:: Přihlašování:
Jméno:
Heslo:


Registrace
Zapomenuté heslo

Pokud nejste přihlášeni, nemáte přístup ke všem diskusím a dalším funkcím...

:: Online jsou:
nikdo

:: Noví členové:
  Cwocik
  kubanecbx
  Estefani

:: Doporučená témata
  • Já, a mé BX
  • Já, a mé BX - II.
  • HELPárna
  • Tipy při nákupu BX

  • :: Nejnovější foto:
    Vizitky (foto)
    Vizitky (foto)
    Vizitky (foto)

    :: Obrázek dne



     
    Fórum >> Hydraulika >> Výpis:


    Dolů  ||  Ukaž poslední příspěvek



    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Název příspěvku:    C5 gula na BX   
    Zdravím, moja centrálka už dosluhovala a pocvakávala si, v garáži sa mi válala jedna zadná C5 akumulačná guľa. Oproti BX centrálke RP62DP má len 45 bar ale má viacvrstvú membránu z urepanu ktorá vydrží cca 250 000km. Už žiadny dofuk :)
     
    Gula z C5 je oproti bx guli vačšia o cca 1,5cm, takže som musel povoliť regulátor ,nasadiť guľu a natvrdo ho pritiahnúť, guľa sa opiera o motor čo nevidím ako tragédiu, aspon budú menšie vibrácie na regulátor.





    Dolů  ||  NahoruIP:91.127.175.xxx  Vloženo:24.03.2012 17:52:44  


    jenyk

    bxman

    Příspěvků: 148

    Zaregistrován:
    ..
    Re: C5 gula na BX   
    No vidíš a to je to bastlení a nahrazování dílů...
    Dolů  ||  NahoruIP:213.220.202.xxx  Vloženo:24.03.2012 18:55:02  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: C5 gula na BX   
    jj:D ten regulator planujem upevnit riadne, vyrobou podlozky, ja mam auto na jazdenie, nie na veteransku predvádzačku, je to moje hobby auto :) a kazdé vylepšenie ,modernizácia ho robí lepším ako klasické bx, mám v pláne výmenu LHM za LDS pár ludí to už otestovalo,btw nové BX gule z citroenu sú strieborné a z toho istého materiálu ako C5 gule. tzn viacvrstvý urepan.
    Dolů  ||  NahoruIP:91.127.175.xxx  Vloženo:24.03.2012 19:32:36  


    DVZ

    bxman

    Příspěvků: 986

    Zaregistrován:
    18.12. 2008
    Re: C5 gula na BX   
    tykooone - to by zajimalo myslim nejen me.. Proc bys chtel menit LHM za LDS? Jakou v tom vydis vyhodu? (krom faktu, ze LDS neni urcena do brzdoveho systemu....)
    Dolů  ||  NahoruIP:93.99.63.xxx  Vloženo:24.03.2012 19:36:56  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: C5 gula na BX   
    LDS je plne syntetická, výhody sú menšie opotrebenie dielov, a v chlade netuhne, j vsimol som si, bod varu je pri 157 stupnoch

    Upraveno TycoonX v 24.03.2012 19:58:35
    Dolů  ||  NahoruIP:91.127.175.xxx  Vloženo:24.03.2012 19:42:41  


    Simča

    bxmanka

    Příspěvků: 227

    Zaregistrován:
    15.05. 2006
    Re: C5 gula na BX   
    Taky jsme jí měli chvilku v XM a vše bez problémů, při zahřátí tak neřídne, jestli to dělá dobře gumičkám atd gakt nemohu posoudit, protože ca po půl roce jsme se vrátili k zelenej - klasika
    teda ta koule, to je zase zlepšovák, to zase mám nad čim přemejšlet, ale zatim mě centálka nezlobí
    Dolů  ||  NahoruIP:90.181.8.xxx  Vloženo:24.03.2012 20:35:43  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: C5 gula na BX   
    na mojej fcb stránke mi písal chlapík z fínska ze tak behá už tri roky ,presiel na LDS hlavne koli zime kedy bolo auto zatuhnuté, LHM má pri nízkych teplotách tvoriť "sludge" ztuhnuté  nánosy bordelu
    Dolů  ||  NahoruIP:91.127.175.xxx  Vloženo:24.03.2012 21:52:59  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: C5 gula na BX   
    A takhle to dopadne vždy, když si někdo něco přečte jen z poloviny a druhou půlku si vymyslí, pak to šíří jako "zaručené" informace ... 
     
    Koule na C5 mají vícevrstvou membránu, ale pouze ty originální z výroby Citroen.
     Membrány v klasických "kulatých" koulích jsou - Desmopan, Urepan, a "multicouche" - ( vícevrstvá ) - Ta ale není ani z jednoho z uvedených materiálů, je to nějaká černá guma proložená bílou poloprůhlednou vrstvou podobnou silonu. Nové koule na BX jsou stříbrné, aby nebyly na lince výroby dvě barvy .. na BX jsou pouze s "obyčejnou"  membránou - Desmopan nebo Urepan. 
     
    S vícevrstvou membránou jsou pouze klasické kulaté koule se třemi důlky okolo plnícího šroubu a to - přední kola obyč i hydractiv na XA, XM, a přední hydractiv akumulátor, žádné jiné. Vyrábí se už od roku cca 1995.
     
    Zploštělé šedé koule - ala C5, se montovali na poslední vyrobené Xantie na zadek , jak na kola , tak akumulátory.
     
     
    Upraveno PaM v 24.03.2012 23:26:43
    Dolů  ||  NahoruIP:80.239.242.xxx  Vloženo:24.03.2012 23:20:35  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: C5 gula na BX   



    multicouche

    Dolů  ||  NahoruIP:80.239.242.xxx  Vloženo:24.03.2012 23:33:17  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: C5 gula na BX   
    info som mal len z diskusií niesu overené a preto to testujem :) a som vedel ze to niekto upresní , išlo mi hlavne o životnosť, xantiácke multicouche gule vydržia 8-10 rokov a to je xantia o niečo tažšia ako bx , ak sa mi dostanú do rúk neaké C5 gule tak otestujem na pružení, aké mali označenie tie xantiácke?
    Upraveno TycoonX v 25.03.2012 09:28:05
    Dolů  ||  NahoruIP:91.127.175.xxx  Vloženo:25.03.2012 09:25:48  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: C5 gula na BX   
    Vícevrstvé nevydrží 8-10 rokov ako píšeš, na čase to v podstatě není závislé ....  hlavní faktor výdrže je velikost a počet změn polohy membrány tzn jak moc pracuje, ona se ta membrána rozlepí a roztrhá, proto začne ucházet dusík.  Obvykle vydrží 200 - 300tis km v závislosti na kvalitě silnic po kterých auto jezdí, tak jako koule na C5.  označení koulí najdeš v katalogu - 21015_SUSPENSION.PDF, nebo na service.citroen.com
    Dolů  ||  NahoruIP:80.239.243.xxx  Vloženo:25.03.2012 10:32:03  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: C5 gula na BX   
    o tom som nevedel, zaujíma ma či je poznať ten rozdiel na komforte, BX vs C5 gule, na zadok je napísaná 385cm3 30bar,  mohla by byt ekvivalentom BX 16V ktorý má 400cm3 30bar . Neviem ako je to s tým tlmením,asi len odskúšať. 


    Gule Xantia X2 Zadne

    Dolů  ||  NahoruIP:91.127.175.xxx  Vloženo:25.03.2012 12:09:16  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: C5 gula na BX   
    Zdravim, planujem kupu gul na 16V z citroenu, čo bude lepšia voľba?
    1.-druhovyroba IFHS
    2.- šedé orig citroen gule
    3.-multicouche určené na xantiu
    4.- C5 type, určené na xantiu
    tiež pozerám že v katalógu service citroen je klasická gula č. 960 876 41 je za 111e a gula s poznámkou EM (žeby nahradzujúci diel?)  č. E587 022 je za 65e, aky je v tom rozdiel??
    P.S gulu regulatora som pouzil z xantie 75bar, regulator je ticho aj viac ako minutu :)
    Upraveno TycoonX v 30.04.2013 23:41:32
    Dolů  ||  NahoruIP:78.98.197.xxx  Vloženo:30.04.2013 23:37:40  


    PaM

    hydraulický odborník

    Příspěvků: 1707

    Zaregistrován:
    02.01. 2006
    Re: C5 gula na BX   
     Záleží, jak moc s tím autem budeš jezdit, kolik KM to najede ročně a co očekáváš od podvozku. jesli to chceš jak z továrny 16V, nebo měkčí, nebo tvrdší ... je tam spousta možností jak a co udělat . nebo podělat  
    Dolů  ||  NahoruIP:94.112.11.xxx  Vloženo:01.05.2013 21:21:11  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: C5 gula na BX   
    km to nabehne tak 5 000 ročne, je to len na výnimočné chvíle ale napriek tomu by som chcel gule na večnosť.. trochu tvrdšie, trocha makkšie.. nemám to na závody ale komforty tam určite neplánujem.. naj možnosť by bola orig 16V s membranou ala C5
    Dolů  ||  NahoruIP:78.98.197.xxx  Vloženo:01.05.2013 22:58:55  


    Razy1993

    uživatel

    Příspěvků: 29

    Zaregistrován:
    ..
    Re: C5 gula na BX   
     Takže jsi enom vyměnil gule a to je všatko. Žádné těsnění, podložky a tak.
    Dolů  ||  NahoruIP:90.180.101.xxx  Vloženo:04.10.2013 09:40:41  


    TycoonX

    bxman

    Příspěvků: 1026

    Zaregistrován:
    20.11. 2006
    Re: C5 gula na BX   
    No po čase som nahodil centrálku z xantie (tú vačšiu). A gule z C5 išli dozadu, špecifikáciu už z hlavy neviem ale boli ako pre posledné xantie hdi
    Dolů  ||  NahoruIP:178.143.195.xxx  Vloženo:06.10.2013 18:10:01  





     
    :: anketa
    Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?

    Predni
    2339 (2339 hl.)
    Zadni
    1684 (1684 hl.)
    Ctyrkolku
    1892 (1892 hl.)
    Je mi to jedno
    1784 (1784 hl.)

    Celkem hlasovalo: 7699
    Zobrazit všechny ankety


    :: Zkracovač odkazů
    Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz?
    KLIKNĚTE ZDE

    :: Posl. příspěvky:
    7.11.19, loeb
    Re: váha vzduchu >>
    1.6.19, Jansová
    kolísání otáček n... >>
    12.5.19, Jansová
    Citroen má nový m... >>
    14.3.19, myšut
    Re: Zadní náprava >>
    6.2.19, Marv
    Srazik >>
    19.11.18, zorzo
    Re: Demontaz nadr... >>
    19.9.18, PaM
    Re: Měděné brzdov... >>
    21.8.18, myšut
    Re: Výměna přední... >>
    27.7.18, hubi
    Re: Přestavba ben... >>
    16.7.18, Bróža
    Poptávka >>
    26.1.18, TycoonX
    Re: Poslední AHOJ... >>
    16.1.18, Marv
    Re: xsara2,0Hdi 6... >>
    Zobraz více výpisů

    :: Inzerce - novinky
    11.9.19, freeman
    Inzerce nabídka díly
    Re: kola BX 16v >>
    3.9.19, TycoonX
    Inzerce nabídka auta
    Re: BX 1,9 GTi 16 V >>
    27.8.19, myšut
    Inzerce poptávka díly
    Re: Rámeček přední mlhovky >>
    5.5.19, majk
    Inzerce nabídka díly
    Re: hydraulika na bx 14 >>
    24.4.19, Rajsicek
    Inzerce nabídka auta
    Citroen BX 1.4 TGE >>
    4.12.18, myšut
    Inzerce poptávka díly
    Re: Drzak trubicek na pali... >>
    Inzerce

    :: poslední komentáře
    7.10.15, majk
    bez titulku
    (k článku: Automobilová Miss.)
    21.2.13, ČERT
    Zmatky?? :-D
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, rambo
    DHY
    (k článku: Motory nafta)
    21.2.13, DVZ
    bez titulku
    (k článku: Motory nafta)

    :: Kategorie článků
    mínus Historie Citroënu
    mínus Jak kupovat BX
    mínus Novinky
    mínus Opravy + úpravy
    mínus Srazy a setkání
    plus Technická data

    Design by Dalik & Hass © 2005 :: Vytvořeno pomocí phpRS