www.bxclub.com
  
  
:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Kubanec
  Zajda
  tomin1987@

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)
  • Vizitky (foto)

  • :: Obrázek dne
    Flik, Lenička a Bára
    Flik, Lenička a Bára

     
    Fórum >> Všeobecně >> Výpis:


     (1)   2   3   4   5  | >>


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    marty

    administrátor

    Příspěvků: 806

    Zaregistrován:
    27.01. 2005
    diskuse..BX...a pak?   
    V tematu: BX..a pak?  jsem vas prosil at nerozvijite zadnou diskusi.
    Bohuzel se tak nestalo a ja musim tema BX.. a pak? moderovat a vsechny prispevky ktere tam nepatri nakopiruji sem. Nebot tam to opravdu nepatri.
    Zde muzete pripadne pokracovat v diskusi. Nicmene doufam ze tato diskuse bude bez pripadnych urazek a napadani se navzajem.
    Kazdy clovek ma pravo na svuj nazor, nicmene jej nesmi vnucovat ostatnim s tim ze to je nejlepsi.
     
    Ja si taky rad ctu vase nazory  na jine vozy at jsou uz kladne ci zaporne, ale jeste jednou vas zadam  o jistou toleranci.
     
    ja napr. bych si nekoupil nikdy japonsky vuz, ci dokonce korejsky, avsak to ze ji ma kamarad, neznamena ze uz kamaradem neni...
    Toz asi tak nejak ;)
    Dolů  ||  NahoruIP:90.179.158.xxx  Vloženo:22.12.2014 12:49:00  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    rambó.. kolko že stála oktávka? a kolko stálo tvoje 16v? tam niekde je tvoja servisná náročnosť :)

    Čo rátaš do opráv? Ak nerátame čapy, brzdy, ložiská a rozvody tak moje c5ky ani jedna ešte servis nevidela :)
     
     
    Upraveno TycoonX v 20.11.2014 20:35:29
    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:20.11.2014 20:34:21  


    marty

    administrátor

    Příspěvků: 806

    Zaregistrován:
    27.01. 2005
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    odpoved ramba:
    já po BX přešel na P 306 TD a s radostí sem přešel na Octavku 1.9 TDi (2001) 130kw puvodně 81kw a jsem spokojenej i když každej nadavá tak i tak mě doveze z bodu A do bodu B což u 16V bylo hlavně o štěstí   a servisní náročnost je taky jinde  po 2 letech provozu a cca po 40 000km zatím bez oprav  ale božel nehoupe  a současně mám i Golfa IV 1.9 TDi PD  high line  a taky spokojenost 
    Dolů  ||  NahoruIP:90.179.158.xxx  Vloženo:22.12.2014 12:51:01  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    Pre záujemcov o C5 by som zhrnul malý návod :)
    -dôsledná kontrola kasne.. neburana c5 nehrdzavie, všetko musí krásne lícovať, z 10 kusov bolo cca 6 po búračke čo som pozeral..a k dalsej kontrole som nepristupil
    -motor 2.0 - nenáročný, ale nieje to také živé, vačšinou bez hydractive 3+ takze aj menej komfortne (pri motoroch 2.0 HDi býva slabý automat AL4..nemá taku zivotnost ako pri 2.2kach, preto ak chcete automat tak 2.2 je spolahlivejsia volba)
    -motor 2.2 - narocnejsi (vdaka filtru FAP), v manuale pekne usporny (5-6-6,5), v automate ani moc nie (7-8) ,, (automat 4hp20 je tak nekonecny, kym ma dobrý olej, daval sa aj do 3.0 V6 takze by som sa nebál jeho dimenzovania)
    -motor musí priasť v štýle (FFRFFRFFRFFR.). nie ako tdi (TRTRTR)..v pripade ze HDičko vrčí jak TDI..tak vstreky sú na ceste do pekiel..alebo vysoky najazd km
    -je dobre vziat diag (Lexia za 50€ z ebay) a mrknut sa na stav vstrekovacov, FAPu, rozdielov tlakov..v lepsom pripade najdete v niektorej riadiacej jednotke aj posledne km)
    -vacsina c5 co som pozeral mala 300-350 000km, aj ked na budiku suverenne svietilo dosť pod 200.. nenechal som sa odradiť, c5 je v celku solídne auto ktoré s týmto nájazdom vobec problem nemá
    -takmer každú C5 2001-2008 čakajú :: klapka kurenia, zadne loziska ramien, FAP, zlomena klucka vodica, cidlo teploty v spetaku, ovladanie swirlu, obcas deravy intercooler a roztopený volant od slnka pri vyssich km (nieje z kože..ale z neakej pseudokože)
    Dalej zadná náprava..prešla vývojovou zmenou tuším v roku 2003 pribudli závažia a lepšie vytlmenie..zmenili sa tiež zadné gule kvoli lepšiemu komfortu, aj filter FAP presiel na novsiu generaciu..takze primarne hladajte od r 2003..ja som sa spokojil s 2001tkou bez tychto "patchov" ale bola v top stave oproti vyjazdenym aj ked mladsim rocnikom.
    Komfortom to nieje XM ani xantia..ale komfortné vs ostatné autá to je a podstatne. V prípade hydractive 3+ je ten rozdiel veelmi znatelný. Oproti starsim citronom je na tom dobre s bezpečnosťou a robustnosťou. Kvalitný a priestranný interiér.
    Kufor to má ako XM..strcite tam cokolvek..nevidim moc zmysel kupovat kombi verziu. Idealne je vziat exclusive verziu..aj ked na nete je vela chybne oznacenych c5 a su nizsej vybavy. (na B stlpiku proste musi byt napis, xenony, a pokovené sklo)
    K navigačkám zabudovanym..je to lepšie ak sa vám podarí s farebnym displejom, aj ked hrozí že moze mat problem casom..mne sa to nestalo zaa mam v podstate domáce kino.tial ani na jednej. Instaloval som si tam radio s MP3/divx / bluetooth, priestorovym zvukom (5.1, subwoofer pod sedačkou) a mám v podstate obývačku :)


    C5 s JVC

    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:24.11.2014 20:00:51  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    +pridávam zoznam navi/rádií.. navigačka VDO je asi najrozšírenejšia..a je vcelku slušná, RT3 je modernejšia ale nieje možné ju vymeniť za iné rádio :: http://hydrocitro.besaba.com/c5multimedia.html
    Tiez je tam popisana udrzba, FAP filter a ine veci..casom budem pridavat
     
    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:24.11.2014 20:06:45  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    DVZ to by bol otras aby auto z roku 2004 hnilo nemyslis? :D Ked si spokojny to je hlavné.. Ja bohuzial nemozem ziadne audi /vw / skoda/ seaty ani sedieť. Aj v mercedese E s pneu pružením sa mi to celkom nepáčilo to pruženie :D
    Xantia bola poctivé auto..len by potrebovala C5 gule longlife
    Upraveno TycoonX v 03.12.2014 10:29:56
    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:03.12.2014 10:27:02  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    Preto v buducnosti plánujem servis/predajnu týchto stariniek..diely nebudú problém, skôr ceny :D Tiež som mal problém nájsť niečo na BX..ale mám teraz dobré zahraničné zdroje, vrakoviská. Budem zbierať hlavne špeciálne doplnky, a výbavy. Okrem toho bežné veci ako piestnice, korektory.
    Plánujem sa venovať BX,CX,XM a novším autám. Ked citron skončí s hydraulikou, bude to celkom zaujímavé.
    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:26.11.2014 11:47:50  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: diskuse..BX...a pak?   
     Xantie a XM měly "vícevrstvé menbrány" v koulích už od roku 1996 , vydržely i přes 300 tis pořád se stejným tlakem z výroby, měli je pouze na předku. Ale  od roku 2000 je dávali i na zadek a to v novém provedení -  zploštělé koule jak na C5. http://citroxa.rajce.idnes.cz/Vicevstve_membrany_Xantia_koule/
     
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:03.12.2014 14:42:19  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    Na C5 prežili gule 390 000km čo je úctyhodný výkon. Tým sa stáva podvozok takmer bezúdržbový oproti klasike.
    K BX sa ešte vrátim.. mám doma Break 4x4 s klímou a 16V so strešným oknom. Vymýšlam že kúpim ešte jedno biele/ čierne 16V MK2 a zlúčim moje staré 16V s breakom :) Rozvodovku mám z Mi16 takže by to mala zniesť.
    Tiež bezpečnosť 4WD je vyššia vďaka tej rúre dozadu, takže by sa mi to celkom páčilo ako zimné vozenie. Ceny BX stúpajú v zahraničí brutálne hore.. Stačí mať zachovalý alebo postaraný kúsok čo najviac v original stave. Zapáčili sa mi aj BX I. ..sú to už tzv youngtimery. a stále viac ludí do toho investuje viac ako do nového auta, aby to mali v top stave.
    Verím že sa nájde dosť takých aj na SK, aby som sa mohol venovať týmto autám príležitostne.
     
    Napr: http://www.autoscout24.ch/de/d/citroen-bx-limousine-1990-occasion?index=1&make=17&model=66&nav=7&returnurl=%2fde%2fautos%2fcitroen--bx%3fmake%3d17%26model%3d66%26nav%3d7%26vehtyp%3d10%26r%3d5&vehid=2063484&vehtyp=10  a http://www.leboncoin.fr/voitures/739171629.htm?ca=10_s
    Upraveno TycoonX v 03.12.2014 23:02:50
    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:03.12.2014 23:01:39  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    Vyzerá to že na xantiu sa dajú použiť všetky C5 gule.. activa s c5 gulami


    Xantia Activa , Gule z C5

    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:06.12.2014 14:41:07  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    Ono to " nevyzerá, že na xantiu sa dajú použiť všetky C5 gule " ..
    .
    Žádné koule z C5 se tam nepoužívají .
    Mají jiné obj. čísla, jiné tlaky, jiné tlumiče ... prostě jsou to jiné koule pouze pro Xantie, akorát vypadají stejně jak koule pro C5.
    .
    Jsou to ORIGINÁLNÍ  šedé "zploštělé" koule určené výhradně pro Xantii. Stačí se podívat na citroen.service ...
    .
    A oprava mojho príspevku hore... 
    Na Xantie a XM se dávaly "věčné" koule už od června 1993 ( měl sem tu XM kde byly původní a na tacho přes 400 tis.km... )

    Upraveno PaM v 06.12.2014 16:28:58
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:06.12.2014 16:24:40  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    Teda keď kúpim gule z citroenu, už šedé na BX 16V tak už sú viacvrstvové?
    Na 4x4 by som tiež chcel ale tam už niesu k dispozícií, tak som uvažoval o náhradách z XA.
    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:06.12.2014 23:09:14  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    Bulva ..ako si prešiel z CX a DS myšlienok "makkých parníkov" na tvrdé rebriňáky ?? :D Ford pre mna skoncil pri starom mondeu a galaxy..to ešte za niečo stálo, tá oblá verzia, čím novší, tým horší. VW o komforte nič nevie..jedine že Phaeton, touareg :) čo je ale trochu finančne náročnejšia trieda
    myšut :: keby náhodou tak napr airmatic od mercedesu :) ten nieje daleko od hydrokomfortu..len je trochu drahší na údržbu
    Podla všetkých ukazatelov, hydraulika skončí cca 2015-2016
    Upraveno TycoonX v 10.12.2014 21:51:56
    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:10.12.2014 21:50:17  


    myšut

    bxman

    Příspěvků: 487

    Zaregistrován:
    10.07. 2010
    Re: diskuse..BX...a pak?   
     mercky mě neoslovily ani Vitama ,předo nebo zadokoly ,ani osobáky ,jedině ložiskem na kardan ,o čem už jsem Tě spravil dáávno...
    neoslovily mě ani asiati typu Toyo ,němci,české produkce.,LandRovery,VW.........
    každýmu sedí to svoje ,mě teď sedí vzduchové odpužení na T 815 10 V...sice tam mám jen kola 11-20 studeňáky a né gumy balony ze Zila nebo Kamaze...,2x uzávěrky jak na Bx ...
    ale de to
    Dolů  ||  NahoruIP:95.173.219.xxx  Vloženo:10.12.2014 22:32:04  


    Bulva

    bxman

    Příspěvků: 128

    Zaregistrován:
    17.09. 2010
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    Trochu zareaguji na Tycoonovu poznámku: Dnešní hydraulika moderních Citroenů nemá nic společného s pohodlím starých systémů od průlomové ACTIVI která se snažila být nej podvozkem ale naprosto nečitelným pro řidiče jsem zjistil, že se citroen snaží dokonalý podvozek naprosto posrat tím že se ho snaží co nejvíce přiblížit podvozku konvečnímu! Jediné co je fajn oproti obyčejnému podvozku je konstantní světlá výška! Proč Ford? Protože používá naftové motory PSA a podvozek skvěle ovladatelný přitom dostatečně komfortní. A koncern vw? no když už mi tam pracuje přítelkyně byl bych sám proti sobě! určitě tím tady rozpoutám vlnu nevole ale je to čistě můj osobní názor který tu nikomu nevnucuju a nestojím o to aby mě tu někdo přesvědčoval o opaku!  
    Dolů  ||  NahoruIP:46.135.37.xxx  Vloženo:10.12.2014 22:41:30  


    marty

    administrátor

    Příspěvků: 806

    Zaregistrován:
    27.01. 2005
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    tycoonx napsal:
    Bulva : nesuhlasim absolutne

    ACTIVA znesie 85km/h v losom teste, to z nej robí najstabilnejšie sériové auto na svete, nečitelnosť ako to nazývaš je iba nezvyk a nezvyk na auto, ja som s citronmi (za mlada a za blba) naťahoval autá ako porsche ,BMW GT, M3 a pod v zákrutách

    Kolesá boli vždy na ceste, a vždy som vedel kolko ešte môžem, vďaka makkému náklonu s degresívnou odozvou sa mi najlepšie jazdilo práve na hydre. Keď kolesá pískali tak ešte som mohol pridať :D Mne prídu práve tvrdé podvozky nečitatelné, chytí to kameň, nadhodí auto aj s kolesom a letíš z cesty...prípadne utrhneš zadok.

    -sprav 1000km v najtvrdšej C5 bez hydractive 3+ a potom presadni do konvenčného..rozdiel si všimneš na prvej nerovnosti. Ja sa cítim v normálnom aute divne..nespráva sa to ako má..je to nečitelné :) Aktuálne však žiadne pružiny nejazdím..striedam vzduch (Renault Magnum, Mercedes Actros) a C5, BX :)
    Dolů  ||  NahoruIP:90.179.158.xxx  Vloženo:22.12.2014 13:23:49  


    Bulva

    bxman

    Příspěvků: 128

    Zaregistrován:
    17.09. 2010
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    Tycoone s tou M3 se ti to fakt povedlo zkus se v ní někdy svézt a pak piš takový plky! A Actros i Magnum mají na přední nápravě pružiny pokud to není nějaký speciál kamioňáku!Pro příště se drž tématu!
    Upraveno Bulva v 12.12.2014 12:10:21
    Dolů  ||  NahoruIP:46.135.61.xxx  Vloženo:12.12.2014 11:47:05  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1027

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    To je v rámci tématu, bavíme sa čo po BX, a ja som sa vyjadril že len hydru a to z vyššie uvedených dôvodov. Sú tu 2 témy do mesiaca a ešte aj tie chcete mazať ? :D
    Bulva - Nabudúce ked budeš označovať moje príspevky ako plky, tak cez SS. Ja som sa vozil v iných autách ako neaká M3. Ja som písal že som natiahol  M3 v zákrute s BXom a s hydraulikou v zákrute ako nič, čo je aj fakt. Darmo mal kone, ked v zákrute mu gumy pišťali vďaka jeho hmotnosti (ktorú má BX podstatne nižšie) a neprispôsobivému pruženiu,..na okreskách nemali šancu iné autá :D.
    P.S :: Predná náprava síce neviem ale zadné pruženie+sedačky má každý kamión vzduchové, a ak by si nevedel tak kabína actrosu aj magnumu je na vzduchových vankúšoch !
     
    DVZ - Stratil som chuť diskutovať s vami, po prvých invektívach voči mojim príspevkom..ja som na nikoho nič nekydal, iba som vyjadril prostý nesúhlas s argumentami zo skúseností..mažte sa tu navzájom :) adios muchachos smile-pa
    Upraveno TycoonX v 12.12.2014 20:07:56
    Dolů  ||  NahoruIP:85.5.127.xxx  Vloženo:12.12.2014 20:06:23  


    Bulva

    bxman

    Příspěvků: 128

    Zaregistrován:
    17.09. 2010
    Re: diskuse..BX...a pak?   
     Tycoone sorry, ale Actros kabinu na měchách nemá, to má jen Magnum! Nechci se tu s tebou hádat o kvalitě hydrauliky, ale kdyby to bylo super jak tu říkáš, tak dnes Loeb nejezdí WTCC v C-Elysee, ale v C5! Nedáš na hydru dopustit respektujeme to, ale nehaň ostatní, které to už přestalo bavit nebo jim (mě!) přestal styl a kvalita dnešních Citroenů vyhovovat! Proto Ford nebo koncern VW! A nic nemazat co je to za blbost??? půl roku se tu nic neděje tak nechte debatovat!
    Dolů  ||  NahoruIP:82.100.5.xxx  Vloženo:12.12.2014 20:49:15  


    DVZ

    bxman

    Příspěvků: 986

    Zaregistrován:
    18.12. 2008
    Re: diskuse..BX...a pak?   
    Bulva, musim s tebou souhlasit.
    Pro mě poslední citroen končí XM/Xantii. C5 je měkká, ano, ale to je vše. Hnusná jak týden před výplatou, těžká, fádní, ničím nevyniká (krom hydry). Vzhledově se povedla jen C5 III, ale kvalita mizerná - měli jsme ji ve firmě, než jsme se ji zbavili... Povedly se snad je ty HDIčka a to taky ne všechny a také konkurenci nezbouraly. O převodovkách ani nemluvě...
     
    a pohádku o M3 sis buď vymyslel, nebo to byl optický klam. M3 má proti BX motor, brzdy, pneu úplně někde jinde..
    Ještě bych ti věřil u Jirkova BX proti neupravene M3 ve sprintech, ze ho tam prevalcuje, to jo.. ;)
    Dolů  ||  NahoruIP:37.221.243.xxx  Vloženo:12.12.2014 23:28:20  


     (1)   2   3   4   5  | >>





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni (3560 hl.)
     
    Zadni (2618 hl.)
     
    Ctyrkolku (2768 hl.)
     
    Je mi to jedno (2955 hl.)
     

    Celkem hlasovalo: 11901

    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    19.2.24, marty
    Re: Ti, jenž př... >>
    6.10.23, rambo
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Kupim biely BX, v... >>
    18.5.23, KITT
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: Likvidace dí... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Re: nechcete ho n... >>
    4.1.21, Simča
    nechcete ho někd... >>
    10.12.20, majk
    Re: hydraulika na... >>
    2.8.20, myšut
    Re: Hledám auto-... >>
    2.8.20, myšut
    Re: díly na Bx G... >>
    2.8.20, kubanecbx
    Re: díly na Bx G... >>
    21.7.20, Karlos
    Hledám auto-klem... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    6.10.23, rambo
    Inzerce nabídka díly
    ALu 16V >>
    2.8.23, TycoonX
    Inzerce poptávka auta
    Kupim biely BX, vrak >>
    18.5.23, KITT
    Inzerce nabídka díly
    Pozůstatky po BX >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka díly
    Re: Likvidace dílů... >>
    10.1.21, Ji-rrka
    Inzerce nabídka auta
    Re: nechcete ho někdo? >>
    4.1.21, Simča
    Inzerce nabídka auta
    nechcete ho někdo? >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    9.1.22, Jiří
    bez titulku
    (k článku: NE - Sbírka na chod BXclubu.com)
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS