:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Bob
  Cwocik
  kubanecbxUživatel kubanecbx  má ve svém profilu vloženy fotografie

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
    Vizitky (foto)
    Vizitky (foto)
    Vizitky (foto)

    :: Obrázek dne
    radiátor 1.generace, KOUPÍM
    radiátor 1.generace, KOUPÍM

     
    Fórum >> Všeobecně >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    myšut

    bxman

    Příspěvků: 480

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Název příspěvku:    Emise a TK 2016   
    k emisím v tomto roce :  Bx třídy 1.9 i ,jak mi bylo řečeno emisním technikem  ,že spadá do třídy dle spalin jako každá felina nabo fávolet.(Kabel to opravdu nemá,jak se mě snažil přesvědčovat nějaký učeň 20 let ,co měl školení ,že jo..)
    Od začátku roku ,jedna stanice ,kde jsem byl taky vyhozen , mašinka emisí vyhodila již 6 té takové auto díky obsahu CO ve spalinách  nad limit.  Takže univerzální kat místo starého vysloužilého katu nebo tlumiče  .pak ok. Ten SW v tý mašince ,co to měří , krásně odhalí i obsah O2 ve spalinách - díru v laufu.Netřeba pod to lehat ,a ví se ,že tam je .Na nečisto vám to nezměří ,hned to jde do dtbze.Uni kat je levný z Fiatu 500 ,nebo nějaký uni ,jak já za 1400. 
     
    Na to ,že mám střední tlumič z 406 a poslední z Xsary 1.6 ,emise jak víno.(i před tím bez katu).Samotná TK prohlídka je povinný prostoj 30 min na kanále dle norem a 3 fotky.Nic nového.
    hodně štěstí
    http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=822
    Dolů  ||  NahoruIP:95.173.219.xxx  Vloženo:07.02.2016 16:24:16  


    Rajsicek

    uživatel

    Příspěvků: 28

    Zaregistrován:
    20.12. 2015
    Re: Emise a TK 2016   
     Tak teď jsem přijel z Stk. Vyhozen jsem byl z emisi. Nemůžou načíst data z ridici jednotky motoru. Nevím proč. Kabel jsem asi našel. Nic to nehodilo. Jinak auto podle techniků v bezvadném stavu bez jakékoliv koroze. Je to 1.4 rok výroby 1989. Pokud mate někdo nějaký fígl tak dejte prosím vědet. 
    Dolů  ||  NahoruIP:79.110.37.xxx  Vloženo:16.02.2016 09:39:10  


    myšut

    bxman

    Příspěvků: 480

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Re: Emise a TK 2016   
     protože žádný OBD kabel nemáš ,to se dělá od 2000 a mladší
    máš řj ,který načte jen Citroen na spešl dig ,co má vlastní jen pro citroen .
    takže běž jinam,jako já  
    taky se mi snažilo 20tiletý ucho tvrdit ,že chce kabel.  a že má jako nějaký školení na měření emisí....
     
    Upraveno myšut v 16.02.2016 10:38:09
    Dolů  ||  NahoruIP:95.173.219.xxx  Vloženo:16.02.2016 10:31:30  


    myšut

    bxman

    Příspěvků: 480

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Re: Emise a TK 2016   
     tady to máš černý na bílým
    pokud s tím máš pochybnosti, Pam má  k tomu i materiály ,co mi laskavě poslal ...
    na těch emisích máš neproškolenou obsluhu,není to tvoje vina, je to jejich neznalost
    máš to v mejlu



    emis protokol


    protokol

    Upraveno myšut v 16.02.2016 10:47:49
    Dolů  ||  NahoruIP:95.173.219.xxx  Vloženo:16.02.2016 10:40:32  


    Rajsicek

    uživatel

    Příspěvků: 28

    Zaregistrován:
    20.12. 2015
    Re: Emise a TK 2016   
     Tohle jsem našel. 
     




     
     
     
     
         Připojte tester stejně jako při čtení závad, stiskněte tlačítko a až poté zapněte klíček zapalování. Tlačítko držte stisknuté 5 vteřin a uvolněte. Ledka by měla (u některých jednotek) vyblikat kód 12 (tedy blik – mezera – blik blik), u jiných (Motronic 1.3) začne přímo vyblikávat akční člen. Čekejte, až se ledka zase rozsvítí. Poté stiskněte tlačítko opět na 5 vteřin. Řídící jednotka aktivuje první akční člen (začně přerušovaně spínat např. relé, vstřikovač apod.) a při tom vyblikává číslo akčního členu. Nyní můžete zrakem, sluchem či multimetrem kontrolovat, zda komponent funguje. Chcete-li otestovat další akční člen, stiskněte tlačítko na 5 vteřin. Takto postupujte, dokud neotestujete všechny akční členy, které vaše řídící jednotka umí.
     
     
     
         Chcete-li provést reset řídící jednotky, stiskněte tlačítko na 10 vteřin, vymažou se závady a jednotka se uvede do základního stavu. 


     
     
        Seznam všech typů motorů, řídících jednotek a taky funkcí řídících jednotek je zde. Poslední tři sloupce tabulky obsahují informace o diagnostice. Sloupec Diagnostika říká, zda je možné jednotku diagnostikovat sériovou diagnostikou. Sloupec Akční členy říká, zda lze u jednotky provést test akčních členů. Sloupec parametry říká, zda lze v jednotce programovat parametry např. otáčky volnoběhu, dobu vstřiku apod.


     
     
     





    Rok výroby


    Typ zapalování


    Obsah motoru


    Typové označení


    Typ řídící jednotky


    Diag- nost.


    Akční členy


    Para- metry




    1986 - 1993


    Karburator


    1.4


    150J


    Karburator


     


     


     




    1988 - 1993


    Karburator


    1.4


    K1G


    Karburator


     


     


     




    1986 - 1993


    Karburator


     1.4


    K1H


    Dolů  ||  Nahoru
    IP:79.110.37.xxx  Vloženo:16.02.2016 16:54:44  


    rambo

    bxman

    Příspěvků: 317

    Zaregistrován:
    23.11. 2008
    Re: Emise a TK 2016   
     na mě to zkoušely u 16V ale jemu bylo 19 :D pry to musí mít kabel když je to GTi :D a já se ho ptal kolik těch BX GTi nebo pažoutu mi16 viděl a on že žadnej :D tak sem mu řekl že du jinam :D a druhej den emise hotový :D misto katu trubka, lambda mrtva zadní tlumič KW motorsport  ale prošel :D
    Dolů  ||  NahoruIP:.xxx  Vloženo:18.02.2016 12:30:35  


    myšut

    bxman

    Příspěvků: 480

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Re: Emise a TK 2016   
     naprosto originální způsob přišel výše -  pán s  Bx 1.4 i Kdx ´89 ....
    dal jim na emisích protokol z dia  a  nafotil to na mobil a pal jim to přehrál,takže další co prošel .Vlk se nažere a koza zůstala celá .
    Dolů  ||  NahoruIP:95.173.219.xxx  Vloženo:18.02.2016 14:36:35  


    myšut

    bxman

    Příspěvků: 480

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Re: Emise a TK 2016   
     doporučuju shlédnout sousední vlákno o TK od začátku roku ...už se pěkně rozrůstá
    http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/104139-pr%C5%AFb%C4%9Bh-tk-ponovu/
    Dolů  ||  NahoruIP:213.175.45.xxx  Vloženo:19.02.2016 22:28:29  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni
    2371 (2371 hl.)
    Zadni
    1713 (1713 hl.)
    Ctyrkolku
    1921 (1921 hl.)
    Je mi to jedno
    1822 (1822 hl.)

    Celkem hlasovalo: 7827
    Zobrazit všechny ankety


    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    3.1.20, myšut
    Re: Pf 2020 >>
    7.11.19, loeb
    Re: váha vzduchu >>
    1.6.19, Jansová
    kolísání otáček n... >>
    12.5.19, Jansová
    Citroen má nový m... >>
    14.3.19, myšut
    Re: Zadní náprava >>
    6.2.19, Marv
    Srazik >>
    19.11.18, zorzo
    Re: Demontaz nadr... >>
    19.9.18, PaM
    Re: Měděné brzdov... >>
    21.8.18, myšut
    Re: Výměna přední... >>
    27.7.18, hubi
    Re: Přestavba ben... >>
    16.7.18, Bróža
    Poptávka >>
    26.1.18, TycoonX
    Re: Poslední AHOJ... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    4.1.20, Jean
    Inzerce nabídka auta
    BX 1,9 GTI AUTOMAT >>
    18.12.19, kubanecbx
    Inzerce poptávka díly
    Citroen Bx combi >>
    3.12.19, Jean
    Inzerce poptávka díly
    Re: Originální alu disky C... >>
    11.9.19, freeman
    Inzerce nabídka díly
    Re: kola BX 16v >>
    3.9.19, TycoonX
    Inzerce nabídka auta
    Re: BX 1,9 GTi 16 V >>
    27.8.19, myšut
    Inzerce poptávka díly
    Re: Rámeček přední mlhovky >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, DVZ
    bez titulku
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků
    mínus Historie Citroënu
    mínus Jak kupovat BX
    mínus Novinky
    mínus Opravy + úpravy
    mínus Srazy a setkání
    plus Technická data

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS