:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Bob
  Cwocik
  kubanecbxUživatel kubanecbx  má ve svém profilu vloženy fotografie

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
    Vizitky (foto)
    Vizitky (foto)
    Vizitky (foto)

    :: Obrázek dne
    radiátor 1.generace, KOUPÍM
    radiátor 1.generace, KOUPÍM

     
    Fórum >> Všeobecně >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    Maska

    bxman

    Příspěvků: 138

    Zaregistrován:
    22.01. 2010
    Název příspěvku:    Xantia nebo C5?   
    Začínám přemýšlet o návratu k Citroenu. Nemůžu si pomoct, bez té hydrauliky jsou ty jiné značky jakési neúplné.
    Měl jsem BX, XM, Xantii. Nejpohodlnější bylo XM, ale z více důvodů do této řeky vstupovat už bohužel nebudu. BX bylo fajn, ale to beru jako historii a nostalgickou vzpomínku. Xantia nebyla špatná V6 benzín s automatem, zajímavá motorizace, po poruše automatu mi prdly nervy a prodal jsem ji, no teď už bych to neudělal, ale to je pozdní lítost.
    Takže vzpomínky mě táhnou zpátky. Xantie bych se nebál, o C5 nevím skoro nic. (na C5 fóru i když ho pročítám, se nebudu ptát, předpokládám, že každý doporučí C5, rád bych nějaké objektivní srovnání).
    Takže má volba je benzín v manuálu a 100% break. Preferuji pohodlí, tzv. sportovní jízda mě nezajímá. Šestiválec je vyloženě sexuální motor, ale už mi postačí dvoulitr. 1.8 určitě nechci. Xantia má plus v jednoduchosti a opravitelnosti, měl jsem ji, těch pár slabin znám a dá se s nimi žít. C5 je větší, bezpečnější, ale také komplikovanější a těžší. Takže pokud má někdo srovnání Xantie s C5 ať něco přidá. Jde mi spíš o uživatelské srovnání, výčty poruch atd. si najdu na fóru, jde mi o pocity a dojmy (manévrování ve městě, výhled z auta, ovládání, pocit z vozu pod zadnicí). Podvozek C5 má být, co jsem četl, bohužel tužší. Liší se komfortem verze s tlačítkem sport a bez? Liší se komfortem C5I a C5II?
    Dík.
    Dolů  ||  NahoruIP:213.220.242.xxx  Vloženo:25.02.2014 13:14:08  


    16v

    bxman

    Příspěvků: 203

    Zaregistrován:
    01.02. 2009
    Re: Xantia nebo C5?   
    Osobně jsem měl taky všechny zníměná auta,ale já jsem spíše naftový člověk.Kdyby jsi byl trochu dobrodruh,tak bych ti doporučil xantii ve verzi activa.To bylo auto,které jsem miloval.Perfektní podvozek a i to pohodlí nebylo špatný.Nejpohodlnější pro mě byla kamarádova xantia bez hydroactivu.Podvozek mi přišel o hodně měkčí,skoro tak,jako u bx.Jinak na c5 to chce relativně silný motor.Měl jsem v tom RHZ 80kw v naftě a jezdilo to k osmi litrům a moc se tomu nechtělo.Spíše bych volil verzi 3.0 V6 24V,to už jede hezky,akorát je dost problém ji sehnat v manuálu.Tož asi tak.
    Dolů  ||  NahoruIP:82.202.109.xxx  Vloženo:25.02.2014 17:31:12  


    Maska

    bxman

    Příspěvků: 138

    Zaregistrován:
    22.01. 2010
    Re: Xantia nebo C5?   
    Activa je opravdu už dobrodružství, ale pokud vím, tak se nedělala v breaku. A já jsem z rodinných důvodů odsouzen ke kombi. V6 i když je super, tak už také znova ne, nevyužiju ho. Pravda je, že jsem pošilhával u C5II po tom 2.0 Hdi 100 kw, ale protože najedu ročně cca 10 tis. kiláků, tak to nemá smysl. O motoru mám jasno, 2.0 16v (hpi se vyhnu), převodovka manuál.
    Xantie jsou v současné době k mání za ostudně nízké ceny a i když by se do ní třeba 15 tis. nacpalo, pořád se to vyplatí. Jde mi o to, jestli je C5 o tolik lepší, že by mělo smysl dát do něj adekvátně víc peněz, i když je pořád levnější než konkurence. Nemám psychický problém jezdit v autě vyrobeném v minulém století, pokud bude splňovat to, co od něj očekávám. Pokud by to, ale C5 splňovalo o třídu lépe, zaplatím si C5. Proto mi jde víc o dojmy uživatelů, co mohou srovnávat xantii a C5I a II, než o nějaké holé technické data. I když sto lidí, sto chutí.
    Upraveno Maska v 25.02.2014 20:01:15
    Dolů  ||  NahoruIP:213.220.242.xxx  Vloženo:25.02.2014 19:59:15  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Xantia nebo C5?   
     Když C5 I , II, tak jedině H3+ , tzn hydractive 3+ ( s tlačítkem sport ) je to daloko komfortnější neč obyč C5. A hlavně to jde doladit na "žehličku" ala XM. 
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:28.02.2014 14:04:55  


    Maska

    bxman

    Příspěvků: 138

    Zaregistrován:
    22.01. 2010
    Re: Xantia nebo C5?   
    Dík Milane. Tak třeba tuto informaci jsem na C5 clubu nebyl schopný vyčíst. Většinou kolegové tvrdili, že tam není v komfortu podstatný rozdíl. Jen pár tvrdilo, že H3+ je o něco málo pohodlnější, o tom, že by to šlo ještě zlepšit, už nepsal nikdo.
    Pokud jsem tam četl pořádně, tak na hydraulice C5 ty počítače co ji řídí, vcelku drží a zlobí jen čidla (což není finančně tak náročné) a el. čerpadlo hydrauliky, případně jeho řídící jednotka. Kdybych si C5 pořizoval, tak doufám, že mi budeš opět dělat dvorního mechanika, tak se ptám jestli se to čerpadlo + příslušenství dá opravovat nebo se musí kupovat nové. Pochopitelně, že jsou stavy, kdy se to opravit nedá, ptám se jestli je to vůbec opravovatelné.
    Dolů  ||  NahoruIP:176.74.128.xxx  Vloženo:28.02.2014 21:56:31  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: Xantia nebo C5?   
    Pri C5 tých benzínov vela nieje..jediný schopný podla tvojho výberu je 2.0 16V (nie HPi) ...ten sa však spotrebou pohybuje niekde okolo 9-10L..
    Ja mám dlhodobejšie skúsenosti s 2.2 HDi a ked sa podarí nájsť neodflaknuty servis tak je to celkom pohoda. Manual nám papá cca 5,5-6L, automat 6.5-7,5L kombinovaná, každé ráno do práce a poobede z práce.. FAP zatial neprotestoval ani jeden, vstreky na staršej už áno..ale je to v kope. Btw strieborná 2.2 je na predaj .
    Dolů  ||  NahoruIP:178.143.236.xxx  Vloženo:14.04.2014 06:57:39  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: Xantia nebo C5?   
    Oprava: automat po vymene vahy vzduchu začal papať 5,8 trvale a ked jazdim bez pp tak mi to zhltne cca 6,4
     
    P.S ako sa dá upraviť c5 na žehličku?
    Dolů  ||  NahoruIP:178.143.8.xxx  Vloženo:26.04.2014 13:17:53  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni
    2371 (2371 hl.)
    Zadni
    1713 (1713 hl.)
    Ctyrkolku
    1921 (1921 hl.)
    Je mi to jedno
    1822 (1822 hl.)

    Celkem hlasovalo: 7827
    Zobrazit všechny ankety


    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    3.1.20, myšut
    Re: Pf 2020 >>
    7.11.19, loeb
    Re: váha vzduchu >>
    1.6.19, Jansová
    kolísání otáček n... >>
    12.5.19, Jansová
    Citroen má nový m... >>
    14.3.19, myšut
    Re: Zadní náprava >>
    6.2.19, Marv
    Srazik >>
    19.11.18, zorzo
    Re: Demontaz nadr... >>
    19.9.18, PaM
    Re: Měděné brzdov... >>
    21.8.18, myšut
    Re: Výměna přední... >>
    27.7.18, hubi
    Re: Přestavba ben... >>
    16.7.18, Bróža
    Poptávka >>
    26.1.18, TycoonX
    Re: Poslední AHOJ... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    4.1.20, Jean
    Inzerce nabídka auta
    BX 1,9 GTI AUTOMAT >>
    18.12.19, kubanecbx
    Inzerce poptávka díly
    Citroen Bx combi >>
    3.12.19, Jean
    Inzerce poptávka díly
    Re: Originální alu disky C... >>
    11.9.19, freeman
    Inzerce nabídka díly
    Re: kola BX 16v >>
    3.9.19, TycoonX
    Inzerce nabídka auta
    Re: BX 1,9 GTi 16 V >>
    27.8.19, myšut
    Inzerce poptávka díly
    Re: Rámeček přední mlhovky >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, DVZ
    bez titulku
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků
    mínus Historie Citroënu
    mínus Jak kupovat BX
    mínus Novinky
    mínus Opravy + úpravy
    mínus Srazy a setkání
    plus Technická data

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS