátka na podběhu, zapalovací cívku. Co dál? 
    Dolů  ||  NahoruIP:37.48.36.xxx  Vloženo:30.11.2013 18:03:41  


    Jansová

    uživatel

    Příspěvků: 217

    Zaregistrován:
    08.11. 2009
    Re: 1.4 chcípá   
    Měl jsem kdysi něco podobného na GTIčku. Než jsem na to přišel, tak uběhly asi 2 měsíce. Přitom to byla obyčejná závada na vedení od řídící jednotky, která spočívala v občasném přerušení vedení. Zkus se podívat pod přední pravý podběh. Když demontuješ plastový podběhový kryt, tak tam prochází kabelový svazek, který končí v motorovém prostoru na pravé straně (je tam několik konektorů). Právě v tom prostoru podběhu procházel kablík, který byl sice zaizolován, ale stářím nalomen. Při větším zatížení (t.j. startováním) docházelo k rozpojení. Tenkráte jsme kablík museli nastavit, protože to bylo v místě průchodu kastlí a pořadně zaletovat vč.izolace.
    Upraveno Jansová v 30.11.2013 18:47:31
    Dolů  ||  NahoruIP:213.250.243.xxx  Vloženo:30.11.2013 18:46:23  


    majk

    bxman

    Příspěvků: 230

    Zaregistrován:
    10.03. 2007
    Re: 1.4 chcípá   
    Díky za nasměrování, pane Sova. Kabeláž taky podezřívám, protože za jízdy to dělá nejčastěji v levé zatáčce do kopce a při prudším zabrždění na křižovatce, samá chutná místa, jak se tam někde něco asi pohne nebo se zvýší odběr. Při chodu na volnoběh motor vypne tak za deset minut, když se sepne ventilátor. Celá ostatní elektrika přitom zůstává funkční. 
    Dolů  ||  NahoruIP:37.48.36.xxx  Vloženo:30.11.2013 19:25:41  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: 1.4 chcípá   
    jednačtyřky měly nad pravým nadkolím ve svazku spoj kabelů, je tam rozbočeno plusové napájení, ALE, špatně zaizolováno proti vodě a přesně tento spoj tě zlobí smile-D
    Dolů  ||  NahoruIP:83.208.71.xxx  Vloženo:01.12.2013 22:31:49  


    majk

    bxman

    Příspěvků: 230

    Zaregistrován:
    10.03. 2007
    Re: 1.4 chcípá   
    Taky ten svazek mohli páni konstruktéři vést vnitřkem rovnou do motoru a nenechávat tam takovýhle pastě.
    Dolů  ||  NahoruIP:37.48.34.xxx  Vloženo:01.12.2013 23:04:48  


    majk

    bxman

    Příspěvků: 230

    Zaregistrován:
    10.03. 2007
    Re: 1.4 chcípá   
    Mrknul jsem na kabely v nadkolí, očistil a prostříkal ten spoj plusů, ale chcípalo to dál. Nakonec to dělal modul zapalování, po výměně zatím ok. Při sepnutí ventilátoru sice dost poklesnou otáčky, ale nechcípe, zřejmě bude ještě potřeba důkladně vyčistit ty sběrnice pod vzduchovým filtrem, tam je to dost měděnkový.
    Dolů  ||  NahoruIP:37.48.39.xxx  Vloženo:15.12.2013 13:09:22  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3568 hl.)
     
    Zadni (2624 hl.)
     
    Ctyrkolku (2772 hl.)
     
    Je mi to jedno (2963 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 11927

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS