|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Motory >> Výpis:
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: Problém |
Oprava,hlava se netlakovala jen byla srovnáná (na účtu je psano rovnání),ale dnes mi volal mechanik kde jsem nnyní autí nechal,že je blok ve věčných lovištích,hlava že vypadá OK ,ale pro sichr ji nechá otlakovat.Blok je prasklej a nejde zavařit.V so jel vykostit motor z bouchlého pažouta-ulomené uložení popraskaný blok.Takže sháním motor. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:86.49.19.xxx Vloženo:18.08.2008 18:22:57 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: Problém |
Již se pracuje na opravě.najel jsem dost,nevím skutečnost výměny rozvodů,a protože jsem za loňský rok za bydlení (eletrika,vodné a stočné,plyn atd )ušetřil,vraceli mi deset tisíc,tak to investuji do autí.Nechal jsem dělat rozvody (kladky+ pumpa)těsnění pod palici,její srovnání a otlakování-je OK,ale ventily by rpý vydržely +- deset tisíc km.Jenže to nestihnul udělat před dovčou,tak budu bez autí ne týden ale tři. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:86.49.19.xxx Vloženo:13.07.2008 20:49:09 |
bxman
Příspěvků: 355
Zaregistrován:
..
| Re: Problém |
Ja mel podobnou zkusenost s bejvalym19TRI. Tam byla praskla makovice a tlakovalo to do vody. Jenze z teto zkusenosti vim, ze voda zacala z prepadu strikat asi uz tak 30 vterin po nastartovani. a kdyz jsem nechal otevrenou nadobu, tak z toho sli maly gejzirky vody | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.192.3.xxx Vloženo:13.07.2008 23:14:35 |
bxman
Příspěvků: 324
Zaregistrován:
..
| Re: Problém |
Musim se taky zapojit.. Mam stejny problem na 1.8TD peugeot 405. To so psal Jarda K by se mi libilo, kdyby to byla pravda.Ale bojim se ze to bude ta hlava, ovsem mam otazku : "PRASKLA BY HLAVA OPRAVDU TAK MALO, ZE BY SE TO TLAKOVALO MALO A NEDELALO BY TO TY GEJZIRKY?" Voda mi pomalu vytece prepadem,pod vickem,ale ujedu na to treba 30 kiláku..pak uz je ji tam malo a je to zavzdusnene..
Na peugeot klubu podobny problem vyresily vymenou vicka chladice,ale tam voda vytekala pouze pro zastaveni vozidla, vicko netesnilo, unavena pruzina. Me vyteka behem jizdy,protoze je moc velky tlak v systemu..
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.117.140.xxx Vloženo:15.07.2008 15:55:09 |
bxman
Příspěvků: 324
Zaregistrován:
..
| Re: Problém |
Jeste otazka na Jardu K, Nemohl by ses zeptat kamrada kterej sorubek presne se mu rosil?? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.117.140.xxx Vloženo:15.07.2008 15:55:41 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: Problém |
To Lancer:vyzkoušej radu Čerta-korkovej špunt,ventilek natlakovat a čekat zda bude někde rosit.Mně to vydrželo cestu z JH do PV a tam ještě bylo kapaliny ralativně dost-dolil jsem cca litr,paradoxně teď když je venku větší teplo,tak se to lepšilo.Ale bylo nutno udělat rozvody,tak se udělá i hlava.naštěstí to bylo těsnění a ne hlava.Na Ibize mi tekl olej do vody. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:86.49.19.xxx Vloženo:15.07.2008 16:55:46 |
bxman
Příspěvků: 324
Zaregistrován:
..
| Re: Problém |
To CERT: Co se stane v pripade ze to natlakuju pumpickou a bude praskla hlava? Respektive jak teda stopro poznam prasklou hlavu dokad je na aute.. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.117.140.xxx Vloženo:15.07.2008 20:36:32 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: Problém |
uplně jednoduše, vytáhneš žhavicí svíce, necháš zatlakováno přes noc a ráno otočíš motor ručně a když bude chybka, tak z některého otvoru pro žhavicí svíci bude téct voda. Logickou dedukcí o odpočtem určíš vadný válec a po demontáži hlavy zkontroluješ důkladně hranu těsnění( většinou je prasklina v zeslabení mezi ventily a je vidět) | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.192.1.xxx Vloženo:16.07.2008 10:52:33 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: Problém |
proboha co to tu plácáte za nesmysly :
""" To mě přivedlo k hledání. Netěsný odvzdušňovák, když otevřel velký okruh, díky proudění kapaliny přisával vzduch. Ten vytvořil bublinu a došlo k vytlačování chladicí kapaliny."""
při zahřívání motoru se zvyšuje tlak v CELÉM systému chladící kapaliny,( před pumpou i za pumpou) bez ohledu na to jakej okruh je zrovna otevřen. Tak když je tam všude přetlak nemůže se nikde nic přisávat.
Přisávat to může přes netěsnost pouze při chládnutí motoru když nětěsnost klade menší odpor než zpětný ventilek ve víčku chladiče | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.45.74.xxx Vloženo:16.07.2008 12:26:34 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: Problém |
To čert-prosím oprav mne pokud se pletu.
Tlak jde do chl.soust.-jdou bublinky-může být hlava,ale i těsnění.
pokud se udělá test jak jsi v posl.příspěvku napsal a v jednom válci bude voda-potvrzení a upřesnění kde je prasklina ať již těsnění nebo hlava,ale nepotvrdí to jedno ani druhé.tolik můj názor.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:86.49.19.xxx Vloženo:16.07.2008 20:49:24 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: Problém |
odpovím za pekelníka ,
z 99% je špatné těsnění pod hlavou. Hlava neodejde jen tak pro nic za nic . tzn. uvařit brutálně motor bez vody a pod ...
Já jezdil s vadným těsněním pod hlavou cca rok a půl ( netušil sem to zpočátku ... pořád se mi to jen trochu zavzdušňovalo a v zimě netopilo ..) a pak sem to měnil v Chorvatsku na louce v horách | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.45.74.xxx Vloženo:16.07.2008 22:22:30 |
bxman
Příspěvků: 324
Zaregistrován:
..
| Re: Problém |
to PaM...Taky s tim jezdím.Teda pokud je to těsnění. Na peugeot fóru ale tuto závadu připisují na 99% právě hlavě. Asi zohlednili Murphyho zákony:) Ale hlava prý praskne snadno, pokud vodu vyvaříš a naleješ do ní studenou vodu. Přehřátím by prasknout opravdu neměla.. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.117.140.xxx Vloženo:17.07.2008 09:51:40 |
bxman
Příspěvků: 197
Zaregistrován:
..
| Re: Problém |
pokud to není prohnaný v mrazíkovi/nezaspal třeba ráno do práce/pak do studenýho skočíš.....točky atd....pak se to stane | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.220.239.xxx Vloženo:17.07.2008 15:02:10 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: Problém |
Jo prasklá hlava je dost špatné.Na seatu jsem s tím jezdil hodně dlouho ale tam šel olej do vody a spotřeba byla dost přes 7 l/100km,po výměně za zdravou šla spotřeba k pěti a o byl motor téměř před smrtí.U těchto motorů (typ 22A5000,1714ccm-fiat z brazílie)rády praskali hlavy.Lepší prý byli z itálie s obsahem 1698ccm).Jednalo se taky o ropáka. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:86.49.19.xxx Vloženo:17.07.2008 16:48:38 |
bxman
Příspěvků: 355
Zaregistrován:
..
| Re: Problém |
Bože lidi. Ať je to jedno nebo druhý, stejně musí makovice dolu a ať je to jedno nebo druhý, stejně na naftě musíš tu makovici srovnat a pokud už se nechá rovnat, tak se předtim nechá i otlakovat. Takže pokud bude někde prasklá, no tak se vyhodí a dá se jiná a pokud ne tak to bude na tuty těsněním a nebo už může bejt taky křivej blok, no tak se nechá oškrabat. A pokud se s tim nechces zabejvat, bo to bude dost stát, tak to vyhoď a kup jiny BX v lepšim stavu za stejnej peníz jako bude stát oprava. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.192.3.xxx Vloženo:20.07.2008 10:46:17 |
uživatel
Příspěvků: 40
Zaregistrován:
12.08. 2005
| Re: Problém |
Pro PaM:
Tak prostě plácám kraviny. Tak to laskavě vysvětli! Jak to, že byla chladicí kapalina vytlačována při delší jízdě. Jak to, že to po dotěsnění odvzdušňováku na termostatu přestalo? Proč??
Sorry že jsem si dovolil popsat vlastní zkušenost. Já tu necintám kydy na způsob ".... a já si myslím..." | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.101.90.xxx Vloženo:20.07.2008 20:19:43 |
bxman
Příspěvků: 324
Zaregistrován:
..
| Re: Problém |
To Jarda: a mohl by ses mi Jardo zeptat toho znamyho na to zaslepeni na bloku motoru,ktery se rosilo? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.117.140.xxx Vloženo:20.07.2008 21:07:35 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: Problém |
Asi tak pro Jardu K, jedna z možností je také přisávání vzduchu za ,,studena" . Chová se to tak, že po nastartování motoru si přisaje do chladicího systému malé množství vzduchu, který se usadí v kapse u termostatu a znemožňuje jeho správnou činnost a během jízdy dojde k tvorbě parní bubliny která ti až po určité době jízdy vytlačí vodu a to přes víčko nádobky. je to jedna z nejzákeřnějších závad chadicího systému, ale dá se v podstatě jednoduše odstranit přípravkem na dotěsnění chlazení. Jen to musí být ten, co reaguje se vzduchem. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.192.1.xxx Vloženo:21.07.2008 13:15:06 |
uživatel
Příspěvků: 40
Zaregistrován:
12.08. 2005
| Re: Problém |
To by mohlo. Je to krapet logičtější (uznávám), než přisávání do natlakované soustavy (leda by fungovalo něco na způsob Venturiho trubice....????).
Na šroubek se zeptám. Slibuji. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:194.228.177.xxx Vloženo:21.07.2008 17:51:34 |
bxman
Příspěvků: 197
Zaregistrován:
..
| Re: Problém |
jelikož motor je chlazen cikulací oběžné kapaliny tak,za chodu nemůže přisávat vzduch....pakliže je teplý a schladne,tak se mohou,dostat vzduchové částice do systému dvěma způsoby a to-1/v prípadě nízké hladiny a to ztátou objemu/antifreze se teplotně rozpíná/ a pak ve vysoké hadici se udělá vzduchová kapsa 2/pak volné sponky+puchýře na povrchu hadic.... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:213.220.239.xxx Vloženo:21.07.2008 20:10:23 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 13455
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|