|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Hydraulika >> Výpis:
uživatel
Příspěvků: 217
Zaregistrován:
08.11. 2009
| Re: pomalu se zvedᡠ|
BX GTI mám od roku 1997, kdy mělo najeto cca 117250 km. Dovezl jsem ho po vlastní ose ze Švýcarska. Od té doby do dnešního dne (mám tím 135000 km) řeším proplach originál novou LHM tím způsobem, že při odvzdušňování brzd nechám do sklenice odtéct starou LHM. Zpočátku to je žlutohnědý maglajz, ale postupně se LHM vyčistí. Pochopitelně na každý brzdový okruh padne někdy i vice jak 1 litr LHM. Poradil mi to přítel za Švýcarska, který je zásadně proti proplachu specielní kapalinou nebo proplachu naftou. Starou LHM nechám odstát, opatrně odkalím nečistoty a používám ji v případech doplnění LHM kapaliny do rozvodů při prasklé trubce a pod. kdy mi LHM nekontrolovatelně vyteče. To se může stát i při opravách např. v srvisech, kdy někteří technici neví jak se má postupovat u BX. Pak je takový kanystr i použité LHM k nezaplacení. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:78.136.170.xxx Vloženo:12.03.2012 16:39:17 |
uživatel
Příspěvků: 47
Zaregistrován:
16.12. 2016
| Re: pomalu se zvedᡠ|
Díky za rady. Vzhledem k tomu, že stará LHM už ale skončila v pilinách, tak budu holt vyplachovat novou No jo, no, poučení pro příště, že si starou LHM mám nechat pro tyhle příležitosti...za blbost se platí... | Upraveno pepe276 v 13.03.2012 10:44:33 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.100.31.xxx Vloženo:13.03.2012 10:44:03 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: pomalu se zvedᡠ|
ake su tie vyhody? mam xantiu s 2 okruhom ale nevidim oproti bx ziadne pozitiva navyse (ak neratame protipadacie zamky) | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.127.175.xxx Vloženo:13.03.2012 22:08:39 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: pomalu se zvedᡠ|
Kolik si měl BX, 1, 2, 3 ??? mě prošlo rukama stovky Bx , Xm , Xa s kostkou a jednovývodem. Vemi častý problém u těchto aut bylo tuhnutí servořízení , padání zadku při brždění, neochota se zvedat za mrazu a pod .. řekl bych tak cca 20% aut mělo tyto problémy po těch letech provozu. .. U aut s dvouokruhem takové problémy nebyly nikdy a to jich bylo o řád více | Upraveno PaM v 13.03.2012 22:34:56 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:13.03.2012 22:34:09 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 11699
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|