:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Cwocik
  kubanecbx
  Estefani

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
    Vizitky (foto)
    Vizitky (foto)
    Vizitky (foto)

    :: Obrázek dne



     
    Fórum >> Hydraulika >> Výpis:


     (1)   2  | >>


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Název příspěvku:    Nastartovane pada   
    Zdravim
    Po dlhom case bolo treba vytiahnut BX2 TD 1990, z garaze na stk, zialbohu praskla trubka.. vymenil som vsetky 4 od zadu dopredu, mam taky blby pocit ze v niektorej boli necistoty,
    Intermezzo (vymena rozsypanej spinacej skrinky, skorodovaneho vyfuku)
    Po hodinovom blbnuti s odvzdusnovakom sa pri zvysenom plyne zdvihol predok nasledne s oneskorenim zadok, pri pusteni plynu zadok pomaly klesal az na dno , pri pridani plynu sa zdvihne az je tvrdy a nieje s nim mozne hnut, no na volnobeh ide dole, predok drzi stale natvrdo.
    Tak ma napadlo ze som neodvzdusnil brzdy ,moze to byt tym? S brzdami je big problem, su tam zahrdzavene odvzdusnovaky aj ukoncenie trubky ,nemam sajn ako s tym hnut, nepomohli ani samosvorne klieste, asi vymena polbrzdy .
    Dolů  ||  NahoruIP:78.98.196.xxx  Vloženo:16.02.2013 17:52:46  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Nastartovane pada   
     Pokud si ty trubky nepřehodil a napojil je dobře, tak bych asi vyčistil zadní korektor a pak seřídit ovládací táhla k němu.
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:16.02.2013 20:07:46  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: Nastartovane pada   
    Trubky su ok,s korektorom som nehybal a predtym toslobez problemu
    Dolů  ||  NahoruIP:178.199.207.xxx  Vloženo:18.02.2013 10:14:20  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Nastartovane pada   
     Tak jak to vypadá ... Ze zadní nápravy ti tlak může unikat přes pístnice, korektor nebo brzdový válec. Všechny tyhle vratky jde vysledovat kudy to teče vic než obvykle.... pak nhed víš na čem seš.
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:22.02.2013 22:43:07  


    Tolstoj

    bxman

    Příspěvků: 145

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Nastartovane pada   
    tyyyy Pate, ma tam byt fakt vratky? nechtel jsi napsat vraky? smile-)
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.2.xxx  Vloženo:23.02.2013 00:04:25  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: Nastartovane pada   
    takze ,zase som mal par hodin casu tak som po x pokusoch s hasakom,samosvornymi kliestami,horakom,kofolou,brzdovkou a naftou.. rozpolil brzdy.. odvzdusnovaky do zveraku..puk puk a zostali zalomene obidva :D zarastli tam..na vecnost..
     
    rozpolil som jednu brzdu z rezerv, na tej to slo v zveraku krasne, nahodim odvzdusnim a uvidim :) ale asi bude este sajrajt v korektore..totiz som si vsimol ze nereaguje na zmenu vysky..vzdy sa natlakuje az hore..a potom padne..takze to mám konecne
    Dolů  ||  NahoruIP:178.199.207.xxx  Vloženo:12.03.2013 18:53:31  


    jirka0007

    BX loserek

    Příspěvků: 401

    Zaregistrován:
    ..
    Re: Nastartovane pada   
    Tak jako můžu říci k tvé inteligenci že jsi taky mentálně labilní. Když nedokážeš opravit co jsis zkuril chlapče.
    Dolů  ||  NahoruIP:78.156.137.xxx  Vloženo:13.03.2013 11:09:15  


    kapitán

    bxman

    Příspěvků: 618

    Zaregistrován:
    01.03. 2007
    Re: Nastartovane pada   
    To Tajkům-máš tu radu povolaného,tak si ji važ!! smile-lol
    Dolů  ||  NahoruIP:188.120.207.xxx  Vloženo:13.03.2013 12:44:21  


