|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Hydraulika >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| průtok Lhm |
Tak jsem študoval na svém Bx průtoky LHM systémem. Strašně mi vadí , že na 1.4ce mí padá zadek šíleným fofrem k zemi,a předek se chová uplně špičkově. Znárodnil jsem své kamarádce v nemocnici kapačky a zapojil je do systému vratných hadiček LHM. K mému překvapení se mi moc Lhm nevrací těmi tenkými, něco proteče jen při zatížení a odlehčení náprav, ale jsou to množství odpovídající práci regulátoru světlé výšky té či oné nápravy. Skrze přepadovky od těsnících kroužků, mi za hodinu proteče asi tak frťan ale z vratky z brzdovýho válce, to je vodopád. Napadlo mě zkusit jednu lumpárnu vůči systému a to že bych do trubky mezi zadní nápravou a hlavním brzdovým válcem vložil elektromagnetický ventil a připojil ho k vedením zadních lamp. Pak by mi neměl utíkat tlak z zadních koulí přes válec do škopku, ale měl by být využit jen v okamžiku brždění, a zbytek jen přes rego a průsakovky, kudy nejde až na pár kapek vůbec nic. Pak se mi možná stane i to že ráno nebude Bxko jak raketa na startovací rampě k odletu na měsíc. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:09.03.2007 13:05:23 |
nováček
Příspěvků: 22
Zaregistrován:
..
| Re: průtok Lhm |
No,nevím zda tento nápad povede ke zdárnému konci.Mám obavu ze zbytkového tlaku co by ti mohl zůstávat na zadních brzdách a pak taky se zapojením onoho elekroventilu do systému.Za další šidit brzdy by se nemuselo vyplatit,hl. brzdový válec máš posmrti a další úpravy tohoto typu mu už nepomůžou.Já se mám rád,zkusil bych sehnat druhý hl. brzd.válec. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:80.87.183.xxx Vloženo:09.03.2007 20:09:05 |
bxman
Příspěvků: 59
Zaregistrován:
..
| Re: průtok Lhm |
som zvedavý na výsledok tohoto experimentu a dúfam ,že čert beúde mať pri ňom dosť šťastia a neskončí v nemocnici ,alebo na cintoríne.VEĽA ŠŤASTIA | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.151.217.xxx Vloženo:09.03.2007 20:26:46 |
uživatel
Příspěvků: 40
Zaregistrován:
12.08. 2005
| Re: průtok Lhm |
Soudím, že ČERT je ďábel.... Radši bych se staral o ten brzdový válec. Konec konců, je to "klasicistní" závada BX... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.90.xxx Vloženo:09.03.2007 20:47:04 |
bxman
Příspěvků: 100
Zaregistrován:
..
| Re: průtok Lhm |
Nebol by to zlý nápad ale ktovie či by si docielil požadovaný výsledok,radšej sa poobzeraj po brzdovom valci napr.zo Xantie | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:195.78.44.xxx Vloženo:10.03.2007 11:11:48 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: průtok Lhm |
Defakto vložení závěry do vstupu tlaku ze zadních koulí do hlavního válce by nemělo mít vliv na práci této skupiny protože, vložený ventil uzavře zadní pružení, tak jako kdyby ho uzavřela stěna pístku v brzdovém ventilu a přetlak se vrátí přes zpětné vedení z regulátoru světlé výšky, a co se týká hlavního válce, je to obdobné, akorát zde příchozí tlak obtéká pístní těleso a vystupuje plastikovou vratkou, kterou upaluje zpět do škopku. V případě přicpání této vratky se mi začne tlakovat dudlík. Defakto hlavní brzdný účinek jde stejně více jak 80% za přední nápravou a zadní si bere zbylých 20%. Jsou i tací, co aby ušetřili za dlouhé trubky, mají odpojené celé zadní brzdy a jezdí bez toho že by to bylo znát, natož by jim to dělalo nějaké brikule nebo komplikace. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:10.03.2007 13:20:59 |
bxman
Příspěvků: 59
Zaregistrován:
..
| Re: průtok Lhm |
odpojiť zadné brzdy to je hazard .a ako píšeš že na tom jazdia ,tak je rozdiel jazdiť a jazdiť. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.151.218.xxx Vloženo:10.03.2007 14:02:38 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: průtok Lhm |
Bo já bych je neodpojil, fígl je v tom, že při šlápnutí na brzdový pedál je dřív než zatlačíš na přepoušťák sepnut kontakt zadních brzdových světel a ten by připojil tlak k vstupu do brzdového válce, až tam je za pístkem výtlak k zadním brzdám, jde jen o to že pokud nebrzdím, je tlak uzavřen v zadním pružením a až teprve začnu brzdit, respektive těsně před bržděním je vpuštěn dál k brzdovému válci, ale během brždění NENÍ nijak omezován. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.95.xxx Vloženo:10.03.2007 14:38:50 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13334
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|