|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Hydraulika >> Výpis:
uživatel
Příspěvků: 28
Zaregistrován:
..
| Re: pomalu se zvedá |
nové gule skús na autodílyparts.cz, majú dobré ceny | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.121.187.xxx Vloženo:23.02.2012 02:20:31 |
bxman
Příspěvků: 210
Zaregistrován:
..
| Re: pomalu se zvedá |
Ceny opravdu zajímavé , ale jak jsou na tom po stránce kvality ? Kdysi jsem koupil koule od Tecnosiru v podobné cenové relaci a musím říci , že jsem udělal pěknou blbost . S koulema firem Monroe , TRW , Febi zkušenosti nemám , jestli někdo máte , tak to sem klidně písněte . Léta jezdím na IFHS a v poho. , akorát jsou jednou tak drahé . | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.13.51.xxx Vloženo:23.02.2012 11:52:41 |
bxman
Příspěvků: 620
Zaregistrován:
01.03. 2007
| Re: pomalu se zvedá |
Docela jste mne s těma cenama překvapili,Žil jsem v domění že se prodávaj v průměru okolo 13 stovek.Ale i přes nízkou cenu bych stejně (pokud by bylo třeba) koupil koule IFHS od Boba z autodilyhulin za 984 s dph/ks. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.120.207.xxx Vloženo:23.02.2012 12:21:02 |
uživatel
Příspěvků: 28
Zaregistrován:
..
| Re: pomalu se zvedá |
mám ich jeden rok aká je kvalita ešte neviem posúdiť | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.121.187.xxx Vloženo:23.02.2012 16:59:53 |
uživatel
Příspěvků: 28
Zaregistrován:
..
| Re: pomalu se zvedá |
a ešte na tie ceny ste museli chodiť až na slovensko ? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:188.121.187.xxx Vloženo:23.02.2012 17:05:29 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: pomalu se zvedá |
Dvouokruhové čerpadlo 6+2 pístky na Bx 1,9D
Jak jsem slíbil, tak plním. Je to Bx kombík bílej, od dávného člena Bxclubu " ARMANDO" co svůj první kombík ale černej zrušil na nějakým srazu na Seči. Pamětníci určite budou vědět o koho jde. Na fotkách je to vše vidět, má to i jiného Origo pavouka, neb nová silnější vratka od serva jde přímo a kostka tam není, tak ani vraka od kostky není... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:24.02.2012 12:10:27 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: pomalu se zvedá |
nějak mi to blbne při ukládání ...
2vyvod_bx_1,9D
2vyvod_bx_1,9D
2vyvod_bx_1,9D
2vyvod_bx_1,9D
2vyvod_bx_1,9D
2vyvod_bx_1,9D
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:24.02.2012 12:16:01 |
bxman
Příspěvků: 145
Zaregistrován:
..
| Re: pomalu se zvedá |
hmm, pekne, to je tak 93/94 rok, ne? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:158.234.251.xxx Vloženo:24.02.2012 12:20:08 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: pomalu se zvedá |
.
ještě datum výroby
2vyvod_bx_1,9D
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:24.02.2012 12:17:39 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: pomalu se zvedá |
Jinak celé to auto je vidět zde
všude bylo bílo
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:24.02.2012 12:29:37 |
bxman
Příspěvků: 175
Zaregistrován:
..
| Re: pomalu se zvedá |
Zimní idylka
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.183.92.xxx Vloženo:24.02.2012 19:42:40 |
bxman
Příspěvků: 145
Zaregistrován:
..
| Re: pomalu se zvedá |
tam je mu to dvouvyvodove cerpadlo platny | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.2.xxx Vloženo:24.02.2012 20:06:52 |
uživatel
Příspěvků: 47
Zaregistrován:
16.12. 2016
| Re: pomalu se zvedá |
Ahoj PaMe,
nasadils mi brouka do hlavy a mám zvědavý dotaz: Na svém starém BX 1.9D 51kW (prosinec 92) jsem mám čerpadlo uložené taky na motoru dole, jako je na tvých fotkách. Rozumím tomu dobře, že tyhle čerpadla dole u vany motoru jsou dvouvývodové a ty zelené nahoře nad převodovkou jednovývodové? Mám teď Xantii 1.9TD 1997 6ti kulku a ta má čerpadlo stejně jako měl můj starý BX u vany motoru.
Petr | Upraveno pepe276 v 07.03.2012 21:42:27 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.100.31.xxx Vloženo:07.03.2012 21:28:36 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: pomalu se zvedá |
Byly i jednovývodové litinové čerpadla, jsou ktatší. Záleží, jestli z čerpadla ti jdou 2 tlakové trubky nebo jen jedna. Jestli jedna , tak máš i rozváděcí kostku před regulákem ... a podstatě je to stejné,jak staré čerpadlo. To mělo 5 pístků, to novější, menší litinové 6 pístků... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:07.03.2012 22:53:51 |
uživatel
Příspěvků: 47
Zaregistrován:
16.12. 2016
| Re: pomalu se zvedá |
PaMe, teď jsem se díval na našeho BX a je tam litinové 2vývodové čerpadlo, nemlich stejné, jako mám na Xantii. Netušil jsem, že se tyhle litinová čerpadla dělají i 1vývodová, ale nikdy jsem ho neviděl, proto jsem se takhle ptal. Bral jsem, že jakmile je na autě zelené čerpadlo nad převodovkou=vždy 1vývod a litinové u motoru=vždy 2vývod. No ale kdo se nezeptá, nic se nedozví. Díky za doplnění znalostí !
| Upraveno pepe276 v 10.03.2012 16:46:41 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.100.31.xxx Vloženo:10.03.2012 16:45:16 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: pomalu se zvedá |
a pri tom dvojvývodovom je kde regulator tlaku pre riadenie ? ten je priamo v cerpadle ? cerpadlo (a vytlak) je predsa priamo zavisle od otacok motora ?!
ma to vobec neake vyhody oproti systemu cerpadlo-kocka ? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.127.175.xxx Vloženo:10.03.2012 19:13:48 |
bxman
Příspěvků: 986
Zaregistrován:
18.12. 2008
| Re: pomalu se zvedá |
Tlak na servo regulujes tocenim volantu, dalsi regulace potrebna neni. U systemu s kostkou je to proto, aby se tlak umerne rozdeloval mezi system perovani a brzd a serva - jestli se nemylim... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:93.99.63.xxx Vloženo:10.03.2012 20:19:18 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: pomalu se zvedá |
Regulace je potřebná vždy. U kostky čerpadlo tlačí pořád na 100% a je regulováno pro pružení regulákem, pro servo je pojišťovák v kostce pod inbusem - je to pojistka na maximální tlak, když zatočíš do plného rejdu, je tam plný tlak a servo se uplně uzavře, ale čerpadlo tlačí dál ... tak si tam foukne bokem přes kostku aby nic neprasklo. Stejné je to u novějšího jednookruhového čerpadla, to taky tlačí pořád a je u nej taky kostka ...
U dvouokruhového už kostka není má dva samostatné tlakové systémy-vývody , tlak pro pružení ( 2 pístky ) reguluje regulák, a max tlak pro servo (6 pístků) zese pojišťovací ventil v čerpadle pod tím půlkulatým deklem. Je tam obyč kuličkový pojišťovák, když se servo zavře v plném rejdu, tak tam se to přepustí z5 do sacího okruhu , proto že čerpadlo těmi 6ti písty tlačí pořád ...
Paradoxní je ovšem to, že na BX byly dvouvývodová čerpadla už v roce 92 a 93 ... kdežto na prvních Xantiich se v té době, roku 93, ... montovali výhradně čerpadla jednookruhová s kostkou
pro tajkůn: 6+2 má oproti systému s kostkou samé pozitíva
čerpadla jednookruh a dvouokruh
| Upraveno PaM v 10.03.2012 21:29:41 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:10.03.2012 21:19:13 |
uživatel
Příspěvků: 47
Zaregistrován:
16.12. 2016
| Re: pomalu se zvedá |
Ahoj PaMe,
když jsem byl u tebe na dofuku koulí, tak jsi mi říkal, že mám co nejdřív vypustit ten hnědý maglajz, který kdysi býval LHM a propláchnout to naftou a najet na ní tak 500km. Stalo se a teď jsem vyčistil hydrokorektor vzadu, musím ještě nějak vyndat přední a taky ho vyčistím. Zadní už byl zevnitř trochu rozežraný a zoxidovaný(hliník) od toho hnusu vevnitř, co připomínal něco mezi gumoasfaltem a marmeládou Gumičky byly zdravé. Přední bude asi podobný.
Mám dotaz: Co ještě mám kde vyčistit, ať dostanu co nejvíc bordelu pryč? Nějaká sítka-kde všude jsou? Ty v nádržce jsou samozřejmost. A čím vypláchnu naftu i s bordelem z trubiček - novou LHMkou - vypustím naftu a naleju LHM, nebo mám dát ještě nějaký meziproplach? Mám Xantii Break 1.9TD 1997 6ti kulku s ABS, posilovačem řízení a klimou, 2vývodové čerpadlo bez kostky.
Díky moc
Petr
PS: Omluva ostatním za trochu možná OT, ale třeba se jim to bude taky někdy hodit .
| Upraveno pepe276 v 12.03.2012 13:14:23 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:82.100.31.xxx Vloženo:12.03.2012 13:11:44 |
BXfan
Příspěvků: 248
Zaregistrován:
21.01. 2006
| Re: pomalu se zvedá |
Propláchnout od nafty to můžeš starou odkalenou lhm. Brzdy odvzdušnit (propláchnout) a pak na nové LHM totéž. Pokud to chceš mít ještě lepší, tak vyndat pístky z brzd, uvnitř vyčistit, namazat pístky lehce silikon vazelínou proti korozi a složit. Zkontrolovat prachovky. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:195.113.151.xxx Vloženo:12.03.2012 13:40:51 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 11926
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|