    16v

    bxman

    Příspěvků: 203

    Zaregistrován:
    01.02. 2009
    Re: Nastartovane pada   
    Myslím,že je tu labilní jen jeden člověk,ty odvzdušňováky když zarostou,tak nepomůže ani nahřát autogenem ani máčet x dní v MD spreji,červené kapalině nebo octu.Ten přední korektor je ideální vzít náhradní z auta,kde to stopro chodilo.Mně to dělalo to samé,co píšeš,ale spíše ve větší zimě,když byla kapalina hustší,měl jsem tu korektor z 19TRI vyzkoušený,dal jsem ho a od té doby jezdim,uvidíš,to chce zkusit,ale pokud ti třeba hodně propouští servo a třeba k tomu ještě trochu brzdový válec a nemáš perfektní čerpadlo,tak se to někdy nechce už ani zvednout.
    Dolů  ||  NahoruIP:82.202.109.xxx  Vloženo:13.03.2013 12:44:49  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: Nastartovane pada   
    Tak jako můžu říci k tvé inteligenci že jsi taky mentálně labilní. Když nedokážeš opravit co jsis zkuril chlapče.
    ---- sklamem ta, nebudeme mentalny kolegovia, ja to totiz opravim..ako vzdy :) jediny hacik je ze robim 3t -tyzden a nie vzdy sa mi chce zo swiss vracat na sk,tiez si pockam na slnko nech sa mi lepsie robí--
    -Predny je ok korektoruje ale zadok vybehne vzdy hore, to som si nevsimol lebo som mal paku na max koli odvzdusnovaniu, v zadnom bude sajrajt, to je 15 minut vyčistit, ešte som si všimol že má plastový kryt membrány, to som este nevidel ani na xantii
    Dolů  ||  NahoruIP:178.199.207.xxx  Vloženo:14.03.2013 11:32:18  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Nastartovane pada   
     jestli ti zadek vyběhne až hore, tak ho prostě nezasekne to ovládání od torzky. Buď je vyběhané ve futru , nebo vypadené nebo povolené na objímce , nebo ulomené ....  nebo zarezlé v tom bronzovém futru , pokud toto je dobré tak jedině přidřenej korektor. 
    S plastovým víčkem se to dělalo dočasně okolo roku 92 - 94 , pak od toho zas upistili.
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:14.03.2013 13:41:25  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: Nastartovane pada   
    nuz, tak som odvzdusnil-vymenil brzdy, pocvicil s autom hore dole a auto drzi poziciu aku mu dam, cerpadlo je neake lenive asi na vymenu, bez pridania plynu sa to zdviha 5minut.. riadenie ide tiez horsie..
    Zadok je lenivsi ako predok a pri zatlaceni sa mu hore moc nechce..takze este skusim vycistit korektor zadny..a ked nepomoze tak aj cerpadlo hodim druhe a malo by to šlapať
    Dolů  ||  NahoruIP:78.98.197.xxx  Vloženo:20.03.2013 20:24:08  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: Nastartovane pada   
    vyčistenie korektora pomohlo minimálne, dvíha sa rýchlejšie ale čerpadlo na volnobeh auto nezdvihne až pri pridaní plynu alebo po dlhej dobe
    tak isto začal syčať brzdový valec..asi tiež zrelý na výmenu
    Dolů  ||  NahoruIP:78.98.197.xxx  Vloženo:22.03.2013 13:42:11  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Nastartovane pada   
     No tak ti to z toho zadku asi utíká přes brzdovej válec  dej tam z Xantie.
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:22.03.2013 13:46:17  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: Nastartovane pada   
    ten by tam uz bol keby som mal :) ale nemam a moj dodavatel ND zavrel kseft..mal ich po 10€.. hodim tam z 16V ten bol v dobrom stave..
     
    btw: dvojokruhove cerpadlo z xantie HDi ma rovnake tlaky ako bx?  alebo zapojim len jeden okruh a cez kocku?
    Upraveno TycoonX v 22.03.2013 16:07:18
    Dolů  ||  NahoruIP:78.98.197.xxx  Vloženo:22.03.2013 16:04:39  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Nastartovane pada   
     kocku vyhoď a servo napoj na přímo od čerpadla 
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:22.03.2013 16:15:59  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: Nastartovane pada   
    no,brzdovy valec vymeneny za zaručene dobry, 16V s nim stalo hore deň, zadok je lenivy,gule su asi poloprazdne , zdvihne sa a ide pomaly k zemi.. mozno este regulator tlaku? centralka je nova napriek tomu to cvaká po sekunde, ked zostane syčať auto ide k zemi,ked je ticho auto drží..niekedy tak niekedy tak..  čerpadlo som nemenil lebo je tam ine,ma menšiu ojnicu a vystup ma inde nemam take.. ale jemu staci ked sa clovek iba dotkne plynu a auto ide hore, predok nema problem
    Dolů  ||  NahoruIP:78.98.197.xxx  Vloženo:30.03.2013 18:30:32  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Nastartovane pada   
    Ještě bych zkusil vyměnit zadní korektor, taky zkus odpojit přepady od zadních pístnic, jestli nejsou vydřené a  to neprotíká tudy z5 do vratek. I ten korektor by tak šel vyzkoušet, odpojit vratku, to je ta trubka, co se na přední nápravě  před spolujezdcem napojuje do hadičky.
     
    Jinde to prostě nemůže utíkat. Pouze -
    Brzdový válec, 
    Korektor,
    Pístnice
     
    Upraveno PaM v 30.03.2013 20:44:16
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:30.03.2013 20:42:51  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: Nastartovane pada   
    niekde bude upchaté Tčko alebo Kčko podla mna, proste tam ta kvapalina nedoteka..auto ked zatlacim o zem tak tam zostane.. mrtve gule a bordel tipujem. Korektor je čistý ako nový,brzd valec je ok otestovaný a piestnice.. no ked drzali doteraz?
    Dolů  ||  NahoruIP:78.98.197.xxx  Vloženo:02.04.2013 01:07:24  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: Nastartovane pada   
    Píšeš:   TycoonX - zadok je lenivy,gule su asi poloprazdne , zdvihne sa a ide pomaly k zemi.. 
     
    Pokud to do těch pístnic jednou už nateče, už to tam zůstane a nemá kudy odtíkat, musí to tam zůstat a auto nemůže padat . Začne to padat pouze, když přesuneš kolík v korektoru a otevře se cesta do vratky z5 do nádobky LHM.  Místo kudy to tam poušíš, je korektor ! ( je to hydraulický rozvaděč ) . Ten ale už nemusí těsnit , je to jen zalapovaný kolík a pokud je ošoupanej, tak  propouští a utíká to tudy zase z5 do nádobky, to stejné pístnice, to stejné brzdiválec. Tak že je to jednoduše vysledovatelné z těch vratek jak sem ti psal vejš ...  ta kapalina se nemůže ztratit, někudy odtíká pryč  když to sedá dolů, stačí najít kudy a to sem ti napsal jak a kde hledat. Všechny tyto tři komponenty mají svoje vratky, buď to systémové ( korektor ), nebo průsakové ( pístnice, brzdiválec). To, že je korektor čistý, neznamená, že je dobrý a těsný jak má být.  Nebuď jak Jiřík 
     
    Na Xa jsem už několikrát řešil vydřený korektor. projevovalo se to tak, že pomalu padá auto dolů, najednou se to zvedne( změnu zaznamenal korektor) dotlakuje a zase padá dolů ... a furt dokola. Na C5 i Xa sem mnohokrát řešil rýhu v pístnici v tlakovém těsnění, auto taky pořád padalo.
     
    Samozřejmě, můžeš mít někde upchatý přívod jak píšeš, tak to tam teče pomaleji než stačí jinudy odtíkat ... ale odtíká ti to někde, to je jasné.
    Odpoj tu vratku od zadního korektoru na přední nápravě  ...  trubička - hadička a koukej, jestli z té trubičky neteče. Pokud by to byl ten protíkající korektor, část tlaku by šla hned do vratky a na zvedání by zbylo málo, když k tomu připočteme lehce protíkající brzdiválec, tak to nemusí stíhat ... 
    Upraveno PaM v 02.04.2013 10:58:45
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:02.04.2013 10:50:20  


     (1)   2  | >>





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni
    2339 (2339 hl.)
    Zadni
    1684 (1684 hl.)
    Ctyrkolku
    1892 (1892 hl.)
    Je mi to jedno
    1784 (1784 hl.)

    Celkem hlasovalo: 7699
    Zobrazit všechny ankety


    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    7.11.19, loeb
    Re: váha vzduchu >>
    1.6.19, Jansová
    kolísání otáček n... >>
    12.5.19, Jansová
    Citroen má nový m... >>
    14.3.19, myšut
    Re: Zadní náprava >>
    6.2.19, Marv
    Srazik >>
    19.11.18, zorzo
    Re: Demontaz nadr... >>
    19.9.18, PaM
    Re: Měděné brzdov... >>
    21.8.18, myšut
    Re: Výměna přední... >>
    27.7.18, hubi
    Re: Přestavba ben... >>
    16.7.18, Bróža
    Poptávka >>
    26.1.18, TycoonX
    Re: Poslední AHOJ... >>
    16.1.18, Marv
    Re: xsara2,0Hdi 6... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    11.9.19, freeman
    Inzerce nabídka díly
    Re: kola BX 16v >>
    3.9.19, TycoonX
    Inzerce nabídka auta
    Re: BX 1,9 GTi 16 V >>
    27.8.19, myšut
    Inzerce poptávka díly
    Re: Rámeček přední mlhovky >>
    5.5.19, majk
    Inzerce nabídka díly
    Re: hydraulika na bx 14 >>
    24.4.19, Rajsicek
    Inzerce nabídka auta
    Citroen BX 1.4 TGE >>
    4.12.18, myšut
    Inzerce poptávka díly
    Re: Drzak trubicek na pali... >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, DVZ
    bez titulku
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků
    mínus Historie Citroënu
    mínus Jak kupovat BX
    mínus Novinky
    mínus Opravy + úpravy
    mínus Srazy a setkání
    plus Technická data

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS