|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Motory >> Výpis:
BX loserek
Příspěvků: 401
Zaregistrován:
..
| Re: otacky motoru |
Pokud zatáčíš dochází v diferenciálu k většímu přesunu síly z poloosy na poloosu. Tak že když jedeš a musíš víc stočit volant do rejdu tak se přenese síla na druhou stranu a tím pádem zatěžuješ víc druhou poloosu a tím i středové ložisko tudíž může způsobit že bude pískat. A pokud je středové ložisko v horším stavu tak může pískat když už je přidřené. Pokud jsem to vysvětlil špatně nedělejte z toho zase vědu nikdo není dokonalý. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.180.193.xxx Vloženo:27.02.2012 20:20:23 |
specialista na autodiagnostiku
Příspěvků: 238
Zaregistrován:
..
| Re: otacky motoru |
Větší pičovinu jsem v životě neslyšel. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.114.203.xxx Vloženo:27.02.2012 20:23:39 |
bxman
Příspěvků: 175
Zaregistrován:
..
| Re: otacky motoru |
v obchodě to majů vedle ohýbačky na kachličky a bublinek do vodní váhy. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.183.92.xxx Vloženo:27.02.2012 20:25:20 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: otacky motoru |
Milane, tak si pročti forum-renault | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:27.02.2012 20:43:33 |
specialista na autodiagnostiku
Příspěvků: 238
Zaregistrován:
..
| Re: otacky motoru |
Byl jsem tam a je to počteníčko. Až jednou splní co slíbil: "A s vámi ostatními, já už se nehodlám bavit mám svůj styl života." tak budu chodit jen tam. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.114.203.xxx Vloženo:27.02.2012 20:47:31 |
BX loserek
Příspěvků: 401
Zaregistrován:
..
| Re: otacky motoru |
Diferenciál je převodové ústrojí, které předává sílu z motoru na kola, funguje jako poslední redukční stupeň před přenosem výkonu na kola a hlavně umožňuje otáčení kol hnané nápravy různými rychlostmi. Z popisu jeho činnosti je patrné, podle čeho dostal diferenciál svoje jméno. Je to tedy zařízení, které rozděluje kroutící moment motoru nezávisle na hnaná kola tak, že se každé z kol na jedné ose může otáčet rozdílnou rychlostí.
Při jízdě nastávají situace, kdy je potřeba, aby se kola otáčela různou rychlostí, zvlášť když vozidlo zatáčí, nebo jede po nerovném povrchu. Při průjezdu zatáčkou, vnitřní kola urazí kratší vzdálenost, naopak kola na vnější dráze urazí delší vzdálenost. Auto je poháněno jednou rychlostí, tudíž i poháněná kola. Při vykroužení uvedené zatáčky se musí kolo ve vnitřním oblouku otáčet pomaleji než kolo, které urazí delší vzdálenost. Ona je situace ještě malinko složitější, a sice: nejen kola na přední ose urazí rozdílnou vzdálenost ale i každé z kol na zadní ose urazí jinou vzdálenost. Ovšem u vozů s pohonem jen jedné nápravy máme starostí polovic, neboť kola na nehnané nápravě se otáčí nezávisle na sobě, nejsou nijak vzájemně spojena a tudíž není třeba přenášený výkon nijak redukovat.
http://www.diopan.cz/citroenbx/images/Diferencialy/difer3.gif" />Na hnané nápravě jsou kola spojena diferenciálem. Kdyby kola byla spojena napevno, bylo by velice obtížné zatočit. Aby došlo k zatočení nápravy, muselo by jedno z kol proklouznout a tím pádem přenést veškerý výkon na kolo na vnějším oblouku. K takovému úkonu by bylo zapotřebí obrovské množství síly, zvláště na silnici s kvalitním povrchem. Navíc by se takovéto nápravy velice rychle opotřebovali a neměli by dlouhou životnost.
U vozů s pohonem všech čtyř kol 4X4 je diferenciál na obou nápravách hnaných kol a ještě navíc jeden, který je umístěn mezi nápravami. Z jeho umístění je odvozen i jeho název „Mezinápravový diferenciál“. Tento střední diferenciál má za úkol rozdělit hnací sílu mezi přední a zadní nápravu, protože jak bylo napsáno výše, nejen každé z kol na přední nápravě urazí v zatáčce rozdílnou dráhu ale i každé z kol na zadní ose.
Kolo automobilu je s diferenciálem spojeno poloosou, na straně diferenciálu je tato hřídel ukončena ozubením přes které se přenáší točivý moment. Na ozubení hnací hřídele navazuje v diferenciálu uložené ozubené kolo, které se nazývá centrálním kolem. Mezi centrálními koly se nachází dvojice, nebo častěji čtveřice tzv. satelitů. Satelity jsou kuželová ozubená kola uložená na čepech a společně jsou umístěny v kleci diferenciálu.
Tak že mám pocit Milane že jsem to řekl správně. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.180.193.xxx Vloženo:28.02.2012 00:23:01 |
specialista na autodiagnostiku
Příspěvků: 238
Zaregistrován:
..
| Re: otacky motoru |
To cos napsal ty je nesmysl. To cos okopíroval je pravda ale nevíš o co jde. Jinak bys neokopíroval stejnou věc ze dvou zdrojů. Je to vše dvakrát, jen jinými slovy. A ještě se nauč kopírovat obrázky.
Ještě si dovolím poznámku. Oslovuješ tady členy slovy hajzl, krypl, napsal jsi že ti všichni můžeme políbit a nebudeš se s náma bavit. Několika lidem slibuje fyzické napadení.
Když to shrnu, tak kromě hlupáka jsi ještě nevychovaný hulvát a měl bys o svém chování hodně přemýšlet. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.100.218.xxx Vloženo:28.02.2012 07:38:21 |
BX loserek
Příspěvků: 401
Zaregistrován:
..
| Re: otacky motoru |
Jeje já se ti omlouvám vám je 58 roku no tak vy máte už zasebou jak komunisty tak socialy tak že to je co říct. A vsadím se že se řadíte ke komunistum. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.180.193.xxx Vloženo:28.02.2012 10:44:31 |
bxman
Příspěvků: 477
Zaregistrován:
17.10. 2005
| Re: otacky motoru |
Jirko ja teda nevim kam tim sledujes. Vysvetleni ma nekolik moznosti
1) lecis si nejaky komplex
2) snaha urazet vsechny koho poznas
3) uplna tupost tve osoby
Uz to neni moc zabavne tve vulgarni urazky ostatnich a navic jeste vyhruzky napadanim nekolika clenu. Rekl bych ze takove veci by sem nemely patrit. Jsme tu prece kvuli pohodove zabave a ze mame radi tyto auta a lidi zde se kterymi jsme zde treba i jako velka rodina | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:62.240.177.xxx Vloženo:28.02.2012 11:25:37 |
BX loserek
Příspěvků: 401
Zaregistrován:
..
| Re: otacky motoru |
Jsem tvrdohlavý a mám svoje názory pokud se mi něco nelibí tak se to snažím obhájit ale jo přítelkyně říká že si zase hraju na chytráka a já říkám že má pravdu. Snažím se být tím nejlepším ale rozhodně vy máte víc zkušeností | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.180.193.xxx Vloženo:28.02.2012 12:16:29 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: otacky motoru |
Pokud se ti něco nelíbí, tak to jako admin smažeš i když je to pravda, není to vulgární, pouze to poukazuje na skutečnost, že tvé rady nestojí za nic a jsou zmatené.. Navíc vykradeš myšlenku smazaného přispěvku a prezantuješ ji jako svoji... Marv má pravdu, seš zakomplexovanej chudák co si nevidí na špičku nosu a léčíš si tak svoje mindráky. | Upraveno PaM v 28.02.2012 12:39:12 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:28.02.2012 12:38:01 |
BX_vševěd
Příspěvků: 3720
Zaregistrován:
01.03. 2006
| Re: otacky motoru |
Nevím co tu razíte, to to tu chcete rozhádat tak jako je to na kačenách, nebo citroenech, dělá admina na vag-ínách, tak ať si tam adminuje podle svého svědomí a vůbec to neřešme, je to jejich věc. Myslím že osobní výtky můžete řešit pomocí S.Z. a ne veřejně. Bylo by záhodno to tu promazat a nechat to spát. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.181.222.xxx Vloženo:28.02.2012 17:56:00 |
bxman
Příspěvků: 986
Zaregistrován:
18.12. 2008
| Re: otacky motoru |
A ja bych to zase vubec nepromazaval, nejsme na CZku. Clovek se nemalo z tohoto vlakna dozvi.. :D
Btw nikdo se tu nerozhadava. Jen Jirka0006,9 se sere do kazdeho, kdo mu rekne pravdu... neumi to unest... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:93.99.63.xxx Vloženo:28.02.2012 19:04:37 |
specialista na autodiagnostiku
Příspěvků: 238
Zaregistrován:
..
| Re: otacky motoru |
Borče ale problém ke komunistům se neřadím už dvacet dva let a to hlavně protože už to nenese. Abys sis zase nemusel vymýšlet a ťápat nesmysly tak jsem chodil do jisker, pionýra, tělocviku v červených trenkách a bílém tričku, trhal jsem mouchám křidýlka, vychoval dvě děti, najel cca 1 000 000km a mám třetí zaměstnání.
Zkus nás na oplátku pobavit a napiš něco o sobě. Kolik aut jsi opravil? Kolik aut jsi rozbil? Kolik máš aut? Existuje obor ve kterém nemáš jasno? Už tě někdo zaměstnal? Je Ferda Mravenec tvůj kamarád? Z kolika zaměstnání tě už vyrazili? Už máš děvče? Už sis šáhl? Už sis švihl? Kolik máš dětí? Máš vlastní byt nebo dům? A můžeš přidat cokoliv tě napadne, vše nám udělá radost.
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.114.203.xxx Vloženo:28.02.2012 19:52:59 |
bxman
Příspěvků: 250
Zaregistrován:
..
| Re: otacky motoru |
Milane hlavně klíííííd, neb Ti praskne žilka a co bychom bez Tebe dělali | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:88.146.137.xxx Vloženo:28.02.2012 20:13:05 |
Renaulťák
Příspěvků: 99
Zaregistrován:
..
| Re: otacky motoru |
Jiříku,, ohnutou kompresi :) | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:81.19.35.xxx Vloženo:28.02.2012 20:20:08 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 11876
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|