www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Kubanec
  Zajda
  tomin1987@

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne
    DS 20 break
    DS 20 break

     
    Fórum >> Všeobecně >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    DVZ

    bxman

    Příspěvků: 986

    Zaregistrován:
    18.12. 2008
    Jak to funguje v automotive   
    Jelikoz delam v automotive, musim s timto vice nez jen souhlasit...
     
    Kchatování kchostů I.

    Vydáno 10. 07. 2011



    Mezi lidem se má za to, že současné příznivé ceny nových automobilů jsou vykoupeny extrémními opatřeními, která přijaly automobilky a jejich dodavatelé s cílem snížit výrobní a prodejní náklady.



    To se samozřejmě odrazilo na jejich kvalitě, takže automobily vyrobené nyní nejsou již ani zdaleka takové "držáky" jako automobily vyrobené před krizí nebo před rokem 2002.

    Mezi výrobci aut se má za to, že sice byla přijata některá opatření ke snížení nákladů, ale vše bylo řádně ověřeno dlouhodobými zkouškami a dalšími opatřeními, takže ta kvalita, kterou zákazník vidí, zůstala stejná.
    Mezi lidmi, kteří auta opravují, panuje shoda na tom, že s moderními auty mají celkem dost práce a vidí je někdy častěji než starší vozy téže značky. Zejména kritizují nízkou životnost dílů podvozku, různé výrobní vady, vadná turba, vysokotlaké vstřikovače, pumpy a dvouhmotové setrvačníky.
    Pravda je jako obyčejně někde mezi. Mezi těmi deset let starými "držáky" (které byly v době svého vzniku vnímány jako stejný šrot podobně jako automobily současné - viz váhy vzduchu u prvních motorů TDI) a současnými auty jsou ještě další rozdíly. Kromě programu snižování nákladů se na nich podepsaly ještě:
    - ekologické předpisy. Všechny díly automobilu od určité hmotnosti musejí být recyklovatelné. Některé technologie byly z ekologických důvodů vyloučeny (nejznámnější je zákaz šestimocného chromu používaného pro antikorozní úpravu nebo vyloučení olova, což se podepsalo na kvalitě pryžových dílů), přičemž se nenašla rovnocenná náhrada.

    - ekologické předpisy podruhé. Stále se zpřísňují emisní specifikace, známé jako EURO+číslo. Politickými rozhodnutími vznikají různé regulační systémy na emise CO2. Tím se v automobilech objevují věci, které tam nikdy předtím nebyly a které byly někdy vyvinuty poměrně překotně, například částicový filtr u dieselů. Aby se podařilo udržet limitní emise CO2 v celé flotile, reagovaly automobily vývojem malých motorů s komplikovanými systémy přípravy směsi, čímž se v autě objevilo více součástek náchylných k selhání, které navíc někdy pracují za poněkud extrémních podmínek.

    - ekologické předpisy potřetí. Biopaliva "byla nařízena" na základě politického rozhodnutí a normy na jejich kvalitu jsou řídké jako noty na buben. Výrobci automobilů ztratili částečně kontrolu nad tím, na co bude jejich výrobek jezdit, a už vůbec nemají kontrolu nad tím, na co bude jezdit za pět let, až se politické garnitury obmění a přijdou s dalšími šílenými nápady.

    - požadavky zákazníkovy. Asi málokdo by si koupil nové auto, které jezdí stejně jako staré auto. Existuje poptávka po neustálém zvyšování užitné hodnoty, bezpečnosti, snižování spotřeby a zlepšování jízdního komfortu. To vyžaduje použít technická řešení, nad kterými by před lety všichni vrtěli hlavou (dvouhmotový setrvačník).

    - požadavky zákazníkovy ještě jednou. Zákazník vyžaduje změnu. Sice se většinou nechá opít rohlíkem, kdy se na auto přidělá jiná maska a světla a prohlásí se to za úplně novou zcela jinou Škodu Octavia, ale přesto je třeba neustále a v čím dál rychlejším tempu vyvíjet nové masky a světla.

    - posun ve vnímání auta zákazníkem. To by vydalo na samostatný článek, ale v zásadě platí, že auto pozbylo svoji dávnou výlučnost mezi předměty denní potřeby a posunulo se někam mezi ledničku a kotel ústředního topení. Byly doby, kdy motorista zvládnul sám údržbu vozu. Určité významné procento motoristů zvládlo i středně složité opravy (nikdo mi nebude říkat, že moderní auta jsou bežnými prostředky neopravitelná, protože 80% běžných závad lze opravit stejně dobře jako kdysi). V dnešní době prakticky nelze počítat s tím, že by řidič prováděl nějakou údržbu, dokonce nelze ani příliš počítat s tím, že by kontroloval stav oleje a vody, protože se narodila stupidní móda veřejně o sobě říkat "já tomu nerozumím, na
    Dolů  ||  NahoruIP:62.77.68.xxx  Vloženo:09.11.2011 10:37:49  


    ČERT

    BX_vševěd

    Příspěvků: 3720

    Zaregistrován:
    01.03. 2006
    Re: Jak to funguje v automotive   
    kdybys raději dal link: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011071005
    Samozřejmě, je to pravda, a krutá, čím novější ,,auto,, tim větší křáp, součástky pracující na, nebo dokonce za hranicí únosnosti. Nebudem si nalhávat, dnešní produkty automobilek jsou takové spotřebáky jako třeba balení kapesníčků, omezená životnost, drahé díly, drahé garance, prostě šunt na entou. To ještě ti co si říkají PATRIOTI a zásadně kupují produkci bývalé AZNP, neboli Šáde nevědí že jejich miláčci jsou bastly z dílů z nepovedených projektů VW. Jedná se o motory 1,6 (Benzín kdysi Polo), dnes Ochcávka, 2.0PD Ochcávka a další šmejdy.
    Dolů  ||  NahoruIP:90.181.222.xxx  Vloženo:09.11.2011 23:25:13  


    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 620

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    Re: Jak to funguje v automotive   
    Moje zkušenosti s výrobou dílů v Pampus-u.Nedělám tam,jen jsme pro ně měli stavět novou halu, a na place kde má stát byly dva kontejnery se zmetky.Víte kolik jich vyrobí? 120TUN ZMETKU MESÍČNĚ!!!!!!
    Dolů  ||  NahoruIP:188.120.207.xxx  Vloženo:10.11.2011 17:19:10  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3540 hl.)
     
    Zadni (2599 hl.)
     
    Ctyrkolku (2751 hl.)
     
    Je mi to jedno (2938 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 11828

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS