:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Bob
  Cwocik
  kubanecbxUživatel kubanecbx  má ve svém profilu vloženy fotografie

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
    Vizitky (foto)
    Vizitky (foto)
    Vizitky (foto)

    :: Obrázek dne
    radiátor 1.generace, KOUPÍM
    radiátor 1.generace, KOUPÍM

     
    Fórum >> Všeobecně >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    Simča

    bxmanka

    Příspěvků: 227

    Zaregistrován:
    15.05. 2006
    Název příspěvku:    RIP Fialka   
     tak dneska byla poslední jízda
    po 10 letech to trochu zamrzí 


    na šroťáku

    Dolů  ||  NahoruIP:85.70.220.xxx  Vloženo:18.05.2015 21:41:27  


    winca

    nováček

    Příspěvků: 16

    Zaregistrován:
    08.12. 2008
    Re: RIP Fialka   
    A copak ji dovedlo az na srotak, nahle selhani duleziteho organu nebo nebo celkova seslost bez další perspektivy?
    Dolů  ||  NahoruIP:88.100.70.xxx  Vloženo:18.05.2015 21:57:21  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: RIP Fialka   
     poznam ten pocit .. smile-(( ked je autu koniec..
    Dolů  ||  NahoruIP:188.60.245.xxx  Vloženo:19.05.2015 07:43:16  


    Simča

    bxmanka

    Příspěvků: 227

    Zaregistrován:
    15.05. 2006
    Re: RIP Fialka   
    je to ta druhá varianta, auto jezdilo v pohodě, vše funkční ale kasle odpadávala... další peníze do toho do nekonečna strkat už prostě nemělo cenu
    vzhledm k eko poplatku jsem jí ani nikde nenabízela, protože by to nikdo nekoupil...
    jinak Vás ale uklidním, BXka pořád v našem autoparku jsou, jen už nám zůstali 2 jedničkový typy a rozebranej 16V
    v nejbližší době budu likvidovat ještě 16 karburator - je toho moc
    Dolů  ||  NahoruIP:88.103.247.xxx  Vloženo:19.05.2015 07:56:21  


    Simča

    bxmanka

    Příspěvků: 227

    Zaregistrován:
    15.05. 2006
    Re: RIP Fialka   
    je to ta druhá varianta, auto jezdilo v pohodě, vše funkční ale kasle odpadávala... další peníze do toho do nekonečna strkat už prostě nemělo cenu
    vzhledm k eko poplatku jsem jí ani nikde nenabízela, protože by to nikdo nekoupil...
    jinak Vás ale uklidním, BXka pořád v našem autoparku jsou, jen už nám zůstali 2 jedničkový typy a rozebranej 16V
    v nejbližší době budu likvidovat ještě 16 karburator - je toho moc
    Dolů  ||  NahoruIP:88.103.247.xxx  Vloženo:19.05.2015 07:56:22  


    myšut

    bxman

    Příspěvků: 480

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Re: RIP Fialka   
    co s dá dělat , je to každého rozhodnutí...ale mohla jsi aspoň hodit echo na díly .
    Pracně jsem sháněl věci jako přední morette, nárazník postert,žluté mlhovky,originální kontrolky nebo origo doplňky přímo pro Bx.
    Něco se zadařlo ,něco někdo měl,prodal ,vyměnil ,.... nebo má a je přesvědčený ,že kus plastu stojí 500 a podobně......něco za všimný z vrakáčů .Třeba ten Postert jsem sehnal za 350 korun...Neříkej ,že jsi něco zajímavýho na fialce neměla.....to už nikdo nevrátí..... věčná škoda
    Dolů  ||  NahoruIP:95.173.219.xxx  Vloženo:19.05.2015 16:27:46  


    Simča

    bxmanka

    Příspěvků: 227

    Zaregistrován:
    15.05. 2006
    Re: RIP Fialka   
     měla, ale já s BXkama nekončím, a i na základě toho, že jsem tady v minulosti psala, že Fialka půjde do šrotu už mám i na něco kupce, ale to je náhoda, nechtěla jsem jí rozebírat na díly... bavím se o lízátku, krytky za mlhovky, křídlo a nějaký blbosti, nechala jsem si i nárazníky, světel už mám hromadu a samo věci z hydry, ale ty se hodí i na jedničkový BXko
    klidně mi napiš na email co potřebuješ a já kouknu zda tu něco není... vesměs mám tapeci, volanty, čudlíky, a ještě jedno celý auto na ND - to půjde za chvíli taky na šrot, takže se stačí zeptat
    4 oko samo doma mám, ale to si šetřim na 16V
    ještě tak kdyby někdo koupil ty 15¨elektrony...
    Dolů  ||  NahoruIP:85.70.220.xxx  Vloženo:19.05.2015 20:25:43  


    loeb

    nováček

    Příspěvků: 11

    Zaregistrován:
    04.12. 2014
    Re: RIP Fialka   
    Ahoj Simčo a co přední pístnice a nebo oba výškové korektory, byly by ?
     
    Diky za odpověď
    Dolů  ||  NahoruIP:195.113.185.xxx  Vloženo:20.05.2015 08:32:08  


    Simča

    bxmanka

    Příspěvků: 227

    Zaregistrován:
    15.05. 2006
    Re: RIP Fialka   
     nic z hydry bohužel nedávám pryč, sama mám málo.....
    Dolů  ||  NahoruIP:85.70.220.xxx  Vloženo:20.05.2015 18:38:14  


    loeb

    nováček

    Příspěvků: 11

    Zaregistrován:
    04.12. 2014
    Re: RIP Fialka   
    A nevěděla by jsi o někom, kdo má a prodal by? Díky    smile-)
    Dolů  ||  NahoruIP:195.113.185.xxx  Vloženo:21.05.2015 09:47:08  


    Jansová

    uživatel

    Příspěvků: 217

    Zaregistrován:
    08.11. 2009
    Re: RIP Fialka   
    loeb: Zdravím, pokud máš zájem, podívám se v jakém stavu jsou a udělám fotku. Můžeme se spojit přes mail nebo mobil.
     
    Upraveno Jansová v 22.05.2015 06:35:18
    Dolů  ||  NahoruIP:213.250.243.xxx  Vloženo:22.05.2015 06:33:25  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: RIP Fialka   
    Přední  Pístnice se musí celé rozebrat, aby bylo vidět v jakém sou skutečně stavu, vnitřní koroze, tlakové teflon těsnění ..., zvenku se nic nepozná ... to samé korektory   tlak těsnění pístnic mám  ..... už se ale nedá koupit, zásoby citroenu došly ...
    galerie - přední pístnice ...
    http://www.bxclub.cz/profiles/PATaMAT.html?kod=32&ids=PATaMAT&gal=2565531#pc
    Upraveno PaM v 22.05.2015 12:45:33
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:22.05.2015 12:39:46  


    Jansová

    uživatel

    Příspěvků: 217

    Zaregistrován:
    08.11. 2009
    Re: RIP Fialka   
    Pro doplnění odkazu PaM přikládám kompletní schéma válce předního pérování pro eventuelní nutnou rozborku při zjišťování jeho stavu. Přední pístnice jsem našel, ale jak uvádí PaM, bude nutné těsnění vyměnit. Pokud má loeb zájem vidím další problém v dodání z hlediska rozměru a hmotnosti.



    Dolů  ||  NahoruIP:213.250.243.xxx  Vloženo:22.05.2015 18:23:25  


    Jansová

    uživatel

    Příspěvků: 217

    Zaregistrován:
    08.11. 2009
    Re: RIP Fialka   
    loeb: Stav pístnic lze posoudit z přiložených obrázků. U jedné chybí přepadové hadičky a ventilek se spojkou, jinak bude nutno vyměnit těsnění. Nejlepší by bylo, kdyby to posoudil PaM a navrhl co stím dál. Venkovní válce jsou od téru a mírně zkorodované, vnitřní píst jsem zatím nerozdělával. Náhradní vnitřní díly nejsem schopen posoudit.













    Dolů  ||  NahoruIP:213.250.243.xxx  Vloženo:23.05.2015 17:27:35  


    loeb

    nováček

    Příspěvků: 11

    Zaregistrován:
    04.12. 2014
    Re: RIP Fialka   
    Zdravím všechny, musím předeslat, že jsem netušil, jakou odezvu bude můj dotaz mít. S autem je to tak, že zatím fungují pístnice i korektory, tak jak mají, ale to nemusí zítra platit. Proto jsem chtěl vědět, zda je někdo má a za kolik by je případně prodal. A likvidace "Fialky" se jevila jako dobrá příležitost.
    Jinak ještě jednou dík za zájem a detailní popis, co a jak s pístnicemi dělat. smile-)
    Dolů  ||  NahoruIP:89.248.248.xxx  Vloženo:24.05.2015 01:19:18  


    LuGr

    uživatel

    Příspěvků: 34

    Zaregistrován:
    07.08. 2007
    Re: RIP Fialka   
    Ahoj všem a máte někdo kontakt, nebo o někom víte kdo umí dobře zrenovovat přední písnice? Nebo jak řešit tento problém?
     
    Dolů  ||  NahoruIP:213.192.3.xxx  Vloženo:24.05.2015 21:37:49  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: RIP Fialka   
     Mno.... Fialka ... teď repase pístnic ... pěknej bor*el tu děláte Martymu a hlavně sobě 
     
    blbě se to hledá, ale je to tu na clubu taky ... 

    http://www.bxclub.com/storage/pam_pistnice.pdf
     
    Není problém opravit - přetesnit přední pístnice, záleží jen jak moc a kde jsou zničené ...
    Nic už na to ale nejde koupit, co je napsáno v mém pdf.ku už není pravda.... vše se musí řešit náhr. způsobem ... 



    komplet vnitřek a obal ...

    Upraveno PaM v 25.05.2015 14:53:40
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:25.05.2015 14:50:36  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni
    2371 (2371 hl.)
    Zadni
    1713 (1713 hl.)
    Ctyrkolku
    1921 (1921 hl.)
    Je mi to jedno
    1822 (1822 hl.)

    Celkem hlasovalo: 7827
    Zobrazit všechny ankety


    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    3.1.20, myšut
    Re: Pf 2020 >>
    7.11.19, loeb
    Re: váha vzduchu >>
    1.6.19, Jansová
    kolísání otáček n... >>
    12.5.19, Jansová
    Citroen má nový m... >>
    14.3.19, myšut
    Re: Zadní náprava >>
    6.2.19, Marv
    Srazik >>
    19.11.18, zorzo
    Re: Demontaz nadr... >>
    19.9.18, PaM
    Re: Měděné brzdov... >>
    21.8.18, myšut
    Re: Výměna přední... >>
    27.7.18, hubi
    Re: Přestavba ben... >>
    16.7.18, Bróža
    Poptávka >>
    26.1.18, TycoonX
    Re: Poslední AHOJ... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    4.1.20, Jean
    Inzerce nabídka auta
    BX 1,9 GTI AUTOMAT >>
    18.12.19, kubanecbx
    Inzerce poptávka díly
    Citroen Bx combi >>
    3.12.19, Jean
    Inzerce poptávka díly
    Re: Originální alu disky C... >>
    11.9.19, freeman
    Inzerce nabídka díly
    Re: kola BX 16v >>
    3.9.19, TycoonX
    Inzerce nabídka auta
    Re: BX 1,9 GTi 16 V >>
    27.8.19, myšut
    Inzerce poptávka díly
    Re: Rámeček přední mlhovky >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, DVZ
    bez titulku
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků
    mínus Historie Citroënu
    mínus Jak kupovat BX
    mínus Novinky
    mínus Opravy + úpravy
    mínus Srazy a setkání
    plus Technická data

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS