www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Kubanec
  Zajda
  tomin1987@

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne



     
    Fórum >> Všeobecně >> Výpis:


     (1)   2   3  | >>


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    DVZ

    bxman

    Příspěvků: 986

    Zaregistrován:
    18.12. 2008
    start v silnych mrazech   
    Dneska mi BX nechtel natocit vubec. Baterka dobra, tocil dobre, zhavi vsechno, ale ani neskyt. Pomohl jsem mu jeste vyssim napetim pres kabely z druheho auta, ani tak nic.
     
    Xantie 1.9TD taky vzdorovala, po podpore pres kabely se ale za 5 vterin chytla (az po druhem pokusu).
     
    Jak nastartovat BXo? Pomuze neco vstriknout pred nebo behem startu do sani v takovych mrazech? Jinak nad -16 se starty problem nemam. Ale dnes pri -20 po 10 pokusech odmital spolupracovat...
    Dolů  ||  NahoruIP:93.99.63.xxx  Vloženo:11.02.2012 12:08:39  


    DVZ

    bxman

    Příspěvků: 986

    Zaregistrován:
    18.12. 2008
    Re: start v silnych mrazech   
    PS: ted prez den uz ho nastartuju, ale zitra rano s nim potrebuju jet... a maji byt jeste vetsi mrazy ze soboty na nedeli.
    Dolů  ||  NahoruIP:93.99.63.xxx  Vloženo:11.02.2012 12:11:28  


    myšut

    bxman

    Příspěvků: 487

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Re: start v silnych mrazech   
    mě po 3týdením stání venku (baterku jsem měl ve sklepě) se směsí Verva 60 oct a trochu slivovice (o.4l a 15 l Verva),co se nedala pít po 2x nažhav bez problému motor 1.9 d chytil .Hnedle ale zhasl ,páč to lehce ztuhlo v trubkách a to tam mám dekl pod motor z P406. Žhavl jsem ho ještě 2x s lehkým držením plynu a dal si říct .
    Můžeš mu dát přečíst noviny ,jestli si vzpomínáš ze zelených let ,jak se starovaly PV3S.Obdobu jsem viděl v jednom bázu,jak borec staroval XM 2.5 D s letlampou zabořenou do sání pár minut  .Princip je stejný .
    Dolů  ||  NahoruIP:95.173.223.xxx  Vloženo:11.02.2012 12:24:10  


    Tolstoj

    bxman

    Příspěvků: 145

    Zaregistrován:
    ..
    Re: start v silnych mrazech   
    presne tohle mi kdysi delala zatuhla nafta v palivovem filtru. Tak sem vydelal celej filtr ( dva srouby + 2 hadice) dal ho do tepla a za pul hodiny naskocil uplne krasne
    Dolů  ||  NahoruIP:91.213.10.xxx  Vloženo:11.02.2012 12:31:32  


    DVZ

    bxman

    Příspěvků: 986

    Zaregistrován:
    18.12. 2008
    Re: start v silnych mrazech   
    Uvazoval jsem o nejakem horlavem spreji, zapalit to a fouknout ohen do sani (za filtr..) pripadne jenom ten sprej bez ohne... :D
    Dolů  ||  NahoruIP:93.99.63.xxx  Vloženo:11.02.2012 12:32:57  


    myšut

    bxman

    Příspěvků: 487

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Re: start v silnych mrazech   
    no takle se staroval ty vejtřasky se zapálenýma novinama do sání , druhej mezitím startuje .Dělá to ale bordel a nenecháváš to tam vyhořet celý , držíš to jak rohlík v ruce a pak odkloníš . Sprej udělá větší žár a vše je ´kolem plast tak s rozvahou ....
    Dolů  ||  NahoruIP:95.173.223.xxx  Vloženo:11.02.2012 12:39:25  


    Tolstoj

    bxman

    Příspěvků: 145

    Zaregistrován:
    ..
    Re: start v silnych mrazech   
    mno, ten sprej bych neriskoval, jak to chytne, tak vylitnou otacky dost nahoru s tim, ze motor je ztuhlej a neni promazanej. do vejtrasek se sice neco strikalo primo do sani, ale taky se delala GO motoru po kazde zime
    Dolů  ||  NahoruIP:91.213.10.xxx  Vloženo:11.02.2012 12:53:06  


    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 620

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    Re: start v silnych mrazech   
    To Tolstoj-a kde si to vyčetl,že se po každé zimě dávali V3S do GO?Především záleželo na kilomatrovém proběhu kdy šla do SO a kdy do GO ,eventuálně   uloženky  na revize!
    Jinak ty noviny či letlampa-němělo moc smyslu plamen přímo do sání,spíše jen horký vzduch od plamene.Plamen přímo do sání spolykal většinu kyslíku a tím pádem pomohl jen trochu.Nej problém dělali ty noviny pokud se dostal poppel  z nich do sání!
    Normálně prodávají startovací spreje-stříkneš do sání a pak startuješ-to nehoří v sání,ale až ve válcích.je to nějaká lehce vznětlivá látka jako byli v minulosti startovací éterové ampule do vojenské techniky.
    Dolů  ||  NahoruIP:188.120.207.xxx  Vloženo:11.02.2012 13:12:24  


    myšut

    bxman

    Příspěvků: 487

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Re: start v silnych mrazech   
    a tím ty točky nepujdou dolů ani po vytažení klíče ze spínačky ....to jedině zacpat sání.Jó garáž řeší vše ....a teplý vzduch .
    Dolů  ||  NahoruIP:95.173.223.xxx  Vloženo:11.02.2012 13:12:49  


    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 620

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    Re: start v silnych mrazech   
    To Myšut-zkoušel,jsi to někdy? Vypadá že ne.Žádné otáčky ti nevylétnou nahoru a tím pádem ani když vypneš zapalování! Ten sprej pouze napomůže lepšímu vznícení nafty a pak,nestříkneš ho tolik aby to poškodilo motor,teda pokud ti to nebude do sání stříkat druhá osoba a ty točit motorem,pak možná ano.
    Dolů  ||  NahoruIP:188.120.207.xxx  Vloženo:11.02.2012 13:19:27  


    Marv

    bxman

    Příspěvků: 477

    Zaregistrován:
    17.10. 2005
    Re: start v silnych mrazech   
    Startovaci spreje jsou uz v dnesni dobe celkem v pohode.
    Je to lepsi nez kdyz tam striknes treba odmastovac po  nem vyleti otacky poradne nahoru.
    Dolů  ||  NahoruIP:62.240.177.xxx  Vloženo:11.02.2012 13:20:08  


    myšut

    bxman

    Příspěvků: 487

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Re: start v silnych mrazech   
    jsem odpovídal na link výš, přihlásil jsi a dal tam svůj příspevěk dříve .Odpověď je na klasický xxx něco noName  sprej zápalné povahy .
    Zkoušel .Nepoužívám.
    Dolů  ||  NahoruIP:95.173.223.xxx  Vloženo:11.02.2012 13:25:00  


    Tolstoj

    bxman

    Příspěvků: 145

    Zaregistrován:
    ..
    Re: start v silnych mrazech   
    to Kapitan: kamos je vojak, jezdi s polni kuchyni. Startuje to v zime vselijak, maji na to vselijake startovaci spreje i si pomahaji klasicky horicimi novinami. Rocne s tim najezdi par set km, ale kazdy rok se dela GO motoru, nebo vymena motoru.
    To jestli motoru vylitnou otacky po nastartovani spis zalezi, kolik toho tam das
    Dolů  ||  NahoruIP:91.213.10.xxx  Vloženo:11.02.2012 13:29:07  


    kadáfi

    uživatel

    Příspěvků: 28

    Zaregistrován:
    ..
    Re: start v silnych mrazech   
    štartovací sprej by som nedoporučoval ,počul som potom ten buchot v motore, na jeseň dám čistý naftový filter ,aditívum a trocha petroleja
    Dolů  ||  NahoruIP:188.121.187.xxx  Vloženo:11.02.2012 13:35:00  


    Marv

    bxman

    Příspěvků: 477

    Zaregistrován:
    17.10. 2005
    Re: start v silnych mrazech   
    tak s tim petrolejem no nevim. a palivovy filtr muzes dat klidne hned a nemusis cekat na jaro
    Dolů  ||  NahoruIP:62.240.177.xxx  Vloženo:11.02.2012 13:38:35  


    kadáfi

    uživatel

    Příspěvků: 28

    Zaregistrován:
    ..
    Re: start v silnych mrazech   
    jeseň na slovensku je váš podzim ,čo tam pletieš jaro
    Dolů  ||  NahoruIP:188.121.187.xxx  Vloženo:11.02.2012 14:43:10  


    Loser

    moderátor

    Příspěvků: 1597

    Zaregistrován:
    ..
    Re: start v silnych mrazech   
    základ je dobrá nafta,tankuju AGIP a při -22 mi to chytne v pohodě,baterku mam starší a motor v kondici.Aditiva nepoužívám.
    Do výlítaný hučky,nekvalitní nafty nebo prostě do jebky co nenastartuješ dej na plnou nádr 10l benzínu a bude ti to chytat v pohodě.
    Dolů  ||  NahoruIP:188.92.13.xxx  Vloženo:11.02.2012 15:27:32  


    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 620

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    Re: start v silnych mrazech   
    To Tolstoj-uvažuj .Víš kolik by to stálo a jak by to vypadalo ,každý rok dělat GO?M.j. pár let mám odsloužených jak v ČSLA tak v AČR a přibližně za 10 let šla moje rotní vejtřaska jednou na středku SO.Ten tvůj kámoš Ti buďto kecal nebo jsi jej špatně pochopil.Každých deset tisíc km se dělala tzv TO (technická oprava 1 a 2)-což byla v podstatě  taková větší údržba (ko brzd.obložení,výměna náplní atd)
     Co jsem měl dva naftáky,tak jsem nikdy nedával aditiva a žádnou vervu či jinou dražší (?a lepší?) naftu,vždy tu nejlevnější (a do ibizy dokonce Biodiesel od OMV,který byl v tu dobu nejlevnější) a v zimě občas trochu lihu skrz vodu a na každou nádrž 5l.benálu.Nikdy mi nafta nezamrzla a vždy  v poho vzhledem ke stavu motoru!!
    PS samozřejmě baterka musí být v dobrém stavu!!!
    Upraveno kapitán v 11.02.2012 16:36:48
    Dolů  ||  NahoruIP:188.120.207.xxx  Vloženo:11.02.2012 16:35:43  


    Tolstoj

    bxman

    Příspěvků: 145

    Zaregistrován:
    ..
    Re: start v silnych mrazech   
    to kapitan: nebudu se hadat, nicmene jsem mu zavolal. Pry tam je nejake vstrikovani eteru prave pro studene starty, protoze to ani nema zhaveni. Po startu s tim eterem vylitnou otacky hodne vysoko. Po zime se dela mozna ne GO motoru, ale motor se vytahne rozebere a co je potreba udela. Nerikam, ze to je kvuli tem startum, mozna si to vojaci potrebujou nacvicit, ale dela se to
    Dolů  ||  NahoruIP:91.213.10.xxx  Vloženo:11.02.2012 17:21:10  


    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 620

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    Re: start v silnych mrazech   
    Jo je to tam a nejen ve vejdách,ale ve 148,813,měli to OT62  snad i T-55 a modifikace.U vejdy je to vedle palubky nad motorem takový al bazmek.Jsou to jakoby dva válečky spolu spojené,jeden  je na patronu ,která se propichuje trnem ve víčku a vodorovně pumpička,kterou se to žene do sacího potrubí.Pokud se to použilo správně,tak nehrozilo žádné extrémní zvýšení otáček.Většinou se dělala chyba,že se eter nastříkal do potrubí a pak se startilo,to vylétli točky dost nahoru.Údajně jedno použití způsobilo opotřebení jako ujetí cca 500km.Tolik k upřesnění.
    Dolů  ||  NahoruIP:188.120.207.xxx  Vloženo:11.02.2012 19:27:28  


     (1)   2   3  | >>





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3574 hl.)
     
    Zadni (2629 hl.)
     
    Ctyrkolku (2778 hl.)
     
    Je mi to jedno (2966 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 11947

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS