www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Marian
  Kubanec
  Zajda

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne
    Mission complete. Tímto dík Bulvovy za pomoc!
    Mission complete. Tímto dík Bulvovy za pomoc!

     
    Fórum >> Hydraulika >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    loeb

    nováček

    Příspěvků: 11

    Zaregistrován:
    04.12. 2014
    konec hydropneumatického odpružení   
    http://auto.idnes.cz/hydropneumaticke-odpruzeni-citroen-dvi-/automoto.aspx?c=A150806_145839_automoto_fdv
     
    Zdravím všechny, posílám odkaz na článek, kde je potvrzen definitivní konec hydrauliky u citroenů. Obzvlášť zajímavé je prohlášení Lindy Jakson, generální ředitelky značky.
     
    Teď je se zelenými koulemi amen. Už je to oficiální, oznámila to generální ředitelka značky Linda Jacksonová. Podle ní jde o překonanou technologii, kterou už další modely nepoužijí. „Komfort jízdy zůstane stále součástí našeho DNA,“ řekla pro Automotive News Europe.
     
    Dolů  ||  NahoruIP:195.113.185.xxx  Vloženo:16.10.2015 10:36:21  


    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 620

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    Re: konec hydropneumatického odpružení   
     Na některých citroen clubech se toto již řešilo cca2 roky zpět  a tuším toto ,snad  identický článek,na autowebu cz nebo auta cz? nevím už,taky cca 2 roky.takže opravdu novinka!!!!Nakonec ,dle jednoho webu  údajně poslední auto se zelenou,C5- je už ve variantě -hydro nebo ocelové pružení,zapomněli však na C-6.
    Upraveno kapitán v 16.10.2015 14:38:40
    Dolů  ||  NahoruIP:188.120.207.xxx  Vloženo:16.10.2015 14:38:01  


    myšut

    bxman

    Příspěvků: 487

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Re: konec hydropneumatického odpružení   
    proto jsou doma 2x Bx,  a tuhle středu přibylo jedno Brněnské XM V6  .
     
    Ať si automobilka dělá,co chce....
    Dolů  ||  NahoruIP:95.173.219.xxx  Vloženo:16.10.2015 15:53:17  


    loeb

    nováček

    Příspěvků: 11

    Zaregistrován:
    04.12. 2014
    Re: konec hydropneumatického odpružení   
    Vím, že to není novinka, v červnu jsem sem dával odkaz na článek ze serveru auto.cz  ze dne 8.6.2015, kde se psalo o pravděpodobném konci hydrauliky u citroenů, ale nebylo to z automobilky oficialně potvrzené.
    Takže když jsem narazil na tento článek, považoval jsem za dobré přidat ho sem také.
    To jen na vysvětlenou.
     
     
     
    Dolů  ||  NahoruIP:89.248.248.xxx  Vloženo:16.10.2015 19:21:34  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: konec hydropneumatického odpružení   
    Osobne mi je to jedno.. citroen poslednu C5 x7 proste dodrbal.. nemozu sa divit ze idu predaje ku dnu. Po C5 II. a C6 spravili proste krpaté auto v style passatu.. o com to je..
    Chceli velmi konkurovat nemcom, az sa nimi stali, ja som v trojkovej C5 sedel..a teda,,pride mi to ako smejd.. aj ta metalique verzia, plasty ako vo fabii, uroven ergonomie nema na BX ktory nemal ani nastavitelny volant.. za mna urcite jedno velke NIE
    Po BX,XM,Xantii,C5 mam doma C6 a chystam sa na C5 II. ..to je asi posledny regulerny citron co za to stojí. C5 2001-2008 sa stanu novodobými BXkami..su to velke pohodlne kary, s technikou a dobrou spolahlivostou (mal som 3 kusy..2.2 HDi Excl. vyborne!  2.0 HDi..nezmar..ale o triedu nizsie auto)
    Jediny model od citroenu co stoji za obzretie je Cactus..aj ten cenou moc nepoteší..motorizacie som si tiez predstavoval ine..
    Ked citron skonci s hydrou..hm..oni sami chcu skoncit so strednou triedou tak čo. Ja osobne dalej by som siel len do elektromobilu..napr do Tesly..aj ked potrva este peknych par rokov kym mi bude cenovo dostupná :)
     
    Dolů  ||  NahoruIP:.xxx  Vloženo:17.10.2015 21:27:21  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: konec hydropneumatického odpružení   
    P.S Dakujeme ujo Tavares z folcagenu a dáme Linde Jackson.. vasa marketingova politika sa vykaslala na fanusikov znacky ako este ziadna generacia vedenia PSA..
    Dolů  ||  NahoruIP:.xxx  Vloženo:17.10.2015 21:28:16  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3946 hl.)
     
    Zadni (2979 hl.)
     
    Ctyrkolku (3092 hl.)
     
    Je mi to jedno (3317 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 13334

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS