|
:: Přihlašování: |
|
|
:: Online jsou: |
|
|
nikdo |
|
|
|
|
|
:: Noví členové: |
|
|
:: Doporučená témata |
|
|
:: Nejnovější foto: |
|
|
:: Obrázek dne |
|
| |
Fórum >> Všeobecně >> Výpis:
bxman
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
17.09. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
DVZ, lépe to říct už ani nešlo naprosto s tebou souhlasím mám na to úplně stejný názor! | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.14.xxx Vloženo:13.12.2014 09:17:27 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Ach..nechce sa mi písať 2 stranové opodstatnené argumenty..už som napísal jednu stranu..a neak mi to nepridalo .. vyhrali ste hoši :) VW je top, ja som celý vymyslený a vy máte pravdu celého sveta a od všetkého 2 klúče.. adios :D
P.S ked uz ste pri tej kvalite.. vedeli ste ze z jednej tovarne napr na kúrenia idu kurenia do VW, PSA, BMW naraz? Ze C5ky maju nemecke prevodovky ako BMW? A elektroniku VDO, MAgnetti marelli ako BMW, Mercedes?
P.S2: C5 III sa im praveze nepovedla, lebo citroen chce vyhoviet nemcofilom a myslel si ze nemcofili pobežia k passatoaudiC5. Pravda je taká že prebrali všetky neduhy nemcov, je to nepraktický sedan, človek do toho nastupuje ako do passatu (súka sa cez otvor dverí) a ergonomia šla tiež do .. Jedine čo ostalo je komfort a motory.
Predaje hovoria jasne, je to najmenej predavana C5 vsetkych cias. | Upraveno TycoonX v 13.12.2014 10:05:29 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:13.12.2014 09:54:03 |
bxman
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
17.09. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Nech toho tohle je strašný! Když jsou ty převodovky stejný proč u BMW je řazení radost řadit a u Citroenů i Peugeotů je to jako když mícháš guláš nepřesný a gumový? Proč C5 I má tak nekvalitní interiér, oproti předchůdci je těžkopádná a úplně se vytratila agilita modelu BX? Proč podle tebe stejná elektronika i motorizace u Citroenu C5 nefunguje když ve Fordu Mondeo to chodí bez problémů! Prostě nás otravuje jen to že Citroen teď deset let prosral a konkurence ho předběhla není to jen o hydro podvozku ale o celku, kvalitě spracování! Kdybych nepomýšlel o rodině tak se budu koukat klidně po C6 ale sedan je mi na nic! proto tu melu o Fordu nebo VW kde mám díky přítelkyni servisní zázemí! Když citroen vyrobí něco jako před 32 lety model BX který byl před konkurencí o dva kroky dopředu nebudu přemýšlet o nákupu ani minutu ale auto co drží stěží krok to opravdu nepotřebuju! Hydraulice zdar a svobodu slova! | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.14.xxx Vloženo:13.12.2014 11:24:43 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
"" Proč podle tebe stejná elektronika i motorizace u Citroenu C5 nefunguje když ve Fordu Mondeo to chodí bez problémů! ""
.
.
Nevím kam na tyhle bludy chodíš, C5 - HDi je naprosto bezproblémové po všech stránkách. Pokud je problém, tak se přijde na to, že auto má místo deklarovaných 190 tisíc najeto skutečných 400- 500tis .. no a to má nějaký problém už většina aut. Jenže C5 je natolik dobrá, že to na ní není na první pohled moc poznat, že má tolik km najeto. Ano, má nějaké mouchy , ale to má každé auto něco. Dá se v tom hlavně jezdit velmi pohodlně po našich špatných silnicích na rozdíl od koncernu. Taky si někdy sedni na zadní sedadlo v C5 ( 2000 - 2007) a pak v ochtávce
pročti si ford forum a pak mluv o závadách ...
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:13.12.2014 11:50:56 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Bulva už som to písal, BX balancoval medzi nižšou strednou a strednou triedou, Xantia bola rovnako v tom rozmedzí ale C5 je rozmermi nástupca XM, tzn vyššej strednej triedy, rovnako mala prvky výbavy vyššej strednej a aj komfort vyššej strednej triedy v tej dobe.
Ja som nikdy nepovedal že mi na C5 niečo s elektronikou nefunguje !!! Aktuálne mám v poradí tretiu, a nikdy som neriešil ani pokazený spínač !! Jediný problém čo mám je DPF filter, ktorý som lenivý vymeniť lebo je to proti môjmu presvedčeniu :D
C5 rozhodne nieje auto čo nedrží krok , moja C5 z roku pána 2002 má všetko čo dnešné autá v plných výbavách. A k tomu stále má svoj výborný komfort.
Čo máš na mysli pod kvalitou spracování? Lebo na VW keď vidím tie palubky tak má stále kvalitu ako octavia z 1996. Interiéry rovnako.. ukáž mi neaký pokrok u nich :D
Chceš porovnávať servisné náklady? Tak porovnávaj jablká s jablkami. A nie pružiny s hydrou ale napr vzduchové pruženie s hydrou.. 4 mechy =6 000€ / 200 000 km pri takej audi allroad ,, pri C5 6 gúľ+kvapalina = 700€ / 200 -300 000km
prečo myslíš že sa vozím na 12 ročnom citróne C5? :) Nieje to preto lebo by som na nové nemal. Moja C5 má všetko, jazdí za svojich 7L (automat) výdavky sú minimálne.
Ja ti nevravím aby si si nekupoval VW alebo čo, kúp si aj škodovečku a štastne si prdkaj dalej po cestičke,, mne je to fuck. Len mi nekydaj na auto ktoré si nevlastnil, neservisoval alebo neživil.
| Upraveno TycoonX v 13.12.2014 13:34:35 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:13.12.2014 13:28:42 |
bxman
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
17.09. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Tak naposledy C5 srovnávejte s rovnými tzn. Ford Mondeo, VW Passat, Toyota Avensis, Honda Accord a další, C5 nikdy nebyla a nikdy nebude konkurent Audi A6, BMW řady 5 ani MB classe E! To je hlavně pro Tycoona jediný zástupce vyšší střední třídy byla C6 a ta už se nevyrábí! Jak víš že s C5 nemám zkušenosti nikdy netvrdím něco co nemám podložené! Proč jsi měl tři když je to tak bezporuchový? Můj otec má mondeo a jediný kdy jede do servisu tak na výměnu oleje! Proto si troufnu tvrdit že je to spolehlivější než C5 a zkuste si sednout do passata a nepředhazujte tu octavii! Když jsem se původně zmínil o VW myslel jsem tím Tourana, Sportsvana nebo Sharana! to samé jsem měl na mysli od Fordu! Takže Tycoone mám své tři BX a jednu CX a na tom se nic nemění! Až dojdou díly na BX tak pak budu hledat něco u Forda nebo u koncernu VW! A vy si jezděte čím chcete třeba Hyindají mě je to buřt!P.S. PaMe co já vím máš Xantii v TD proč nemáš C5 když je to podle Tycoona nej? | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.22.xxx Vloženo:13.12.2014 17:58:28 |
hydraulický odborník
Příspěvků: 1707
Zaregistrován:
02.01. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
"" .. než C5 a zkuste si sednout do passata a nepředhazujte tu octavii ... ""
Mám krásný zážitek .. známej má soukromě C5 a ve firmě mají firemního pašíka , taktéž jeho kolega má sokromě pašíka .. neustále se jezdí pašíkem ... Jednoho dne byl firemní pašík v servise a to nadlouho, potřebovali na otočku do práglu zase, tak kámoš navrhnul, že vezme svoji C5, když mu dá firma aspoň na palivo ... tak jeli tedy jeho C5.
Po návratu z práglu ten kolega co má doma pašíka začal velmi vážně až horlivě shánět C5 tož tak
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:94.112.11.xxx Vloženo:13.12.2014 20:34:35 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Pripájam tabulku porovnania spolahlivosti kde sa berie do uvahy dlzka oprav , cena za km a ročné náklady, bolo to z neakej anglickej stranky, kde nieje tolko nemcofilov, podobne aj v holandsku sa tešia citrony velkej oblube. Aby to nebolo stále jedna pani povedala :)
Prečo som mal 3? :) Prvá C5 2.2 HDi exclusive v manuáli bola výborný stroj, so spotrebou do 6,3 , nebol problem zajazdit za 5,5-6. Lenže mala nehodu, čelný v rýchlosti 40km/h + zletela z cesty a spadla na bok. Auto vďaka svojej robustnosti prežilo a opravilo sa ale už to nikdy nebolo ono..nosníky boli posunuté...tak putovala z domu za lacno.
Druhá bola C5 2.0 HDi na ktorú sa mi zle zvykalo oproti 2.2ke, a mala aj nižší komfort (4gula) na aký som bol zvyknutý v exclusive, takže šla otcovi a ten na nej jazdí dodnes bez akýchkolvek opráv, ani na tú výmenu oleja nejazdí, lebo raz ročne mu to spravím v garáži za 10 minút :)
Tretia C5 2.2 HDi exclusive automat, tú mám dodnes a jazdila pravidelne švajčiarsko - slovensko. Aktuálne už tu mám nehnutelnost, takže ma každé ráno vozí do práce.
Bohužial ja už musím mať auto na švajc značkách, a kedze cena prihlásenia presahuje cenu auta tak pojde na slovensko domov. Otcová 2.0 sa predá a dostane moju 2.2ku. Ja si tu kúpim dvojkovú C5 2.2hdi exclusive, automat asi + BX 16V.
S prvou C5 sme mali neaké drobné problémy, ale až po havárií, napr štartér a alternátor, zlomená klapka swirlu. Ostatné C5 okrem výmeny zadných ložísk nápravy, jedného výfuku nemali nič. Lenže ja na aute dám minimálne 35-40 000 ročne, preto vyžadujem komfort.
V passate aj passate CC som sa viezol (poniektory si to tu kúpili) a boli nadšený až kým som ich neviezol v 12 ročnom citróne s lepšou výbavou a neporovnatelnym komfortom :D
Poklony sa mi dostalo vo forme : uz viem preco to nechces menit za nove alebo zachovalé autíčko, nekazí sa to tie citroeny? :D
C5 suplovala v rokoch 2000-2004 práve vyššiu strednú triedu lebo bola nástupcom XM a Xantie súčasne. Komfortom práveže stojí proti BMW 5 a Audi A6. To mám overené na vlastnom zadku. Z pruženia BMW 7 mi bolo divne..žehlí pekne..ale tak divne urezáva plávanie až sa mi to nepáči.
Porovnanie spolahlivosti , C5 I.+C5II a C5 III
| Upraveno TycoonX v 14.12.2014 10:12:10 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:14.12.2014 10:10:08 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Ja som netvrdil ze C5 je vyssia stredná trieda..ale ze ju zastupovala.. XM skončil a nastupila C5 ..holt čítanie tu asi nieje v mode..
Ak ti xantia pruží pekne a občas stvrdne..tak to najprv skontroluj ložiská ramien.. na C5 meniť každých 160 000, xantia a bx rovnako | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:20.12.2014 18:14:30 |
bxman
Příspěvků: 158
Zaregistrován:
22.06. 2005
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Jen pro upřesnění, Xantia i BX jsou střední třída nikoliv balanc nebo nižší střední, dříve se to (podle mne správně) měřilo jen podle rozvoru a pokud si postavíte vedle sebe předníma kolama shade oftávku tak u zadní nápravy poznáte ten rozdíl, Xantia má kola dál = srovnatelné se Superbem, což je pouze střední třída, stejně tak jako prasat. C5 je pochopitelně rovněž střední třída a né vyšší střední, takže "konkurence" Audi A4 nebo třeba C Medvěda či 3kovému BMW.
Vyšší střední je C6 a byl Xm, zde je to pro změnu ona A6 nebo E medvěd.
Ale možná to tu ž padlo... | Upraveno KITT v 19.12.2014 22:32:56 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.187.37.xxx Vloženo:19.12.2014 22:31:50 |
bxman
Příspěvků: 158
Zaregistrován:
22.06. 2005
| Re: diskuse..BX...a pak? |
No, nejde o to, jak kdo čte, ale že je někdo stahovačný, nepsal jsem to na Tebe, psal jsem pro ostatní, co píšou nebo si myslí, že je to s třídama jinak než je. Ostatně i Superb patří do střední jen "náhodou" proto, že prodloužili platformu od Oftávky.
Co se týče vyšší střední třídy od Citroenu, tak máš pochopitelně pravdu, C5 byla a už zase bohužel je po dobu několika, let nejvyšší model
No na ložiska se chystám, už to začíná být krapetek moc do "A".. | Upraveno KITT v 20.12.2014 19:26:04 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:91.187.37.xxx Vloženo:20.12.2014 19:24:57 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
neviem ako to má XA, ale C5 ma valcekove loziska, a tie si vysedia dúlky.. a potom do nich zapadnú a auto nepruží na menších nerovnostiach, iba na vačších.
P.S C5ky sa objavili v zavodoch superturismo, alebo supertouring. Samozrejme upravené, konkretne toto je 3,0 V6 s 350k
C5 supertouring
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:20.12.2014 19:46:31 |
bxman
Příspěvků: 986
Zaregistrován:
18.12. 2008
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Dle mého nazoru to není C5. Ma tou pouze jeji svetla, celni sklo a další minoritni věci... Hydraulika a zaveseni naprav (zejména zadni ramena) tam totiž nejsou. BX tridy "B" aspoň tu hydrauliku mělo... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:81.30.230.xxx Vloženo:21.12.2014 21:57:45 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Hydrauliku to má, ale v inom štýle..
Vsetky zavodne BXy neboli na hydraulike..je tu o tom niekde článok čo som písal. Závodná Xantia bola tiez na hydraulike .
Závodná verzia C5 x7
C5 TTA Racing
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:22.12.2014 10:24:32 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:22.12.2014 10:25:55 |
bxman
Příspěvků: 487
Zaregistrován:
10.07. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
můj příspěvěk byl smazán v návalu boje,ale to ti nemám za zlé ,márty.
Nechal jsem si kdysi DDZko ,na renovaci ,stálo 5 let v depu ,nyní dělám z toho pozvolna auto , á v něm cca už asi 1200 hodin práce ,byla to fuška ,udělat ze šrotu na vyhození provozuschopný auto.
A doma je stále Td 1.7 ,sice mu už odfoukla hlava ,a rovnala se ,ale slouží dál .
Není důvod to měnit. | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:95.173.219.xxx Vloženo:22.12.2014 16:38:29 |
administrátor
Příspěvků: 806
Zaregistrován:
27.01. 2005
| Re: diskuse..BX...a pak? |
ahojte kluci, ja nikomu prispevek nesmazal..
pokud se vam nejaky ztratil a neni ani v jedne diskusi, tak ano chyba je ve mne, ale jen castecne.. mam asi spatne naprogramovane forum na stehovani prispevku a vas prispevek se asi nekam zatoulal.
Nikdy jsem totiz nemusel stehovat tolik prispevku najednou... mozna jsem to treba omylem vlozil uplne jinam...
Zkusim se podivat do db. kazopadne jsem fakt nic nemazal... bylo mi vasich reakci lito je mazat, tak proto je tady toto tema.... | |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:90.179.158.xxx Vloženo:22.12.2014 18:37:45 |
bxman
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
17.09. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Hydrauliku to má, ale v inom štýle..! Jasně je tady na fotce co poskytl Tycoon vidět jak závodní C5 používá tlumiče a pružiny! To je asi ten jinej styl
| |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.49.xxx Vloženo:25.12.2014 13:14:00 |
bxman
Příspěvků: 1027
Zaregistrován:
20.11. 2006
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Bulva, zakrúžkuj prosímťa tie pružiny na obrázku..ja ich tam nevidím :) Má to hydraulicky nastavitelny podvozok.. aj tvrdosť :P Závody TRV6,, google ti to nájde..
P.S najprv ste tvrdili ze s C5 sa nezávodí = vyvrátené
potom ste tvrdili ze hydra nieje vhodna na závody = vyvrátené (bx rallycross, xantia rallycross)
| Upraveno TycoonX v 25.12.2014 22:13:24 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:85.5.127.xxx Vloženo:25.12.2014 22:05:21 |
bxman
Příspěvků: 128
Zaregistrován:
17.09. 2010
| Re: diskuse..BX...a pak? |
Stačí ti to takhle tlumiče i s pružinama jak vyšitý? a Tycoone nikdy jsem netvrdil že s C5 se nezávodilo! To že BX a Xantia se na regionálních soutěžích pokoušela prosadit s hydraulickým odpružením je notoricky známé ve francouzského šampionátu s řidičem Jean Luc Paillerem....hydra prostě na závody vhodná není(riziko poruchovosti systému a zbytečná hmotnost navíc)! P.S. Kromě nějakého Argentinského nebo Švédského šampionátu C5 na světové úrovni nikdy nejezdila vždy s ní závodil individuálně nějaký importér Citroen!
| Upraveno Bulva v 26.12.2014 00:00:03 |
|
Dolů
||
Nahoru | IP:46.135.49.xxx Vloženo:25.12.2014 23:49:51 |
|
| |
|
:: anketa |
|
|
Pri nakupu noveho auta byste preferovali jaky nahon?
Celkem hlasovalo: 11882
|
|
|
|
|
|
:: Zkracovač odkazů |
|
|
Potřebujete do diskuse, do fóra, atd.. zkrátit neskutečně dlouhý odkaz? KLIKNĚTE ZDE |
|
|
|
|
|
:: Posl. příspěvky: |
|
|
19.2.24, marty
Re: Ti, jenž př...
>>
6.10.23, rambo
ALu 16V
>>
2.8.23, TycoonX
Kupim biely BX, v...
>>
18.5.23, KITT
Pozůstatky po BX
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: Likvidace dí...
>>
10.1.21, Ji-rrka
Re: nechcete ho n...
>>
4.1.21, Simča
nechcete ho někd...
>>
10.12.20, majk
Re: hydraulika na...
>>
2.8.20, myšut
Re: Hledám auto-...
>>
2.8.20, myšut
Re: díly na Bx G...
>>
2.8.20, kubanecbx
Re: díly na Bx G...
>>
21.7.20, Karlos
Hledám auto-klem...
>>
Zobraz více výpisů |
|
|
|
|
|
:: Inzerce - novinky |
|
|
:: poslední komentáře |
|
|
:: Kategorie článků |
|
|