|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Všeobecně >> Výpis:
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Aha uz to vidim, jop su tam.
"Hydra proste na zavody vhodna neni.. "
Sa pokusali na regionalnych sutaziach? to nemyslis vazne..
BX vyhral európsky šampionát v roku 93! Natrel neraz tie "vhodné autá na závodnie" od audi, cez bmw az po subaru
Rally france v skupine N vyhral 3x po sebe. a potom xantia ešte 8x, (okrem roku 1997) skoro každý rok stála na stupni výťazov, aj ked nie prvá.
Dobre sa pozri akým autám konkurovala hydra :: http://www.schafer-competition.com/fdr/1993N/CL1993EuropeFIA.htm a vyhrala.
Ak toto nevidíš, tak myslím že s tebou už diskutovať nemá cenu.. lebo si ako zaseknutá doska bez jediného argumentu. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:26.12.2014 09:26:59 |
bxman
Příspěvků: 986
Zaregistrován:
18.12. 2008
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Tykone ty mas francouzkou horecku?? Tvrdis nam nesmysly, ze jsme rikali, ze C5 nezavodilo, ze tam je "jina hydra" (a vono jsou tam nakonec pruziny...), ze BX vyhral XY zavodu, ze BX urve v zatackach M3.....
Ale fakta, jakoze slavny BX 4TC byl extra tezky a tezkopadny ve sve tride (a nikdy tuto kategorii nevyhral, byl nejlepe sesty) uz nesdilis....
Tak jak ty nazyvas ostatni hanlive "nemcofilov" - ty sam si takovy, jen z Francie. Nikdo ti netvrdi, ze hydrocitroeny jsou srot, vsichni jsme je meli, nekteri vice, nekteri mene. Ale vetsina z nas ma alespon trochu rozumu nato, abychom nebyli stranicti (stranicky) ci meli predsudky a divali se i na ostatni auta tak, ze i oni maji neco, co citroen nema.... a netlacili vymyslene kraviny.....
Sorry tykone
howgh | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:37.221.243.xxx Vloženo:26.12.2014 14:23:59 |
bxman
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
17.09. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Ano máš pravdu Jean Luc Pailler vyhrál skupinu N v evropském mistráku rallycrossu 1993 toho roku byl jedinkrát mistr evropy na hydraulice, pak vyhrával jen regionální mistrovství jak jsem napsal!,přestaň předhazovat jediný úspěch individuálního jezdce 21.let zpátky! nebylo to ani tak o hydraulice jako o výkonu a použití základu s 4TC který zdokonalil do xantie! Pak přešel na Peugeoty | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.49.xxx Vloženo:26.12.2014 15:13:47 |
bxman
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
17.09. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Jiná skořápka, střeva stejné! základ ve 4TC
BX Turbo 4x4
Xantia Turbo 4x4
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.49.xxx Vloženo:26.12.2014 15:52:44 |
bxman
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
17.09. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Trošku odbočím od tématu, protože mě to začíná unavovat. Poznáte co je na obrázku za model auta?
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.49.xxx Vloženo:26.12.2014 15:56:28 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
DVZ ?
BX vyhrálo XY závodú.. bolo velmi úspešné v skupine N, vyhralo eurocup a BX supertouring obsadil druhé miesto v roku 1989..hned prvý rok kedy závodil
BX RC car vôbec nemal základ v 4TC ale v peugeote T16 a bx 4x4.. každopádne Pailler začínal s BX sport, potom BX 16V 4x4 s ktorým už dosahoval dobré umiestnenia , preto si ho všimli sponzori a tak sa dostal až k BX RC a RC2 !!!! Ziadny vyvoj z 4tc!! Citroen sport sa pridal az v roku 92 ako technicky sponzor.. Pailler jazdil klasicky upraveny bx s vlečnou nápravou..
Spominali ste konkretne :: hydra nieje na zavodenie, preto sa na nej nezávodí
- ja protestujem.. na hydre sa závodil dosť úspešne, ak vám nestačí každoročné vítazstvo v národnej rally tak asi máme iné merítka úspechu.. Hydra nieje v športe z dôvodu ze uz ju nema zmysel propagovat tymto smerom, a cielova klientela citroenu je niekde uplne inde, nieje to z dovodu ze by bola v sporte neuspesna
M3ku som natrel :) a je mi jedno čo si kto myslí..ja si pamatam ten vyraz v jeho tvári :D A budem to tvrdiť dalej.. BX je lahší..agilneší..má lepšiu aerodynamiku
S c5 som sa kopol no pardon, kazdopadne ale vase omyly si nepriznáte, trepete tu od zaciatku o PSA motoroch vo fordoch ..vykriky do tmy.. ziadne clanky..podlozene fakty o spolahlivosti, nič..len jedna pani povedala, a mna prestava baviť vysvetlovať realitu a dokladať ju argumentami a dokumentaciou
Ked uz tak je to SPOLOČNÝ motor, ako dalších XY motorov, napr 2.7 HDi PSA,FORD,Jaugar,Land Rover,..
BX 4TC jazdil prilis kratko na to aby ho stihli vychytať, bol to prakticky prototyp, nestihla sa ani dovyrobiť 200 kusová séria.. a závody skončili takze tam nieje moc o čom sa baviť.. ostatné autá jazdili roky, prechádzali úpravami.. citroen nasadil po dlhej dobe auto strednej triedy a nemal skusenosti s novymi trendami ako motor v strede, jednopriestorova kabina a pod..
Jiná skorapka streva stejne :D pre tvoju info, xantia mala novu generaciu podvozku, s nastavitelnou tvrdostou a tlmenim pruzenia priamo z miesta vodiča a x dalších vylepšení.. ale samozrejme vy dvaja ste požrali mudrosť sveta..a ste technicky inzinieri ze jo? :)
P.S Bulva ked ta to unavuje tak si chod odpočinúť.. v predchodzej teme ste mi off topic zatrhli svorne.. ale zrazu je to ok ? :) dto uz je v poriadku ked to spravite vy ?
| Upraveno TycoonX v 26.12.2014 18:24:12 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:26.12.2014 18:10:25 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Ešte priložím do ohňa :: tu je zoznam losích testov a výsledkov http://teknikensvarld.se/algtest/
BMW M5 z roku 2012 :: 72km/h - Citroen C6 z roku 2006 -72km/h
Citroen C5 Tourer (rozumej KOMBÍK :D) - 71km/h BMW M3 sedan 77km/h ,
-takže.. kúpim si BMW M3 sedan.. a zvládne to zákrutu o 6km/h lepšie ako citron c5 v kombíku.. resp sportovo ladené BMW M5..co sa vyrovná tak C6tke..ktorá je ladená totálne komfortne a plavne
Pravda k BXku som údaje nenašiel.. ani neviem akú Mku som to natrel konkrétne (nevypýtal som si jeho údaje a neodpisoval techničák..pardon)
Viem len že Citroen CX zvládol losí test v 70km/h.. a bx by nemal byť moc daleko od tejto hodnoty, kedže ma podobnu hydru a je lahší, menší
P.S čakám na dalšie nezvratné pravdy od vás | Upraveno TycoonX v 26.12.2014 18:37:04 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:26.12.2014 18:34:54 |
bxman
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
17.09. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
S tím T16 je hodně zajímavé jak to myslíš?, jestli se bavíme o 405 T16 tak s BX 4x4 to nemělo nic společného a potom je mi divné že motor to mělo uložený ve stejném úhlu i směru jako 4TC a šířka náprav odpovídá 4TC taky! Takže jsem se domníval že základ posloužilo 4TC a jak jsem napsal xantie byla jen evolucí BX Turbo 4x4 v motorovém prostoru to je jasně vidět, zajímá mě jedna věc měli zdvojené pístnice u BX to tak vypadá?
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.49.xxx Vloženo:26.12.2014 20:46:12 |
bxman
Příspěvků: 158
Zaregistrován:
22.06. 2005
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Jen ať řeč nestojí, které auto zvládlo ten test nejlépe
Citroën Xantia Activa V6
1999
Nej
85
To je dost hezké
Jinak jak jsem koukal už dříve na net, tak co se týče modelů se zelenou krví, tak slavnější co do sportu jsou nejspíše DS http://bit.ly/1EudOJS a CX http://bit.ly/13Lo1Rf
No a k tomu "sportu" Jsou bohužel situace a je jich naštěstí většina, kdy je ručka na předek úplně k prdu... | Upraveno KITT v 27.12.2014 12:41:16 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.187.37.xxx Vloženo:27.12.2014 12:24:08 |
bxman
Příspěvků: 145
Zaregistrován:
..
| Re: diskuse..BX...a pak? |
co je zarazejici je, ze Xsara VTS to ma pomaleji nez normalni Xsara....
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.0.xxx Vloženo:27.12.2014 14:29:56 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Motor BX RC bol z 205 T16 Evo a neskor verzia EVO2 mala 600k..
Náhon vychádzal z BX 4x4 .. o tomto aute som dost počítal.. robil som amaterske video.. nezachovalo sa vela zaznamov z tejto éry
Exclusive vid:: https://www.youtube.com/watch?v=TZ5CTfDMWL0
Xantia Activu zatial nikto zo zoznamu nepokoril..takze je najstabilnejsim seriovym autom na svete :) jej ceny v zahraničí (napr vo švajci) sa chytajú 15-18 000€ | Upraveno TycoonX v 27.12.2014 21:28:33 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:27.12.2014 21:26:59 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:27.12.2014 21:47:45 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
to avandgarní černobílé foto pochází ze sousedního clubu....shlédnutí v databázi ,.21.9.2005 ....odkaz dávat nebudu ,abych někoho nehaněl .....má to doménu ... .cz
jinak nehažte Bx do žita , včera jsem táhl za sebou na laně Merc. Sprinter .byl prázdnej .....
tady Ladovská zima -5 , 15 cm směhu a padá ...,na mezinápravovou uz . cca 3 km převýšení z cca 600 do 780 m na silnici plný sněhu ..............pán mi sice trochu nevěřil ,ale nahoře na Vidlích -cituji : tohle je aspoň pořádný auto ,a svoje tím nemyslel ...Poslechl a neuvařil motor.
sice mi to vzalo 4 litry BA95 ,ale šlo to ,...a nebylo to zadarmo | Upraveno myšut v 30.12.2014 13:43:08 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.173.219.xxx Vloženo:30.12.2014 13:36:19 |
bxman
Příspěvků: 158
Zaregistrován:
22.06. 2005
| Re: diskuse..BX...a pak? |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.187.37.xxx Vloženo:30.12.2014 14:42:00 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Kupé ani nebol celkom prototyp.. bola spravená iba jedna strana.. pár rokov dozadu ho zachránili zo skládky.. z jednej strany je to BX Sport.. z druhej BX K
Dyana aj BX evasion od heulieza boli na predaj a aktualne by mali byt v obehu
No moje dalšie auto príde budúci mesiac..a víťazom sa stáva.. BX 16V MK2 v bielej farbe so stresnym oknom.. r.v 1991 a originálnych 160 000km, druhy majitel. Má trocha hrdze..ale pojde do karosarne. Vo švajci totiz nemoze mat ani bodku hrdze inac neprejde "stk". (nesmie byt ani spinave ! inac nauctuju cistenie)
Disky su origo priplatkove ale ak ma niekto zaujem vymenim za cierne origo 16V speedline.
Cenu sa snazim este zjednat.. chce za to 4200chf.. co sa mi vidi dost kedze treba menit polos.. vzadu na kufri durch hrdza..a mozno aj novy lak :/ ale inac je v povodnom stave celkom
BX 16V
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:31.12.2014 20:09:12 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Par fotiek :) datum si nevsimajte, mal som vynulovany fotak
Interier 16v
Hrdza Citroen BX 1991
hrdza 2
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:31.12.2014 20:43:33 |
bxman
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
17.09. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Nejde o to z jakého klubu nebo webovky je ta fotka ale že to až přehnaně připomíná Škodu Favorit a přitom to je jeden z návrhů Citroenu BX z roku 1979!!! Tycoone z venku pěkně zachovalé i ten interiér se mi líbí daleko víc než obyč 16V! Ale ta cena je hodně přestřelená nedal bych mu za tenhle cedník víc jak 800euro. Jak to vypadá pod prahama? Před nedávnem jsem koupil GTI 88kW koupené nové v ČSFR v roce 1992 s originál 185000km za 7000Kč, jediné co bylo potřeba udělat, vyměnit sedačku řidiče protože chlap neuměl vystupovat a urval opěradlo a udělal jsem ložiska zadních ramen po korozi ani památky bylo celou dobu garážované! Celkem i s přihlášením vyšlo na 15000Kč Když se hledá a vyčkává dá se koupit poklad za pakatel! | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.37.xxx Vloženo:01.01.2015 18:17:30 |
bxman
Příspěvků: 158
Zaregistrován:
22.06. 2005
| Re: diskuse..BX...a pak? |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.187.37.xxx Vloženo:01.01.2015 22:07:36 |
bxman
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
17.09. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Na fotku jsem narazil na Googlu když jsem brouzdal mezi obrázky a je opravdu z Citroenet.org! o to tu ale nešlo je vidět kde si vzal na favorita inspiraci jak vejce vejci! Když postavíme vedle sebe Lamborghini Countach, Citroen BX a Škodu Favorit ničím si podobná nejsou ale ten obrázek je Favorit na papíře! A mimochodem škoda 783 byla podobná víc citroenu ZX a nikoliv BX! Přikládám první skici z roku 1983 od Bertoneho na připravovaný Favorit!
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.37.xxx Vloženo:02.01.2015 08:04:25 |
bxman
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
17.09. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.37.xxx Vloženo:02.01.2015 08:16:05 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 11926
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|