:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Bob
  Cwocik
  kubanecbxUživatel kubanecbx  má ve svém profilu vloženy fotografie

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
    Vizitky (foto)
    Vizitky (foto)
    Vizitky (foto)

    :: Obrázek dne
    radiátor 1.generace, KOUPÍM
    radiátor 1.generace, KOUPÍM

     
    Fórum >> Všeobecně >> Výpis:


     (1)   2  | >>


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    marty

    administrátor

    Příspěvků: 795

    Zaregistrován:
    27.01. 2005
    Název příspěvku:    BX...a pak?   
    Sem si po dlouhe dobe prosel nase cleny a koukam ze nas ubyva :(
    Je to samozrejme, neb BXko je uz holt pomalu veteran, lidi prechazeni do Xantii, C5, atd., atd...
    Nicmene i  presto jsou zde skalni fanousci naseho BXclubu i kdyz uz BX nemaji
    Proto by mne zajimalo do jakeho auta jste po BXku presli  ci na ktery prechazite:)
     
    Pouze vas zadam o to , abyste v tomto vlakne nerozvijeli zadnou diskusi, tzn proste jen napsali svuj pripadny clanecek, ale nekomentovali, ci nerozvijeli debatu nad tim ze nekdo napr zvolil tu ci jinou znacku..
    Na to muzete si zalozit sve vlastni tema.
    Dekuji. 
    A nyni  se muzete rozepsat. Ja se take ted vyjadrim o sobe smile-)
     
     
    Dolů  ||  NahoruIP:90.179.158.xxx  Vloženo:12.11.2014 21:29:36  


    marty

    administrátor

    Příspěvků: 795

    Zaregistrován:
    27.01. 2005
    Re: BX...a pak?   
    Ja po BXku presel do Renault21Nevady 2,1TD a bylo to v podstate skoro stejne svezeni.
    Sic nehoupal jak BX, ale byl mu dost podobnej svou mekkosti.
    Ten po 4rech letech "zacal hnit za jizdy" :) a tak sem ho prodal na traktor, a koupil 
    VW Sharan 1,9TDI (opet v automatu tak jak jsem mel i BXko) a jsem spokojen jak zelva.
    NIcmene mohu rict ze ono BX houpani mi chybi a obcas na nej s potesenim vzpominam.
    Dolů  ||  NahoruIP:90.179.158.xxx  Vloženo:12.11.2014 21:34:23  


    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 618

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    Re: BX...a pak?   
    Zatím jsemvěrný PSA-Po BéXu P405 GRD break turbo bez turba a už pět a půl roku xantie 1,8i16V 81kW viz moje fotogalerie.Dokonce přežila svoji údajnou totálku-mimo vyproštění a odtahu oprava za  cca 2000kč!!!
    Dolů  ||  NahoruIP:188.120.207.xxx  Vloženo:13.11.2014 19:47:34  


    Marv

    bxman

    Příspěvků: 477

    Zaregistrován:
    17.10. 2005
    Re: BX...a pak?   
    No mi teda uz nejakou dobu mame Fiestu r.v. 1995 a to na jizdu tzv kolem komina a pak jsme vymenili xantii za renault megane grand tour r.v. 2005.
    Ale zitra jdu na zkusebni jizdu v C4 tak pozname jestli bude nejaka dalsi zmena
    P.S. u tatika mame porad 2x BX
    Upraveno Marv v 13.11.2014 20:01:52
    Dolů  ||  NahoruIP:93.99.147.xxx  Vloženo:13.11.2014 20:01:18  


    Žídek

    nováček

    Příspěvků: 2

    Zaregistrován:
    ..
    Re: BX...a pak?   
     Stále jsem vlastníkem pojízdného BX 1,7 TD Break na papírech s platnou STK.
    Stav odpovídá univerzálnímu využívání na práci. Udržován ve stavu, aby s ním bylo možno odjet kdykoli a kamkoli, dovézt kdekoli a cokoli. Vzhled je ale popelkou. 
    Uvažuji prodat nebo vyměnit za Xantii TD 2. generace nebo 2.0 HDI Break 2. taky 2. generace.
    BX se pomalu ale jistě stává veteránem a já na provozování veterána nemám vlastnosti dobrého provozovatele veteránů, proto bych se nebránil výměně za novější Xantii. 
    Dolů  ||  NahoruIP:88.100.106.xxx  Vloženo:17.11.2014 12:59:28  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: BX...a pak?   
    Prešiel som na C5..a tá je už v rodine číslo 3. Ja mám 2.2ku a otec 2.0 litra. Nabehané máme 200 000 a 285 000.
     
    Napriek tomu stále pracujem s BX a citronmi ako hobby. Nechal som si BX 16V a 4x4 ako dver raritky na hranie :) Zatial sa neakazia, skôr doplnujem chybajuce a poskodene diely, jazdiť to jazdí kedykolvek.
    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:17.11.2014 18:03:01  


    16v

    bxman

    Příspěvků: 203

    Zaregistrován:
    01.02. 2009
    Re: BX...a pak?   
    Já zatím stále bx využívám na běžné ježdění.Sice je už několikrát vařené,ale snažím se ho udržovat v běžném stavu.Mam jak 16v - ale to nemám na běžné ježdění,tak bx turbo break s kterým jezdím skoro pořád včetně dovolené v Chorvatsku a řecku.
    Táta je zatím taky skalním bx člověkem,má 2bx atmosferické nafty a běžně je využívá.Na vyloženě dálkové ježdění máme Saab 9-5,ale jezdí s tím spíš přítelkyně.
    Dolů  ||  NahoruIP:82.202.109.xxx  Vloženo:18.11.2014 08:31:29  


    majk

    bxman

    Příspěvků: 229

    Zaregistrován:
    10.03. 2007
    Re: BX...a pak?   
    Já s bxkem ještě běžně jezdím, ale moc kolegů už kolem Písku nepotkávám, vím o dvou. Na delší cesty máme Opel Astra 1.6 16V kombi, což byla taková koupě z nouze, a výhledově přemýšlím o C5 nebo Peugeot 406.
    Dolů  ||  NahoruIP:37.48.46.xxx  Vloženo:18.11.2014 17:06:51  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: BX...a pak?   
    Majk, mal som 2x 406.. a s radosťou som menil za xantiu :D auto nebolo zlé, ale ten kufor je nanič..je dobré mať praktické auto v rodine, do C5 som spratal 3 ludi, chladničku, umývačku a jedalensku supravu :D
    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:18.11.2014 20:49:44  


    rambo

    bxman

    Příspěvků: 317

    Zaregistrován:
    23.11. 2008
    Re: BX...a pak?   
     já po BX přešel na P 306 TD a s radostí sem přešel na Octavku 1.9 TDi (2001) 130kw puvodně 81kw a jsem spokojenej i když každej nadavá tak i tak mě doveze z bodu A do bodu B což u 16V bylo hlavně o štěstí smile-)  a servisní náročnost je taky jinde smile-) po 2 letech provozu a cca po 40 000km zatím bez oprav smile-) ale božel nehoupe smile-) a současně mám i Golfa IV 1.9 TDi PD  high line  a taky spokojenost smile-)
    Dolů  ||  NahoruIP:.xxx  Vloženo:20.11.2014 19:46:26  


    Maska

    bxman

    Příspěvků: 138

    Zaregistrován:
    22.01. 2010
    Re: BX...a pak?   
    Já toho po BX vystřídal hodně. První byla Laguna I kombi 2.0 benzín, pak XM 2.5 td, pak Mondeo I kombi 2.0 benzín, pak Xantia break 3.0 V6, potom Mondeo II kombi 2.0 benzín, teď mám Audi A6 1.8T avant quattro. Každé auto mělo něco do sebe. Ale už mám zase nutkání ke změně, přes zimu si určitě nechám 4x4, ale pak s největší pravděpodobností zamířím do C5. To houpání mi jaksi chybí. smile
    Dolů  ||  NahoruIP:213.220.242.xxx  Vloženo:24.11.2014 00:51:49  


    Simča

    bxmanka

    Příspěvků: 227

    Zaregistrován:
    15.05. 2006
    Re: BX...a pak?   
     no, já stále jezdím BX, přes léto jedničkovou, a na zimu mám teď  novou XM 2,1. Jinak Fialka jde v květnu do šrotu, všechno funguje, ale nemá cenu do ní strkat další peníze 
    A přes léto jezdíme hodně CXkama smile-))
    Prostě co není Citroen k nám do garáže nesmí
    Dolů  ||  NahoruIP:85.70.220.xxx  Vloženo:25.11.2014 17:25:13  


    zorzo

    bxman

    Příspěvků: 116

    Zaregistrován:
    24.11. 2010
    Re: BX...a pak?   
     Já jezdím svým BX stále, mám ho defakto na denní ježdění. Je pravda, že člověk se o to auto musí docela starat, ale kamkoliv člověk přijede, tak lidi na to auto koukají, dneska už je to rarita, když má někdo udržované BX. Jen schánět ty díly není jednoduché :(
    Dolů  ||  NahoruIP:89.103.202.xxx  Vloženo:25.11.2014 19:51:08  


    DVZ

    bxman

    Příspěvků: 986

    Zaregistrován:
    18.12. 2008
    Re: BX...a pak?   
    Moje BX ještě jezdí, ale nejpozději v březnu 2015 jde do šrotu.
    Koupil jsem X2 Break HDI - kdyby nehnil tak ošklivě na těch typických místech, byl bych spokojen ačkoli drobné nevyřešené problémy má.
     
    Ale..... šel jsem do ještě Š. Octavia kombi I 2004 1.9TDI 81kW a musím říct, naprostá spokojenost. Spotřeba super, nehnije, má prakticky vše krom kožených sedaček a tempomatu (který dodělám). Krom lehounce horšího zvuku motoru od HDi a silné brzdné schopnosti motoru (staré rotační čerpadlo....stejně jako v dieselech PSA před HDI) je super. A co ocěnuji nejvíce jsou pneu, které ač podobné na Xantii, jsou o 40% levnější (205 proti 195) a povolených rozměrů tam mám víc, ne jako na Xantii.... grrr...
     
    PS: Díly z BX D mám, kdo chce ať zavolá/napíše...
    Dolů  ||  NahoruIP:37.221.243.xxx  Vloženo:28.11.2014 18:30:41  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: BX...a pak?   
     No, po Bx další Bx .. pak 1 Xantie, k tomu za chvíli druhá ... 
    v ničem jiném než Hydra se rozumě po našichsilnicích jezdit nedá.
    Miloši, ale kokta 2004 a C5 - 2004 to je dost velkej rozdíl v ceně a hlavně KOMFORTU 
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:30.11.2014 21:44:25  


    loeb

    nováček

    Příspěvků: 11

    Zaregistrován:
    04.12. 2014
    Re: BX...a pak?   
    Po zkušenostech s C5, a to podotýkám že svezení nebylo vůbec špatné, musím říct, že po BX jedině BX. smile-) Navíc to vypadá, že CITROEN  v budoucnu přestane vyrábět auta s hydraulikou, takže volba je jasná.
    Dolů  ||  NahoruIP:195.113.185.xxx  Vloženo:04.12.2014 08:09:18  


    marty

    administrátor

    Příspěvků: 795

    Zaregistrován:
    27.01. 2005
    Re: BX...a pak?   
    Jsem panove rad za vase prispevky, ale tema uz zacina jit trosku jinym smerem.
    Nechme tedy ted prostor pro dalsi cleny, kteri napisi do jakeho auty by sli, nebo uz sli po BXku..
     
    Pokud chcete dal resit vase tema (netvrdim ze je nezajimavy, ba naopak) ale lepsi by bylo resit to v jinem tematu.
    cauky
    Dolů  ||  NahoruIP:90.179.158.xxx  Vloženo:08.12.2014 10:22:10  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: BX...a pak?   
    Pardon..to bolo len také diskutujúce príslušenstvo :)
    Osobne odporúčam C5 hlavne od r2003 a C5 II. Kto má obmedzenejší rozpočet tak Xantia. XM je pre fajnšmekrov, tam to chce trochu technického ducha a skúseností z BXiek.
    V základe ale záleží na každom kuse samostatne. Môže byť s krásnym lakom C5 2007 a 160 000km  ale nepostaraný šrot..s odídenými nápravami, závadami..zodratými vstrekmi a prskajúcim turbom. A môže byť trochu obitá C5 2001 s 450 000km, ktorá bude ako z linky, porobená, nové nápravy, zachovalé turbo aj vstreky a nový FAP.
    Osobne som sa presvedčil pri dvoch kúpach C5 :)
    Okrem citroenu ma moc áut nenadchýňa, ale patrí tam hlavne mercedes, volvo, subaru, saab, mitsubishi, toyota, s výhradami hyundai a možno ešte BMW (od 5er vyššie). Ostatné nemám dostatočne okukané takže sa nebudem vyjadrovať :) Ale v zásade niesom proti.
    Autá ktoré sa mi nepáčia a nikdy by som ich nekúpil sú Škoda, VW, Audi, Seat. Počínajúc šedým a rovnakým dizajnom, cez nezmyselné a prekomplikované technické riešenia , až po neatraktívny komfort (žiadny v nižšej a strednej triede).
    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:08.12.2014 20:46:07  


    myšut

    bxman

    Příspěvků: 480

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Re: BX...a pak?   
    já jiný nechtěl než Bx ...levné ,úpravy svépomocí a ozkoušené ,po úpravě převodovky už nežeroucí trávu kolem cest,agilnější jak kdejaká 2012  korejec i30.
    Časem bude ze sociálu verze v kabátě 16V ,chybí už jen sehnat prahy a nasadit to ....zbytek už je v garáži.
    Doma jsou 2 Bx 1.7 Td a 1.9 DDZ a jeden ,,rendl´´ .
    Rendl vozí děti, TZD Turbo krásně dokáže trápit TDičkáře a DDZ trápí za vlhka,deště sněhu všechny ,naposledy utrápil CCrossera přes horský sedlo .Jen za sucha žere gumy před očima.
    zkušenosti po tankodromu jménem čr mluví jasně....tvrdý auto nesmí dom.
    V náklaďáku mám vzduchové odpružení ,ale hydro to není ...
    Upraveno myšut v 08.12.2014 21:46:26
    Dolů  ||  NahoruIP:95.173.219.xxx  Vloženo:08.12.2014 21:19:21  


    Bulva

    bxman

    Příspěvků: 127

    Zaregistrován:
    17.09. 2010
    Re: BX...a pak?   
     zdar Hydroheadi, vlastníme s přítelkyní tři BX ( Pallas, GTi a 16V) na konci léta jsem si na časi po BX koupil CX chromku v turbo dieslu. Možná to vypadá divně jít evolučně zpět ale u DS a CX to začalo a tam by to mělo taky skončit! Další auto bude buď ford nebo vw ale to je daleká budoucnost!
    Dolů  ||  NahoruIP:46.135.37.xxx  Vloženo:09.12.2014 07:46:59  


     (1)   2  | >>





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni
    2371 (2371 hl.)
    Zadni
    1713 (1713 hl.)
    Ctyrkolku
    1921 (1921 hl.)
    Je mi to jedno
    1822 (1822 hl.)

    Celkem hlasovalo: 7827
    Zobrazit všechny ankety


    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    3.1.20, myšut
    Re: Pf 2020 >>
    7.11.19, loeb
    Re: váha vzduchu >>
    1.6.19, Jansová
    kolísání otáček n... >>
    12.5.19, Jansová
    Citroen má nový m... >>
    14.3.19, myšut
    Re: Zadní náprava >>
    6.2.19, Marv
    Srazik >>
    19.11.18, zorzo
    Re: Demontaz nadr... >>
    19.9.18, PaM
    Re: Měděné brzdov... >>
    21.8.18, myšut
    Re: Výměna přední... >>
    27.7.18, hubi
    Re: Přestavba ben... >>
    16.7.18, Bróža
    Poptávka >>
    26.1.18, TycoonX
    Re: Poslední AHOJ... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    4.1.20, Jean
    Inzerce nabídka auta
    BX 1,9 GTI AUTOMAT >>
    18.12.19, kubanecbx
    Inzerce poptávka díly
    Citroen Bx combi >>
    3.12.19, Jean
    Inzerce poptávka díly
    Re: Originální alu disky C... >>
    11.9.19, freeman
    Inzerce nabídka díly
    Re: kola BX 16v >>
    3.9.19, TycoonX
    Inzerce nabídka auta
    Re: BX 1,9 GTi 16 V >>
    27.8.19, myšut
    Inzerce poptávka díly
    Re: Rámeček přední mlhovky >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, DVZ
    bez titulku
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků
    mínus Historie Citroënu
    mínus Jak kupovat BX
    mínus Novinky
    mínus Opravy + úpravy
    mínus Srazy a setkání
    plus Technická data

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS