www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Kubanec
  Zajda
  tomin1987@

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne
    exCitrošek, kdysi dávno ho koupil Deadman ?!
    exCitrošek, kdysi dávno ho koupil Deadman ?!

     
    Fórum >> Hydraulika >> Výpis:


     (1)   2  | >>


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    BXmenbreak

    bxman

    Příspěvků: 898

    Zaregistrován:
    22.03. 2009
    4 PaM regulator   
    cus chlape. myslis ze regulator tlaku z Xantie je stejny jako z BX? podarilo se me ho vytahnout z jedny krasavice a tak planuju jeho vymenu ale nevim jestli to ma nastaveny stejny tlaky a tak. pohledove je uplne stejnej. ten muj uz je nakej divnej. zatim diky cau ahoj
    Dolů  ||  NahoruIP:89.103.176.xxx  Vloženo:23.03.2009 19:19:14  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    Chlape, koukni se sem

    http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?t=12934

    úplně na konci vlákna je rozdíl v regulátorech, v jejich různých závitech pro šroubení a verze reguláku pro kostku a bez kostky. Na Xantiích od r 94 už jsou novější čerpadla a kostka tam není tak ten regulák můžeš použít pouze na Bx bez serva. Jestli máš servo, potřebuješ regulák s bočním vývodem navíc. A bacha na ty různé závity.

    Tlaky jsou nastavené stejně.
    Dolů  ||  NahoruIP:78.45.74.xxx  Vloženo:23.03.2009 21:37:12  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    a nebo ti pošlu ten muj a vyměníš to ...
    Dolů  ||  NahoruIP:78.45.74.xxx  Vloženo:05.04.2009 09:57:10  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    Pame, když na volantu, respektive posilovači, jeho chodu je poznat otáčky motoru, jsou to sítka v kostce, nebo hned čerpadlo.
    Dolů  ||  NahoruIP:85.71.45.xxx  Vloženo:23.03.2009 21:53:06  


    BXmenbreak

    bxman

    Příspěvků: 898

    Zaregistrován:
    22.03. 2009
    Re: 4 PaM regulator   
    no tak to ti reknu hned ze nedrzi tlak. kdyz vypnu motor a vylezu ven a zkusim zatizit zadek tak uz v centralce neni nic aby to jeste prepustilo. koule tam je repasnuta tak nwm. podle me uz ma ten regulak tesne pred smrti. ne-li uz po...
    Dolů  ||  NahoruIP:89.102.112.xxx  Vloženo:05.04.2009 18:14:57  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    Sítka v kostce to nebudou , možná špatné čerpadlo, že jeden pístek je slabší a je to cejtit , ale normálně to bejvá trochu cejtit na volnoběh na místě někdy ... pokud to za jízdy nezlobí, neřešil bych to ...
    Dolů  ||  NahoruIP:78.45.74.xxx  Vloženo:23.03.2009 22:10:45  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    meleš pátý přes devátý ... napřed že ti regulák odrovnal 3x kouli , teď zase že regulák nedrží tlak ( to by asi kouli neodrovnal ..) ... a nakonec co je to "repasnutá koule " . Tak že tam dáváš koule, asi nějaký šmejdy, co ti hned vodejdou ... smile
    Dolů  ||  NahoruIP:78.45.74.xxx  Vloženo:05.04.2009 21:34:01  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    Se ztrátou otáček je cítit tuhnutí serva, malinko,. Sem se ptal, jelikož se mi nechce jít komponent po komponentu, kontrolku nízkého tlaku to ale nesepne, nereaguje ani propadem při brždění, tedy abnormálním, jinak zvedá hned po naškytnutí.

    ,
    Dolů  ||  NahoruIP:85.71.45.xxx  Vloženo:23.03.2009 22:38:13  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    Tlaku je dost, ale množství LHM je málo, Tlak na čidlo bezpečáku do systému drží centrálka, servo je napíchnutý ještě před tím na kostce přímo od čerpadla a zpětně od reguláku tou trubkohadicí ...

    tak že by to mohlo být,

    a. salabé čerpadlo

    b. zadírající se kostka

    c. vyběhané servo

    jestli se propadá zadek při brždění, jsou poloprázdné zadní koule
    Dolů  ||  NahoruIP:78.45.74.xxx  Vloženo:23.03.2009 22:55:19  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    Systém s kostkou je na pí smile-D , a nejhorší je Xm s Hydractivem a ještě s kostkou , to je na věšák hledat kde to utíká a proč to dělá a nedělá to a to ..
    Dolů  ||  NahoruIP:78.45.74.xxx  Vloženo:23.03.2009 22:58:37  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    dobře, začnu tím že nahodím tu repasovanou kostku, pak čerpadlo a uvidíme, po každé výměně si dám cestu Vítkovem na Albrechťák a zpátky, a uvidíme.Jediný co se mi nechce měnit, je řízení, i když ho mám, ale to jsem chtěl dát na 1,4ku, aby byla sranda.

    Dolů  ||  NahoruIP:85.71.45.xxx  Vloženo:23.03.2009 23:01:00  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    Tak po výměně kostky za repasovanou a páte koule je klid. Zákazníka jsem o problematice informoval a souhlasil s pozorovací dobou, kdyby to pociťoval na servu znova, zavolá a přijede na čerpadlo. Jo PaMe, pátá koule ani nedotáhla menbránu k hrdlu, je tam cca, centimetr škvíra, ta bude asi na zához, nebo si z ní udělám plynový zapalovač, ten mi jentak v hospodě nešlohnou smile-D
    Dolů  ||  NahoruIP:85.71.45.xxx  Vloženo:24.03.2009 18:32:44  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    Kouli si nech na sraz, kdyby se objevil nějaký vhodný cíl smile-D
    Dolů  ||  NahoruIP:78.45.74.xxx  Vloženo:24.03.2009 19:32:42  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    nojo, přidělat řetěz a roztočit nad hlavou, pak jen buch, jak kladivem do hřebíku, to je fakt, to by mohlo fungovat

    smile-D smile-D smile-D
    Dolů  ||  NahoruIP:85.71.45.xxx  Vloženo:24.03.2009 19:42:26  


    BXmenbreak

    bxman

    Příspěvků: 898

    Zaregistrován:
    22.03. 2009
    Re: 4 PaM regulator   
    do pytle tak jsem dneska mrknul na ten regulator z Xantie a von ten ksindl nema vyvod ke kostce. sakra co ted? mel jsem radost ze ho tam jen prehodim a bude vykidano. ale ono e e. kolipa by ste kdo chtel za funkcni?
    Dolů  ||  NahoruIP:89.102.112.xxx  Vloženo:04.04.2009 19:05:14  


    BXmenbreak

    bxman

    Příspěvků: 898

    Zaregistrován:
    22.03. 2009
    Re: 4 PaM regulator   
    na dobirku?? pleas
    Dolů  ||  NahoruIP:89.102.112.xxx  Vloženo:04.04.2009 19:05:45  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    a blbej dotaz, pročpak myslíš, že ten tvůj je špatnej ???
    Dolů  ||  NahoruIP:78.45.74.xxx  Vloženo:04.04.2009 22:20:09  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    Prej cvaká moc hlasitě a často smile-D
    Dolů  ||  NahoruIP:85.71.45.xxx  Vloženo:04.04.2009 22:22:20  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    a co koule ?? sentrální ?? he
    Dolů  ||  NahoruIP:78.45.74.xxx  Vloženo:04.04.2009 22:25:37  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: 4 PaM regulator   
    BXpanbreak: nějakej regl na servo mám doma, tak ho našteluju na tlaky a můžeš to zkusit, ale koule je taky potřeba pořešit ...
    Dolů  ||  NahoruIP:78.45.74.xxx  Vloženo:04.04.2009 22:28:03  


     (1)   2  | >>





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3567 hl.)
     
    Zadni (2624 hl.)
     
    Ctyrkolku (2772 hl.)
     
    Je mi to jedno (2963 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 11926

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS