|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Všeobecně >> Výpis:
Dolů || Ukaž poslední příspěvek
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Emise a TK 2016 |
k emisím v tomto roce : Bx třídy 1.9 i ,jak mi bylo řečeno emisním technikem ,že spadá do třídy dle spalin jako každá felina nabo fávolet.(Kabel to opravdu nemá,jak se mě snažil přesvědčovat nějaký učeň 20 let ,co měl školení ,že jo..)
Od začátku roku ,jedna stanice ,kde jsem byl taky vyhozen , mašinka emisí vyhodila již 6 té takové auto díky obsahu CO ve spalinách nad limit. Takže univerzální kat místo starého vysloužilého katu nebo tlumiče .pak ok. Ten SW v tý mašince ,co to měří , krásně odhalí i obsah O2 ve spalinách - díru v laufu.Netřeba pod to lehat ,a ví se ,že tam je .Na nečisto vám to nezměří ,hned to jde do dtbze.Uni kat je levný z Fiatu 500 ,nebo nějaký uni ,jak já za 1400.
Na to ,že mám střední tlumič z 406 a poslední z Xsary 1.6 ,emise jak víno.(i před tím bez katu).Samotná TK prohlídka je povinný prostoj 30 min na kanále dle norem a 3 fotky.Nic nového.
hodně štěstí
http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=822 | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.173.219.xxx Vloženo:07.02.2016 16:24:16 |
uživatel
Příspěvků: 28
Zaregistrován:
20.12. 2015
| Re: Emise a TK 2016 |
Tak teď jsem přijel z Stk. Vyhozen jsem byl z emisi. Nemůžou načíst data z ridici jednotky motoru. Nevím proč. Kabel jsem asi našel. Nic to nehodilo. Jinak auto podle techniků v bezvadném stavu bez jakékoliv koroze. Je to 1.4 rok výroby 1989. Pokud mate někdo nějaký fígl tak dejte prosím vědet. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:79.110.37.xxx Vloženo:16.02.2016 09:39:10 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: Emise a TK 2016 |
protože žádný OBD kabel nemáš ,to se dělá od 2000 a mladší
máš řj ,který načte jen Citroen na spešl dig ,co má vlastní jen pro citroen .
takže běž jinam,jako já
taky se mi snažilo 20tiletý ucho tvrdit ,že chce kabel. a že má jako nějaký školení na měření emisí....
| Upraveno myšut v 16.02.2016 10:38:09 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.173.219.xxx Vloženo:16.02.2016 10:31:30 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: Emise a TK 2016 |
tady to máš černý na bílým
pokud s tím máš pochybnosti, Pam má k tomu i materiály ,co mi laskavě poslal ...
na těch emisích máš neproškolenou obsluhu,není to tvoje vina, je to jejich neznalost
máš to v mejlu
emis protokol
protokol
| Upraveno myšut v 16.02.2016 10:47:49 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.173.219.xxx Vloženo:16.02.2016 10:40:32 |
uživatel
Příspěvků: 28
Zaregistrován:
20.12. 2015
| Re: Emise a TK 2016 |
Tohle jsem našel.
Připojte tester stejně jako při čtení závad, stiskněte tlačítko a až poté zapněte klíček zapalování. Tlačítko držte stisknuté 5 vteřin a uvolněte. Ledka by měla (u některých jednotek) vyblikat kód 12 (tedy blik – mezera – blik blik), u jiných (Motronic 1.3) začne přímo vyblikávat akční člen. Čekejte, až se ledka zase rozsvítí. Poté stiskněte tlačítko opět na 5 vteřin. Řídící jednotka aktivuje první akční člen (začně přerušovaně spínat např. relé, vstřikovač apod.) a při tom vyblikává číslo akčního členu. Nyní můžete zrakem, sluchem či multimetrem kontrolovat, zda komponent funguje. Chcete-li otestovat další akční člen, stiskněte tlačítko na 5 vteřin. Takto postupujte, dokud neotestujete všechny akční členy, které vaše řídící jednotka umí.
Chcete-li provést reset řídící jednotky, stiskněte tlačítko na 10 vteřin, vymažou se závady a jednotka se uvede do základního stavu.
Seznam všech typů motorů, řídících jednotek a taky funkcí řídících jednotek je zde. Poslední tři sloupce tabulky obsahují informace o diagnostice. Sloupec Diagnostika říká, zda je možné jednotku diagnostikovat sériovou diagnostikou. Sloupec Akční členy říká, zda lze u jednotky provést test akčních členů. Sloupec parametry říká, zda lze v jednotce programovat parametry např. otáčky volnoběhu, dobu vstřiku apod.
Rok výroby
Typ zapalování
Obsah motoru
Typové označení
Typ řídící jednotky
Diag- nost.
Akční členy
Para- metry
1986 - 1993
Karburator
1.4
150J
Karburator
1988 - 1993
Karburator
1.4
K1G
Karburator
1986 - 1993
Karburator
1.4
K1H
Dolů
||
Nahoru | IP:79.110.37.xxx Vloženo:16.02.2016 16:54:44 |
bxman
Příspěvků: 318
Zaregistrován:
23.11. 2008
| Re: Emise a TK 2016 |
na mě to zkoušely u 16V ale jemu bylo 19 :D pry to musí mít kabel když je to GTi :D a já se ho ptal kolik těch BX GTi nebo pažoutu mi16 viděl a on že žadnej :D tak sem mu řekl že du jinam :D a druhej den emise hotový :D misto katu trubka, lambda mrtva zadní tlumič KW motorsport ale prošel :D | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:.xxx Vloženo:18.02.2016 12:30:35 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: Emise a TK 2016 |
naprosto originální způsob přišel výše - pán s Bx 1.4 i Kdx ´89 ....
dal jim na emisích protokol z dia a nafotil to na mobil a pal jim to přehrál,takže další co prošel .Vlk se nažere a koza zůstala celá . | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.173.219.xxx Vloženo:18.02.2016 14:36:35 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: Emise a TK 2016 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.175.45.xxx Vloženo:19.02.2016 22:28:29 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13334
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|
|
|